Informații dosare ce cuprind 67/1259/2024/a1
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
67/1259/2024/a1
Data înregistrării:
26 iunie 2024, ora 15:37:00
Data ultimei modificări:
3 iunie 2025, ora 13:27:44
Instanță:
Curtea de Apel Pitești
Secție:
Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual:
Apel
Părți:
PS INSOLV IPURL - Apelant
S.O.S. INSOLV SPRL - ADMINISTRATOR JUDICIAR - Lichidator
ADI&RUX TRANSEXPRESS SRL - Intimat Debitor
PATRIA BANK SA - Creditor
BCR SA PRIN SCA STOICA SI ASOCIAŢII - Creditor
D.G.R.F.P. PLOIEŞTI PENTRU A.J.F.P. ARGES - Creditor
MUNICIPIUL CÂMPULUNG - Creditor
BCR LEASING IFN SA - Creditor
DKV EURO SERVICE GMBH+CO KG PRIN AV RADU ROBESCU - Creditor
UNIX AUTO SRL PRIN SCA BONCACIU SI ASOCIAŢII - Creditor
Ședințe:
5 mai 2025, ora 10:30
Complet: APEL 6-
Tip soluție: Constată perimat apelul
Soluția pe scurt: Constată perimată judecata apelului.
Cu recurs în termen de 5 zile de la pronunţare.
Pronunţată, azi, 05.05.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei
23 septembrie 2024, ora 10:30
Complet: APEL 6-
Tip soluție: 411 NCPC/242 CPC
Soluția pe scurt: În baza art. 411 alin. 1 pct.2 Cod procedură civilă, suspendă judecata pentru lipsa părţilor. Cu recurs pe perioada suspendării. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.
2. Numărul dosarului:
67/1259/2024/a1
Data înregistrării:
25 iunie 2024, ora 08:36:00
Data ultimei modificări:
26 iunie 2024, ora 15:42:45
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ADI&RUX TRANSEXPRESS S.R.L. - Debitor
PATRIA BANK SA - Creditor
BCR SA PRIN SCA STOICA SI ASOCIAŢII - Creditor
D.G.R.F.P. PLOIEŞTI PENTRU A.J.F.P. ARGES - Creditor
MUNICIPIUL CÂMPULUNG - Creditor
BCR LEASING IFN SA - Creditor
DKV EURO SERVICE GMBH+CO KG PRIN AV RADU ROBESCU - Creditor
UNIX AUTO SRL PRIN SCA BONCACIU SI ASOCIAŢII - Creditor
Ședințe:
11 aprilie 2024, ora 10:00
Complet: C14CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I din Legea nr. 85/2014, admite cererea.
Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma generală a debitoarei ADI&RUX TRANSEXPRESS SRL.
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe S.O.S. INSOLV SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitoarei dreptul de administrare.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora se va realiza până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv de creanţe.
În temeiul art. 101 alin. 2 din Legea 85/2014 raportat la art. 902 alin. 2 pct. 16 Cod civil, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolven?ă.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii - 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării);
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 27.05.2024
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar de creanţe – 17.06.2024;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolven?ă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 15.07.2024.
Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 25.06.2024 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia).
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 02.05.2024, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 22.05.2024, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolven?ă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 59 şi art. 5 pct. 28 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate.
De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului - serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; în adresele de solicitare informaţii, să menţioneze dispoziţiile art. 96 din Legea nr. 85/2014, conform cărora „în aplicarea prevederilor prezentei legi, administratorul judiciar va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate. Acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi”;
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 07.08.2024.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată astăzi 11.04.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Pagina principală