Informații dosare ce cuprind 670/122/2025

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 670/122/2025
Data înregistrării: 15 mai 2025, ora 15:07:00
Data ultimei modificări: 7 august 2025, ora 14:25:42
Instanță: Tribunalul Giurgiu
Secție: SINDIC
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE GIURGIU ÎN NUMELE DIRECŢIEI GENERALE A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI - Creditor
SC RAVACRAN TINEL SRL - Debitor
DIRECŢIA DE IMPOZITE ŞI TAXE LOCALE GIURGIU - Creditor

Ședințe:
16 octombrie 2025, ora 11:30
Complet: CFS4
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

26 iunie 2025, ora 11:30
Complet: CFS4
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditoarea Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Giurgiu, cu sediul în Giurgiu, şos.. Bucureşti nr.12, judeţ Giurgiu. În temeiul art.72 din Legea privind procedura insolvenţei nr.85/2014 Dispune deschiderea procedurii simplificate a falimentului împotriva debitorului RAVACRAN TINEL SRL cu sediul în Giurgiu, str. 23 August, bl.R, sc.C, ap.59, judeţ Giurgiu, CUI 42390278, J52/243/2020 Dispune ridicarea dreptului de administrare al debitoarei. Numeşte în calitate de lichiator judiciar pe Practician în Insolvenţă Phoenix Lar IPURL, cu un onorariu de 7000 lei, fără TVA, ce va fi achitat din averea debitorului şi care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.64. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a întocmi şi a depune la dosarul cauzei un raport privind cauzele şi împrejurările care au determinat insolvenţa debitoarei cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, conform art.97 din legea insolvenţei. Stabileşte termen maxim de 10 zile de la data notificării deschiderii procedurii falimentului de predare primire a gestiunii averii de la debitor către lichidatorul judiciar, informaţiile cerute cu privire la activitatea debitoarei precum şi cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate în cele 120 zile anterioare deschiderii procedurii. Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de 10 zile de la data intrării în faliment, a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii. Fixează termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor la data de 08.08.2025. Fixează termen limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar de creanţe la 28.08.2025. Fixează termenul limită pentru soluţionarea eventualelor contestaţii întocmirea şi afişarea tabelului definitiv consolidat al creanţelor la data de 18.09.2025. Dispune în sarcina debitoarei desemnarea de către adunarea generală a asociaţilor a administratorului special. Dispune în sarcina băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul lichidatorului ,obligaţia de înştiinţare a acestora revenind lichidatorului judiciar Dispune notificarea deschiderii procedurii simplificate de faliment debitoarei, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Giurgiu, OCPI Giurgiu pentru efectuarea de menţiuni şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă, precum şi printr-un ziar de largă circulaţie. Dispune inventarierea şi sigilarea bunurilor din averea debitoarei, în vederea îndeplinirii operaţiunilor de lichidare. Termen în şedinţă publică la 16.10.2025. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţa publică de la 26.06.2025.



Pagina principală