Informații dosare ce cuprind 675/85/2025

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 675/85/2025
Data înregistrării: 10 aprilie 2025, ora 09:39:00
Data ultimei modificări: 22 mai 2025, ora 11:16:00
Instanță: Tribunalul Sibiu
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: contencios administrativ și fiscal
Obiect: Litigiu privind achiziţiile publice – Executare contract
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC REINIGUNG SRL - Reclamant
SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ SIBIU - Pârât

Ședințe:
21 mai 2025, ora 9:00
Complet: C7 ACHIZIŢII Contencios Administrativ
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite ac?iunea formulată de reclamanta SC Reinigung SRL, în contradictoriu cu pârâtul Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu. Obligă pârâtul să plătească reclamantei suma de 70.686 lei reprezentând debit principal conform facturilor fiscale: - seria PROF nr. 1036/02.10.2024 scadentă la 01.12.2024î n valoare de 33.175,30 lei, - seria PROF nr. 1040/09.10.2024 scadentă la 08.12.2024 în valoare de 2167,70 lei şi seria PROF nr. 1060/18.11.2024 scadentă la 17.01.2025 în valoare de 35343 lei, precum şi dobânda legală penalizatoare calculată asupra debitului principal pentru fiecare zi de întârziere, începând cu ziua următoare scadenţei fiecărei facturi şi până la data plăţii efective. Obligă pârâtul la plata către reclamantă a sumei de 4033,47 lei cu titlu de cheltuieli de judecată. Cu drept de apel în termen de 10 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Sibiu.

7 mai 2025, ora 10:00
Complet: C7 ACHIZIŢII Contencios Administrativ
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată la data de 21.05.2025, ora 9.00, faţă pentru timbrarea cererii de chemare în judecată.



Pagina principală