Informații dosare ce cuprind 685/30/2020

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 685/30/2020
Data înregistrării: 18 februarie 2020, ora 12:09:00
Data ultimei modificări: 31 iulie 2025, ora 09:18:11
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
VALCAN ANDREEA ELENA - Creditor
S.C. ARGUS TRUCKS S.R.L. - Debitor
S.C. ARGUS TRUCKS S.R.L. - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L., ÎNREGISTRAT ÎN RSP SUB NR. RFO II 0235/2006, AVÂND CIF RO 21284487 - Debitor
UNICOM HOLDING SA - Creditor
AJFP TIMIŞ - Creditor
COMUNA GIARMATA - Creditor
S.C. ARGUS TRUCKS S.R.L. - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR S.C.P. DUAL INSOLV S.P.R.L., ÎNREGISTRATĂ LA U.N.P.I.R. TIMIŞ SUB NR. RFO II – 5233/23.02.2024, AVÂND C.I.F. 49689308 - Debitor

Ședințe:
26 iunie 2025, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Închide preocedura.

5 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de concluziile raportului de activitate depuse de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Fixează termen de judecată la data de 26/06/2025, sala nr. 174, ora – afişată pe portalul instanţei, pentru când se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea ca pentru termenul acordat să precizeze dacă înţeleg să avanseze sume de bani pentru continuarea procedurii, în caz de refuz punându-se în discuţie cererea formulată de lichidatorul judiciar prin care se solicită închiderea procedurii faţă de debitoare. Practicianul în insolvenţă are obligaţia de a depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a raportului cu propunerea de închidere a procedurii, în măsura în care nu a fost depusă. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 05 Iunie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

27 februarie 2025, ora 09:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Repune cauza pe rol şi acorda termen administrativ la data de 05.06.2025 pentru continuarea procedurii.

13 februarie 2025, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 27.02.2025. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 13.02.2025.

16 ianuarie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 13.02.2025, pentru când se citează creditorii debitoarei prin B.P.I. pentru punerea în discuţie a cererii de închidere a procedurii.

6 iunie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de divizarea intervenită potrivit Proiectului de divizare parţială din data de 13.02.2024, prin care s-a păstrat S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L. şi s-a înfiinţat, ca urmare a divizării, S.C.P. DUAL INSOLV S.P.R.L., cu sediul în Timişoara, str. Eugeniu de Savoya nr. 7, et. 2, ap. 19, judeţul Timiş, cod poştal 300085, înregistrată la U.N.P.I.R. Timiş sub nr. RFO II – 5233/23.02.2024, având C.I.F. 49689308, care a preluat spre administrare procedura din prezenta cauză. Dispune menţionarea în baza de date Ecris a denumirii noului practician în insolven?ă, S.C.P. DUAL INSOLV S.P.R.L. (urmare a divizării S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L.). Prezenta Rezoluţie va fi comunicată Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, în vederea efectuării acestei menţiuni. Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 16/01/2025, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 09/01/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - rezultatul demersurilor efectuate în vederea identificării bunurilor mobile – autovehicule aflate în patrimoniul societă?ii debitoare, evaluarea acestora şi, eventual valorificarea acestora; - să precizeze, în concret, ce demersuri se mai impun a fi efectuate în prezenta procedură; Ia act de cererea formulată de creditoarea ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ şi înregistrată sub nr. 15/2/07.05.2024, prin care arătă că în cauză se impun a se efectua demersuri suplimentare în vederea identificării şi evaluării bunurilor mobile sechestrate prin procesele – verbale de sechestru nr. 2316/13.03.2017 şi nr. 2427/20.02.2018, inclusiv prin sesizarea organelor de urmărire penală pentru posibile infracţiuni de furt şi / sau delapidare în condiţiile art. 45 al. 1 lit. h din Legea nr. 85/2014 şi pune în vedere administratorului judiciar să o observe şi să-şi spună, în scris, punctul de vedere cu privire la aceasta, sub sancţiunea amendării. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 06 Iunie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

1 februarie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 06/06/2024, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 30/05/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - rezultatul demersurilor efectuate în vederea identificării bunurilor mobile – autovehicule aflate în patrimoniul societă?ii debitoare, evaluarea acestora şi întocmirea tabelului definitiv al creanţelor; - să precizeze ce demersuri se mai impun a fi efectuate în prezenta procedură; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 01 Februarie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

28 septembrie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 01.02.2024.

18 mai 2023, ora 11:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Respinge cererea de inlocuire a administratorului judiciar şi acordă termen în continuarea procedurii la data de 28.09.2023.

27 aprilie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 18/05/2023, sala 174, ora afişată pe portal, dată pentru când se vor cita debitoarea – prin lichidatorul judiciar ?i creditorii prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea formulată de creditoarea S.C. UNICOM HOLDING S.A. Pune în vedere practicianului în insolvenţă: - să întocmească, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi să depună la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 11/05/2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.

2 februarie 2023, ora 08:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 27/04/2023, practicianul în insolvenţă: - va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 20.04.2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - rezultatul demersurilor efectuate în vederea intrării în posesia bunurilor aflate sub sechestru, dovada notificărilor efectuate şi răspunsurile la acestea urmând a le depune la dosar, sub sancţiunea amendării, eventual, evaluarea acestora şi valorificarea lor; Ia act că lichidatorul judiciar a analizat cererea de creanţă formulată de PRIMĂRIA COMUNEI GIARMATA şi, urmare a analizării acesteia au fost întocmite tabelul preliminar actualizat al creanţelor privind debitoarea la data de 26.08.2022, unde aceasta a fost înscrisă cu creanţa în cuantum de 70.571 lei (fila 61, vol. 4), tabelul suplimentar al creanţelor privind debitoarea la 26.08.2022, unde aceasta a fost înscrisă cu creanţa în cuantum de 23.211 lei (fila 62, vol. 4). Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 02 Februarie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

29 septembrie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise şi va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în vederea evaluării şi, eventual, a valorificării bunurilor aflate în patrimoniul debitoarei. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

9 iunie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere lichidatorului judiciar să urgenteze identificarea bunurilor mobile aflate în patrimoniul debitoarei.

3 februarie 2022, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

30 septembrie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

20 mai 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. Pune în vedere lichidatorului judiciar ca la rapoartele de activitate întocmite pentru termenele viitoare să depună alăturat şi dovezile de publicare în B.P.I. a actelor de procedură. Dispune comunicarea cu lichidatorul judiciar a unui duplicat al cererii de admitere a creanţei suplimentare formulată de ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ, căruia i se va solicita să o analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate urmând a le insera într-un raport pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu creditoarea şi să-l publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare urmând a le depune la dosar. În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

4 februarie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Prorogă confirmarea administratorului judiciar ALPINSOLV S.P.R.L. până la solu?ionarea în mod definitiv a demersului în contencios administrativ promovat de administratorul judiciar provizoriu ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L. împotriva procedurii de selecţie. Dispune intrarea în faliment simplificat a debitoarei S.C. ARGUS - TRUCKS S.R.L. Confirmă în calitate de lichidator judiciar practicianul în insolvenţă S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L.

5 noiembrie 2020, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. Se vor cita creditoarele, prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea de intrarea debitoarei în procedura falimentului.

9 iulie 2020, ora 13:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:

4 iunie 2020, ora 13:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Deschide procedura generală. Desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L. Stabileşte termen administrativ de control la data de 05/11/2020, pentru când lichidatorul judiciar se va conforma dispoziţiilor instanţei în sensul de a întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raportul de activitate, cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat.

26 mai 2020, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea. Preschimbă termenul de judecată la data de 04.06.2020.



2. Numărul dosarului: 685/30/2020
Data înregistrării: 31 iulie 2025, ora 08:47:00
Data ultimei modificări: 22 august 2025, ora 12:29:04
Instanță: Curtea de Apel Timișoara
Secție: Secţia de insolvenţă, societăţi, conc. neloială şi expl. întreprinderi
Materie: Faliment
Obiect: închiderea procedurii
Stadiu procesual: Apel

Părți:
VALCAN ANDREEA ELENA - Intimat CREDITOR
S.C. ARGUS TRUCKS S.R.L. - Intimat DEBITOR
S.C. ARGUS TRUCKS S.R.L. - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L - Intimat DEBITOR
UNICOM HOLDING SA - Apelant CREDITOR
AJFP TIMIŞ - Apelant CREDITOR
COMUNA GIARMATA - Intimat CREDITOR
S.C. ARGUS TRUCKS S.R.L. - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR S.C.P. DUAL INSOLV S.P.R.L - Intimat DEBITOR

Ședințe:
30 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: A1
Tip soluție:
Soluția pe scurt:



Pagina principală