Informații dosare ce cuprind 6797/318/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 6797/318/2023
Data înregistrării: 4 mai 2023, ora 12:45:00
Data ultimei modificări: 12 mai 2023, ora 16:03:53
Instanță: Judecătoria Târgu Jiu
Secție: Secţia CIVILĂ
Materie: Civil
Obiect: modificări acte constitutive persoane juridice
Stadiu procesual: Fond

Părți:
FUNDAŢIA RAZĂ AURIE - Petent

Ședințe:
11 mai 2023, ora 11:00
Complet: C 4
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de petenta Funda?ia Rază Aurie Ia act de modificarea statutului petentei, astfel cum a fost aprobată prin Hotărârea Adunării Generale nr.1 din data de 10.04.2023, prin procesul verbal din aceeasi dată, respectiv modificarea art. 5 care va avea următorul con?inut: Art 5. (1) Fundaţia RAZĂ AURIE este o persoană juridică de drept privat, fără scop lucrativ, constituită cu scopul de a educa şi instrui copiii cu vârste cuprinse între 3 şi 12 ani. Scopul fundaţiei îl constituie : - educarea si instruirea copiilor cu vârste cuprinse între 3 şi 12 ani; - realizarea unor proiecte cu caracter novator şi/sau benefic pentru comunitate în diverse domenii (economic, social, didactic, juridic, sanitar, ştiinţific, cultural etc); - organizarea şi participarea la acţiuni şi manifestări interne şi internaţionale; - crearea unui cadru adecvat în vederea educării, pregătirii in domeniul educaţional şi dezvoltării copiilor în România; - dezvoltarea spiritului civic şi a unei culturi democratice; - sprijinirea şi elaborarea unor politici publice de eliminare a marginalizarii sociale şi combaterea unor flageluri sociale. Pentru atingerea scopului propus, fundaţia urmăreşte realizarea următoatelor obiective: - after school; - organizarea de petreceri (party-uri) pentru copii; - spaţiu de joacă pentru copii; - cursuri de educaţie şi instruire (engleză, pictură, dans, teatru etc.) - organizarea de serbări şi festivătăţi pentru copii; - activităţi de învăţământ preşcolar şi învăţământ primar cu respectarea prevederilor legale; - activităţi de asistenţă socială; - editarea de publicaţii, realizarea de materiale audio-vizuale pentru promovarea obiectivelor propuse; - transporturi de călători ocazionatede activitatea fundaţiei; - organizarea şi desfăşurarea unor activităţi de formare şi educaţie civică cu participarea unor profesori şi studenţi în domeniile social, politic, economic şi al altor domenii conexe; - acordarea de burse şi finaţări pentru proiecte de cercetare; - realizarea unor baze de date şi punerea acestora la dispoziţia celor interesaţi; - colaborarea cu instituţii din Uniunea Europeană sau instituţii partenere acestora; - alte forme de învăţământ; - alte activităţi recreative si distractive n.c.a. - învăţământ în domeniul sportiv şi recreaţional, organizarea de tabere, pregătire sportivă; - menţinerea, fidelizarea personalului prin sprijinirea in formare şi dezvoltare profesională, prin acordarea de premii şi stimulente; - dezvoltarea programelor instructiv - educative ale copiilor; - sprijinirea copiilor cu posibilităţi materiale reduse pentru a facilita participarea acestora la activităţile opţionale, activităţi extracuriculare; - dezvoltarea bazei materiale a fundaţiei, în folosul copiilor şi al cadrelor didactice; - susţinerea financiară şi angajarea în baza unui contract de colaborare a unor persoane care se implică în dezvoltarea aptitudinilor copiilor; - participarea şi implicarea tuturor beneficiarilor prioectelor în programele de educaţie; - activităţi de dezvoltare a aptitudinilor artistice şi sportive ale copiilor, dezvoltarea spiritului de echipă şi competiţional, dezvoltarea simţului practic şi estetic; - desfăşurarea de activităţi în scopul realizării şi îmbunătăţirii continue a procesului de instruire şi educare a copiilor şi elevilor, activităţi de orientare şcolară şi profesională, activităţi de integrare socială a adolescenţilor şi de pregătire a părinţilor pe problem privind educarea copiilor; - desfăşurarea de activităţi extra şcolare care să contribuie la instruirea şi educarea elevilor, in colaborare cu instituţiile de invatamant; - asigurarea unei baze material pentru desfăşurarea în condiţii optime a educaţiei copiilor şi elevilor; - colaborarea cu instituţii de învăţământ preşcolar, preuniversitar si universitar, cu inspectoratele şcolare, primării, prefecturi şi Ministerul Educaţiei Naţionale, cu asociaţii şi fundaţii similare; - promovarea şi dezvoltarea unor relaţii culturale, de ajutorare materială şi umanitară; - colectarea, recepţionarea şi distribuirea ajutoarelor primate din donaţii, în natură sau bani, din ţară şi/sau străinătate, de la personae fizice si/sau juridice; - organizarea si desfăşurarea unui program de tip "AFTER SCHOOL" pentru elevi, cu activităţi de învăţământ, supraveghere şi îngrijire copii ca activitate principală (cod CAEN -8559 - alte forme de învăţământ, 8891 - "Activităţi de ingrijire zilnica pentru copii", precum si -5610 - Restaurante-pentru servirea mesei in sistem catering); - organizarea si desfăşurarea unui program de pregătire a temelor pentru acasă sub îndrumarea unor cadre didactice, in scopul creşterii performantei şcolare şi a motivării elevilor; - organizarea şi /sau participarea la conferinţe, tabere de vacanţă cu schimb de experienţă, întruniri de lucru şi de rccrecre; - dezvoltarea de parteneriate cu centre medicale; - primirea în condiţiile legii de donaţii, subvenţii, contribuţii, legate, bunuri mobile şi imobile, sume de bani în lei şi în valuta, din ţara şi din străinătate, de la orice persoană fizică şi/sau juridică care urmăresc un scop caritabil; - organizarea de consultaţii medicale cu medici şi terapeuţi din ţară şi străinătate; - mediatizarea şi promovarea prin diverse mijloace a programelor, cazurilor şi a materialelor fundaţiei — târguri, evenimente etc; - organizarea de evenimente pentru atingerea obiectivelor fundaţiei: expoziţii, conferinţe, seminarii, mese rotunde, spectacole si alte activităţi similare pe diverse teme etc. - organizarea de evenimente şi licitaţii pentru strângere de fonduri; - colaborarea cu alte organizaţii în vederea îndeplinirii misiunii fundaţiei, precum şi pentru atingerea unor obiective comune; - încheierea de contracte şi convenţii de colaborare cu diverse asociaţii si/sau fundaţii, spitale, centre medicale, persoane fizice/juridice publice sau private, organizaţii din domeniul sănătăţii şi mass-media în vederea realizării obiectivelor propuse de fundaţie. - dezvoltarea şi înfiinţarea unor activităţi economice proprii în vederea autofinanţării şi pentru a duce la îndeplinire scopul fundaţiei; - atrage, întreţine şi educă voluntari pentru implementarea împreună cu ei a activităţilor menţionate anterior; - activităţi de pregătire profesională a personalului angajat şi a voluntarilor; - promovarea şi realizarea de opere de binefacere, acordarea de sprijin material şi/sau financiar persoanelor aflate în nevoie, copiilor care provin din familii cu situaţie materială precară, in nume propriu si prin colaborare cu toate persoanele şi instituţiile din ţară şi din străinătate, care acţionează în domeniul carităţii sau care doresc să sprijine astfel de activităţi; - sprijinirea şi susţinerea financiară a oricăror terapii de recuperare si / sau a operaţiilor necesare, pentru persoanele aflate in suferinţa sau care au un handicap (dizabilitate sau o condiţie speciala), nedecontate sau decontate doar parţial de Casa de Asigurări de Sănătate; - facilitarea si promovarea desfăşurării terapiilor ce nu au fost dezvoltate pana in prezent in România, prin invitarea specialiştilor (medici, terapeuţi, educatori, etc); - sprijinirea materială şi culturală a diferitelor categorii de persoane, în vederea continuării si finalizării studiilor, a formării profesionale şi dezvoltării personale; - activităţi de consiliere; - participarea directa sau prin reprezentanţi, la dezbateri şi consultări publice, în organisme consultative sau deliberative în domeniul său de activitate, în vederea susţinerii şi promovării obiectivelor proprii şi ale membrilor; - organizarea unor campanii privind diferite tipuri de servicii sociale cu impact semnificativ; - dezvoltarea unor activităţi economice proprii in vederea autofinanţării care au caracter accesoriu si fat instransa legătura cu scopul asociaţiei; - orice alte activităţi necesare în vederea realizării scopului propus; - obiectivele fundaţiei vor fi aduse la indeplinire prin angajarea de personal calificat, pe baza de voluntariat, precum si prin incheicrea de contracte de colaborare cu alte personae fizice sau juridice de drept public sau privat. Pentru realizarea scopului şi scopului şi obiectivelor propuse, Fundaţia va iniţia şi dezvolta relaţii de cooperare cu alte organizaţii cu scopuri similare sau cu autorităţi publice din România sau din străinătate. Dispune înscrierea modificărilor în Registrul de asocia?ii ?i funda?ii ţinut la Judecătoria Tg-Jiu. Cu apel în termen de 5 zile de la comunicare care se va depune la Judecătoria Tg Jiu. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 11.05.2023.



Pagina principală