Informații dosare ce cuprind 686/1371/2017
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
686/1371/2017
Data înregistrării:
18 aprilie 2023, ora 11:03:00
Data ultimei modificări:
30 mai 2023, ora 13:01:41
Instanță:
Curtea de Apel Târgu Mureș
Secție:
Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
închiderea procedurii
Stadiu procesual:
Apel
Părți:
FARMACORDIS WAREHOUSE DISTRIBUŢIE S.R.L. PRIN LICHIDATOR JUDICAR CAB. ASOCIATE DE INSOLVENTA POPA &RUS - Intimat Debitor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV- ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ - Apelant Creditor
Ședințe:
29 mai 2023, ora 09:00
Complet: CS1 AI
Tip soluție: Ia act de renunţarea la apel
Soluția pe scurt: Ia act de renunţarea apelantei DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV-Administraţia Finanţelor Publice Mureş ( cu datele) la judecata apelului declarat împotriva Sentinţei nr. 16/27.01.2023, pronunţată de Tribunalul Specializat Mureş în dosarul nr. 686/1371/2017 .
Definitivă
Pronunţată în şedinţa publică de azi, 29.05.2023.
2. Numărul dosarului:
686/1371/2017
Data înregistrării:
14 decembrie 2017, ora 11:45:00
Data ultimei modificări:
18 aprilie 2023, ora 11:04:16
Instanță:
Tribunalul Comercial Mureș
Secție:
INSOLVENTA
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
FARMACORDIS WAREHOUSE DISTRIBUŢIE S.R.L. - Debitor
BANCA TRANSILVANIA S.A - Creditor
E.ON ENERGIE ROMANIA S.A.CU SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
ZDROVIT ROMANIA S.R.L. LA SEDIUL PROCESUAL ALES - Creditor
FARMEXPERT DCI S.R.L. - Creditor
BANCA DE EXPORT- IMPORT A ROMANIEI EXIMBANK S.A.ÎN NUMELE STATULUI ROMAN - Creditor
BANCA DE EXPORT- IMPORT A ROMANIEI EXIMBANK S.A. - Creditor
ARGEŞANU MARIUS GABRIEL IONEL - Creditor
SOCIETATEA ADETA S.R.LCU SEDIUL ALES LA AV.DUŢULESCU LEONARD - Creditor
SOCIETATEA SALUBRIS S.A. - Creditor
SOCIETATEA COMANDOR S.R.L. - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV- ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ - Creditor
SANDA LAURA FLORENTINA REPREZETANT AL SALARIAŢILOR - Creditor
Ședințe:
27 ianuarie 2023, ora 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 175 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, închide procedura de insolven?ă a debitorului FARMACORDIS WAREHOUSE DISTRIBU?IE S.R.L., cu sediul în Tîrgu Mure?, strada Sighi?oarei nr. 84, ap. 2, jude?ul Mure?, cu număr de ordine în registrul comer?ului: J26/405/2015, cod unic de înregistrare: 34404160, ?i, în consecin?ă, dispune radierea debitorului persoană juridică din registrul comer?ului.
În temeiul art. 180 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, descarcă lichidatorul judiciar de orice îndatoriri ?i responsabilită?i cu privire la procedură, debitor ?i averea lui, creditori, titulari de garan?ii ?i asocia?i.
În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, notifică prezenta sentin?ă direc?iei teritoriale a finan?elor publice ?i oficiului registrului comer?ului, pentru efectuarea cuvenitelor men?iuni, ?i dispune, în scopul notificării tuturor creditorilor, publicarea ei în Buletinul procedurilor de insolven?ă.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare.
Pronun?ată la data de 27 ianuarie 2023, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
20 ianuarie 2023, ora 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 27.01.2023 şi stabileşte că pronunţarea soluţiei va fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
16 ianuarie 2023, ora 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 20.01.2023 şi stabileşte că pronunţarea soluţiei va fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
12 ianuarie 2023, ora 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 16/01/2023 şi stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
5 ianuarie 2023, ora 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 12/01/2023 şi stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
22 decembrie 2022, ora 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 05/01/2023 şi stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
8 decembrie 2022, ora 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 22/12/2022, iar în temeiul art. 396 alin. (1) şi (2) din Codul de procedură civilă, prin prisma art. 342 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, stabileşte că pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
3 noiembrie 2022, ora 12:00
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Aprobă raportul final. Stabileşte termen de judecată pentru depunerea, discutarea şi soluţionarea cererii de închidere a procedurii, sens în care dispune citarea părţilor prin Buletinul procedurilor de insolvenţă cu această menţiune.
29 septembrie 2022, ora 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Convoacă adunarea creditorilor pentru dezbaterea raportului final şi soluţionarea eventualelor obiecţiuni la data de 03/11/2022, creditorii având posibilitatea să formuleze obiecţiuni la raportul final cu cel puţin 5 zile înainte de data convocării.
14 aprilie 2022, ora 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 29/09/2022.
25 noiembrie 2021, ora 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 14/04/2022.
17 iunie 2021, ora 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 25/11/2021.
18 februarie 2021, ora 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 17/06/2021.
14 ianuarie 2021, ora 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termen preschimbat la data de 18/02/2021 prin încheierea din data de 10/12/2020.
10 decembrie 2020, ora 12:00
Complet: C22 CC sindice
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Preschimbă, din oficiu, termenul administrativ de control stabilit în temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, de la data de 14/01/2021 pentru data de 18/02/2021, ora 12:00 pentru care păstrează toate dispoziţiile, sarcinile şi obligaţiile procesuale stabilite în sarcina părţilor.
10 septembrie 2020, ora 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 14/01/2021.
23 aprilie 2020, ora 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Suspendat de drept pe durata stării de urgenţă, în temeiul art. 63 alin. (11) din Decretul nr. 240/2020, fără efectuarea vreunui act de procedură.
16 ianuarie 2020, ora 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 23/04/2020.
26 septembrie 2019, ora 12:00
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 16/01/2020.
6 iunie 2019, ora 12:30
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 26/09/2019.
21 februarie 2019, ora 12:30
Complet: C22 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen administrativ pe data de 06/06/2019 pentru continuarea procedurii şi a opera?iunilor de lichidare.
11 octombrie 2018, ora 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, pentru a analiza şi a se pronunţa asupra stadiului continuării procedurii judecătorul-sindic stabileşte termen administrativ de control la data de 21/02/2019.
29 august 2018, ora 12:30
Complet: C22 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea formulată de administratorul judiciar privind prelungirea termenelor stabilite prin hotărârea de intrare a debitorului în faliment. Toţi participanţii în procedură sunt obligaţi să respecte termenele stabilite prin hotărârea menţionată.Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare.
5 iulie 2018, ora 12:30
Complet: C22 CC sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Îndreaptă, din oficiu, erorile materiale strecurate în dispozitivul sentinţei nr. 304/25.06.2018, pronunţată în dosarul nr. 686/1371/2017, după cum urmează:
În aliniatul 1 al acestui dispozitiv se va trece denumirea completă a debitorului aflat în insolvenţă ca fiind „F. W.D.S.R.L.” în loc de F.W.S.R.L.
În aliniatul 21 al acestui dispozitiv se înlocuieşte tabelul preliminar al creanţelor cu „tabelul suplimentar al creanţelor”, astfel că acest aliniat va avea următorul conţinut:
În temeiul art. 146 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, fixează data de 19/09/2018 ca fiind termenul-limită de depunere la tribunal a contesta?iilor la tabelul suplimentar al crean?elor.
Penultimul aliniat va fi „ În temeiul art.46 alin.(1) şi art.43 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, hotărârea poate fi atacată cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă ” în loc de „În temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, creditorii pot formula opozi?ie în termen de 10 zile de la primirea notificării”.
Prezenta încheiere face parte integrantă din hotărârea mai sus menţionată – nr. 304 din 25/06/2018, pronunţată de Tribunalul Specializat Mureş în dosarul nr. 686/1371/2017.
Pronun?ată în ?edin?a publică din 05 iulie 2018.
25 iunie 2018, ora 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt:
Admite cererea formulată de administratorul judiciar, C.A.I.P. & R. al debitorului F. W. S.R.L., (cu sediul) ?i, în consecin?ă
În temeiul art. 38 alin. (1) ?i art. 145 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, referitor la debitorul aflat în procedura generală de insolven?ă, decide intrarea acestuia în faliment.
În temeiul art. 145 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dizolvă debitorul persoană juridică.
În temeiul art. 145 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, desemnează lichidator judiciar provizoriu C.A.I.P. & R. cu un onorariu provizoriu de 1.500 lei pentru întreaga procedură.
În temeiul art. 85 alin. (4) ?i art. 145 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, constată ca fiind de drept încetat dreptul de administrare al debitorului, constând în dreptul de a-?i conduce activitatea, de a-?i administra bunurile din avere ?i de a dispune de acestea.
În temeiul art. 86 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dă dispozi?ie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar, care va comunica de urgen?ă băncilor instituirea acestei interdic?ii.
În temeiul art. 86 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va aten?iona băncile notificate că încălcarea interdic?iei comunicate atrage răspunderea lor pentru prejudiciul creat, precum ?i o amendă judiciare de la 4.000 lei la 10.000 lei.
În temeiul art. 252 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 31/1990 Legea societă?ilor, lichidatorul judiciar va depune hotărârea care reprezintă actul de numire în această calitate, precum ?i orice act ulterior care ar aduce schimbări cu privire la persoana lui sau la puterile conferite, la oficiul registrului comer?ului, pentru a fi înscrise de îndată ?i publicate în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, după care va depune semnătura lui în registrul comer?ului ?i va exercita această func?ie.
În temeiul art. 252 alin. (5) din Legea nr. 31/1990 Legea societă?ilor, lichidatorul judiciar va respecta regula conform căreia toate actele emanând de la societate trebuie să arate că aceasta este în lichidare.
În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dacă debitorul are bunuri supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instan?elor, autorită?ilor ori institu?iilor care ?in aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face men?iune.
În temeiul art. 75 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, constată că de la data deschiderii procedurii sunt suspendate de drept toate ac?iunilor judiciare, extrajudiciare ?i a măsurilor de executare silită pentru realizarea crean?elor asupra averii debitorului, cu excep?ia acelora prevăzute de lege.
În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescrip?ie a ac?iunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege.
În temeiul art. 145 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 02/07/2018 ca fiind termenul maxim de la intrarea în faliment în cadrul procedurii generale de predare a gestiunii averii de la administratorul judiciar către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor ?i opera?iunilor efectuate după deschiderea procedurii.
În temeiul art. 145 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 02/07/2018 ca fiind termenul maxim de la intrarea în faliment în cadrul procedurii generale până la care administratorul judiciar va întocmi ?i va preda lichidatorului judiciar o listă cuprinzând numele ?i adresele creditorilor ?i toate crean?ele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii, a tabelului definitiv al crean?elor ?i a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribu?ie, a listei actelor ?i opera?iunilor efectuate după data deschiderii procedurii, obliga?ie care revine administratorului special, cu avizul administratorului judiciar, dacă, până la data deschiderii procedurii falimentului, nu a fost ridicat dreptul de administrare.
În temeiul art. 145 alin. (2) lit. f), art. 146 alin. (1) ?i art. 99 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cazul intrării în faliment în procedura generală, lichidatorul judiciar va trimite o notificare:
- tuturor creditorilor ale căror crean?e s-au născut după deschiderea procedurii, men?iona?i în lista depusă de debitor sau administratorul judiciar, după caz, prevăzută la art. 145 alin. (2) lit. e),
- debitorului,
- registrului unde debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea men?iunii,
notificare ce va fi realizată potrivit prevederilor Codului de procedură civilă ?i care se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circula?ie ?i în Buletinul procedurilor de insolven?ă.
În temeiul art. 146 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va comunica de îndată ?i, în orice caz, cel mai târziu la data de 30/07/2018, creditorilor ale căror crean?e s-au născut după deschiderea procedurii, men?iona?i în lista depusă de debitor sau administratorul judiciar, după caz, prevăzută la art. 145 alin. (2) lit. e), notificarea care va cuprinde:
a) termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a crean?ele asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat fa?ă de tabelul definitiv de crean?e sau fa?ă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plă?ilor făcute după deschiderea procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, precum ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă înregistrată să fie considerată valabilă;
b) termenul de verificare a crean?elor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat fa?ă de tabelul definitiv de crean?e sau fa?ă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plă?ilor făcute după deschiderea procedurii de întocmire ?i publicare a tabelului suplimentar al acestora;
c) termenul de depunere la tribunal a contesta?iilor;
d) termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat;
conform dispozi?iilor ?i termenelor stabilite prin prezenta hotărâre.
În temeiul art. 146 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 10/08/2018 ca fiind termenul-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a crean?elor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat fa?ă de tabelul definitiv de crean?e sau fa?ă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plă?ilor făcute după deschiderea procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, precum ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă înregistrată să fie considerată valabilă.
În temeiul art. 146 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 11/09/2018 ca fiind termenul de verificare a crean?elor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii sau, după caz, al căror cuantum a fost modificat fa?ă de tabelul definitiv de crean?e sau fa?ă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plă?ilor făcute după deschiderea procedurii, de întocmire ?i publicare a tabelului suplimentar al crean?elor.
În temeiul art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, odată cu publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului suplimentar al crean?elor, lichidatorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror crean?e sau drepturi de preferin?ă au fost trecute par?ial în tabelul suplimentar al crean?elor sau înlăturate, precizând totodată ?i motivele.
În temeiul art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, notificările trimise conform art. 110 alin. (4) din lege vor cuprinde următoarele men?iuni:
- debitorul, creditorii ?i orice altă parte interesată vor putea să formuleze contesta?ii fa?ă de tabelul de crean?e, cu privire la crean?ele ?i drepturile trecute sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabel;
- contesta?iile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului suplimentar al crean?elor;
- sub sanc?iunea anulării, contesta?ia va fi înso?ită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum ?i de toate înscrisurile de care partea în?elege să se folosească în dovedirea sus?inerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excep?ia celor care nu se află în posesia păr?ii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contesta?iei;
- obliga?ia celui care formulează contesta?ia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contesta?iei ?i al documentelor ce o înso?esc lichidatorului judiciar, creditorului a cărui crean?ă se contestă, precum ?i administratorului special, sub sanc?iunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obliga?ii, din oficiu, unei amenzi în condi?iile Codului de procedură civilă;
- întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contesta?iei ?i a documentelor ce o înso?esc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea ?i contestatorului, lichidatorului judiciar ?i debitorului, sub sanc?iunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă.
În temeiul art. 146 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, fixează data de 19/09/2018 ca fiind termenul-limită de depunere la tribunal a contesta?iilor la tabelul preliminar al crean?elor.
În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 11/10/2018 ca fiind termenul de definitivare a tabelului de crean?e, la care judecătorul-sindic va solu?iona deodată, printr-o singură sentin?ă, toate contesta?iile la tabelul suplimentar al crean?elor, chiar dacă pentru solu?ionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe.
În temeiul art. 146 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, fixează data de 12/10/2018 ca fiind termenul-limită de întocmire ?i depunere la dosar a tabelului definitiv consolidat al crean?elor.
În temeiul art. 100 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 02/08/2018 la care lichidatorul judiciar va convoca adunarea creditorilor, la ora ?i locul comunicat de lichidatorul judiciar, având ca ordine de zi desemnarea lichidatorului judiciar ori, după caz, confirmarea lichidatorului judiciar desemnat provizoriu, stabilirea onorariului acestuia, precum ?i, dacă este cazul, desemnarea comitetului creditorilor.
În temeiul art. 48 alin. (6) ?i (8) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, toate procesele-verbale ale ?edin?elor adunării creditorilor vor fi depuse, prin grija lichidatorului judiciar, la dosarul cauzei ?i trimise spre publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă, în termen de două zile lucrătoare de la data ?edin?ei adunării creditorilor, cu men?iunea că pot fi contestate, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării.
În temeiul art. 64 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar este obligat să î?i organizeze ?i optimizeze activitatea în scopul îndeplinirii următoarelor atribu?ii:
a) examinarea activită?ii debitorului asupra căruia se ini?iază procedura simplificată în raport cu situa?ia de fapt ?i întocmirea unui raport amănun?it asupra cauzelor ?i împrejurărilor care au dus la insolven?ă, cu men?ionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă ?i a existen?ei premiselor angajării răspunderii acestora în condi?iile prevederilor art. 169 - 173 din lege, într-un termen stabilit de judecătorul-sindic, dar care nu va putea depă?i 40 de zile de la desemnarea lichidatorului judiciar, dacă un raport cu acest obiect nu fusese întocmit anterior de administratorul judiciar;
b) conducerea activită?ii debitorului;
c) introducerea de ac?iuni pentru anularea actelor ?i opera?iunilor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum ?i a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor opera?iuni comerciale încheiate de debitor ?i a constituirii unor cauze de preferin?ă, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor;
d) aplicarea sigiliilor, inventarierea bunurilor ?i luarea măsurilor corespunzătoare pentru conservarea lor;
e) denun?area unor contracte încheiate de debitor;
f) verificarea crean?elor ?i, atunci când este cazul, formularea de obiec?iuni la acestea, notificarea creditorilor în cazul neînscrierii sau înscrierii par?iale a crean?elor, precum ?i întocmirea tabelelor de crean?e;
g) urmărirea încasării crean?elor din averea debitorului, rezultate din transferul de bunuri sau de sume de bani efectuat de acesta înaintea deschiderii procedurii, încasarea crean?elor, formularea ?i sus?inerea ac?iunilor în preten?ii pentru încasarea crean?elor debitorului, pentru aceasta putând angaja avoca?i;
h) primirea plă?ilor pe seama debitorului ?i consemnarea lor în contul averii debitorului;
i) vânzarea bunurilor din averea debitorului, potrivit prevederilor prezentei legi;
j) sub condi?ia confirmării de către judecătorul-sindic, încheierea de tranzac?ii, descărcarea de datorii, descărcarea fidejusorilor, renun?area la garan?ii reale;
k) sesizarea judecătorului-sindic cu orice problemă care ar cere o solu?ionare de către acesta;
l) orice alte atribu?ii stabilite prin încheiere de către judecătorul-sindic.
În temeiul art. 64 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar este obligat să conducă activitatea debitorului.
În temeiul art. 64 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cazul în care rezultă astfel din analiza activită?ii debitorului, lichidatorul judiciar este obligat să introducă ac?iuni pentru anularea actelor ?i opera?iunilor frauduloase încheiate de debitor în dauna drepturilor creditorilor, precum ?i a unor transferuri cu caracter patrimonial, a unor opera?iuni comerciale încheiate de debitor ?i a constituirii unor cauze de preferin?ă, susceptibile a prejudicia drepturile creditorilor.
În temeiul art. 84 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar este obligat să întocmească ?i să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plă?ile ?i compensările efectuate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii ?i valorii acestora, precum ?i a datelor de identificare a cocontractan?ilor.
În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 11/10/2018 ca fiind data până la care lichidatorul judiciar va reface ?i va supune judecătorul-sindic raportul amănun?it asupra cauzelor ?i împrejurărilor care au dus la apari?ia insolven?ei debitorului, cu men?ionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă.
În temeiul art. 97 alin. (6) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului, va comunica o copie pe raport debitorului ?i va depune câte o copie la grefa tribunalului ?i la registrul comer?ului sau, după caz, la registrul în care este înregistrat debitorul.
În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, raportul prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege va cuprinde o analiză amănun?ită pe următoarele capitole:
1. Preambul (legisla?ia aplicabilă, numirea lichidatorului, premize avute în elaborarea raportului);
2. Obiectul de activitate, evolu?ia ?i structura capitalului social a debitorului (va determina data apari?iei stării de insolven?ă; dacă există date se va prezenta ?i un scurt istoric al debitorului);
3. Analiza situa?iei patrimoniale (se va face analiză pe bilan? contabil, iar dacă acesta este mai vechi de 12 luni, se vor lua în considerare informa?iile financiare avute la dispozi?ie pentru perioada ulterioară ultimului bilan? contabil);
4. Analiza indicatorilor bilan?ieri în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii);
5. Analiza contului de profit ?i pierdere în istoric (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii);
6. Indicatori financiari ?i evolu?ia acestora (pe 3 ani în urmă de la data deschiderii procedurii);
7. Analiza activită?ii comerciale desfă?urate (după caz se va face referire la marketingul societă?ii, analiza vânzărilor, a contractelor, a clientelei etc.);
8. Analiza litigiilor: a) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de pârât; b) Analiza litigiilor în care debitorul are calitatea de reclamant;
9. Analiza notificărilor înregistrate de debitor în baza Legii 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989;
10. Organizarea (Organigrama) func?ională ?i de conducere a debitorului;
11. Analiza resurselor umane ?i evolu?ia acestora;
12. Analiza obliga?iilor, a nivelului de îndatorare, a surselor de finan?are: finan?are proprie sau finan?are din credite;
13. Concluzii.
În temeiul art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cuprinsul raportului prevăzut de art. 97 alin. (1) din lege lichidatorul judiciar:
- va analiza indicatorii de stare bilan?ieri în vederea stabilirii modului în care a fost sus?inută activitatea debitorului, respectiv dacă aceasta a fost sus?inută din surse proprii sau a fost sus?inută din credite acordate de bănci;
- va efectua o analiză detaliată a activului ?i pasivului debitorului ?i a documentelor contabile, în vederea stabilirii existen?ei sau nu a premizelor încadrării faptei administratorului debitorului la art. 169 alin. (1) lit. e) din lege;
- în situa?ia în care în desfă?urarea activită?ii sale debitorul a angajat credite, va analiza dacă a fost respectată destina?ia acestora, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului debitorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. a) din lege;
- în vederea stabilirii cauzelor care au condus la imposibilitatea sus?inerii activită?ii din surse proprii, va efectua o analiză a crean?elor societă?ii privind modul în care debitorul a încheiat contractele cu clien?ii ?i a asigurat siguran?a recuperării acestor crean?e, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. c) din lege;
- în vederea stabilirii gradului de certitudine în recuperarea crean?elor, va analiza modul în care acestea au fost securizate ?i dacă documentele emise (facturile, avizele de expediere a mărfii etc.) au fost întocmite conform legii contabilită?ii, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. d) din lege;
- va analiza contractele încheiate cu diferi?i furnizori de materii prime, utilită?i, servicii etc., prin compararea ofertelor acestora cu ofertele financiare ale unor ter?i care ofereau acelea?i servicii în acelea?i condi?ii dar în condi?ii financiare mai avantajoase pentru debitor, pentru a decide dacă există premize ca fapta administratorului să poată fi încadrată sau nu la art. 169 alin. (1) lit. b) din lege;
- prin analiza tuturor contractelor încheiate, lichidatorul judiciar va urmări stabilirea cauzei (provenien?ei) blocajului financiar care nu i-a mai permis debitorului achitarea datoriilor exigibile;
- dacă situa?ia o impune, pentru descrierea tabloului de finan?are a ciclurilor de exploatare, lichidatorul judiciar poate recurge la calcularea unor indicatori de finan?are ?i de exprimare a stării echilibrului financiar al firmei;
- va expune concluziile sale în ce prive?te cauzele ?i împrejurările, precum ?i în ce prive?te persoanele a căror activitate a contribuit la ajungerea societă?ii în stare de insolven?ă în sensul art. 169 din lege.
În temeiul art. 101 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 27/08/2018 ca fiind termenul până la care lichidatorul judiciar va efectua procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informa?iilor primite de la debitor în condi?iile art. 67 sau 74 din lege ?i / sau pe baza oricăror informa?ii ?i documente solicitate autorită?ilor competente potrivit legii.
În temeiul art. 151 alin. (1) ?i (4) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dacă averea debitorului nu poate fi inventariată complet într-o singură zi, lichidatorul judiciar va pune sub sigilii: magazinele, magaziile, depozitele, birourile, coresponden?a comercială, arhiva, dispozitivele de stocare ?i prelucrare a informa?iei, contractele, mărfurile ?i orice alte bunuri mobile apar?inând averii debitorului, iar în timpul ac?iunii de sigilare, lichidatorul va lua măsurile necesare pentru conservarea bunurilor.
În temeiul art. 151 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în situa?ia prevăzută la art. 93, lichidatorul judiciar va face inventarul bunurilor debitorului după ob?inerea rela?iilor scrise privind situa?ia bunurilor debitorului, iar dacă în urma demersurilor efectuate potrivit prevederilor art. 94 - 96 din lege, lichidatorul judiciar nu identifică niciun bun, inventarul se încheie pe baza comunicărilor scrise transmise de autorită?ile relevante.
În temeiul art. 151 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dacă averea debitorului nu poate fi inventariată complet într-o singură zi, lichidatorul judiciar nu va pune sub sigilii:
a) obiectele care vor trebui valorificate de urgen?ă pentru a se evita deteriorarea lor materială sau pierderea din valoare;
b) registrele de contabilitate;
c) cambiile ?i alte titluri de valoare scadente sau care urmează a fi scadente în scurt timp, precum ?i ac?iunile ori alte titluri de participa?ie ale debitorului, care vor fi luate de lichidatorul judiciar pentru a fi încasate sau pentru a efectua activită?ile de conservare necesare;
d) numerarul pe care lichidatorul judiciar îl va depune în bancă în contul averii debitorului.
În temeiul art. 152 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, dacă averea debitorului poate fi inventariată complet într-o singură zi, lichidatorul judiciar va proceda imediat la inventariere, fără a aplica sigiliile, iar în toate celelalte cazuri va proceda la inventariere în cel mai scurt timp posibil, cu respectarea dispozi?iei judecătorului-sindic ca debitorul să fie de fa?ă ?i să asiste la inventar.
În temeiul art. 152 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar, pe măsura desfă?urării inventarierii, va lua în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar.
În temeiul art. 153 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va descrie în inventar toate bunurile identificate ale debitorului ?i va semna alături de debitor actul de inventar sau va semna singur, dacă debitorul nu participă la inventariere.
În temeiul art. 153 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în cazul în care în averea debitorului nu există suficiente lichidită?i, lichidatorul judiciar va putea valorifica de urgen?ă bunuri ale debitorului, cu prioritate pe cele asupra cărora nu există cauze de preferin?ă, pentru ob?inerea acestor lichidită?i, fără aprobarea creditorilor, caz în care valorificarea se va efectua prin licita?ie publică, după evaluarea prealabilă, pornind de la valoarea de lichidare indicată de evaluator.
În temeiul art. 112 alin. (1) ?i art. 58 alin. (1) lit. p) ?i art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 11/10/2018 ca fiind data până la care lichidatorul judiciar va realiza evaluarea bunurilor debitorului ?i va depune la dosarul cauzei raportul de evaluare.
În temeiul art. 58 alin. (1) lit. q), art. 64 lit. l) ?i art. 155 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, fixează data de 17/10/2018 ca fiind termenul-limită până la care lichidatorul judiciar va transmite spre publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă un extras cuprinzând o sinteză a raportului de evaluare ?i un anun? cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, cu precizarea că raportul de evaluare poate fi consultat de creditori în loca?ia indicată prin anun? de lichidatorul judiciar.
În temeiul art. 154 alin. (2) ?i art. 156 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te data de 29/10/2018 ca fiind data la care lichidatorul judiciar va convoca adunarea creditorilor, la ora ?i locul comunicat de lichidatorul judiciar, având ca ordine de zi stabilirea tipului de vânzare (licita?ie publică, negociere directă sau o combina?ie a celor două) ?i aprobarea regulamentului de vânzare corespunzător modalită?ii de vânzare stabilite.
În temeiul art. 39 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, toate cheltuielile aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cele privind notificarea, convocarea ?i comunicarea actelor de procedură efectuate de lichidatorul judiciar, vor fi suportate din averea debitorului, scop în care, în termen de două zile de la notificare, lichidatorul judiciar va da dispozi?iile necesare deschiderii contului.
În temeiul art. 39 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, disponibilită?ile băne?ti ale debitorului vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 59 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, lichidatorul judiciar va depune lunar - în ultima zi lucrătoare din fiecare lună - la dosarul cauzei un raport cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolven?ă.
În temeiul art. 5 pct. 28 ?i art. 64 lit. l) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, extrasul pe care lichidatorul judiciar îl va publica în Buletinul procedurilor de insolven?ă reprezintă un rezumat al măsurilor luate ?i va cuprinde, obligatoriu, următoarele elemente:
a) persoanele de specialitate desemnate potrivit prevederilor art. 61 din lege, precum ?i onorariul acestora;
b) actele de dispozi?ie asupra averii debitorului ?i documentele încheiate în acest sens, inclusiv procesul-verbal de adjudecare sau contractul de vânzare, după caz;
c) încheierea, modificarea sau încetarea unor contracte la care debitorul este parte;
d) situa?ia încasărilor ?i plă?ilor, în sinteză;
e) promovarea unor ac?iuni prevăzute la art. 117 - 122 sau la art. 169 din lege;
f) măsuri privind acordarea unei protec?ii corespunzătoare creditorului care beneficiază de o cauză de preferin?ă;
g) stadiul efectuării inventarierii, dacă este cazul.
În temeiul art. 60 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, judecătorul-sindic va sanc?iona cu amendă judiciară de la 1.000 lei la 5.000 lei lichidatorul judiciar în cazul în care, din culpă sau cu rea-credin?ă, nu î?i îndepline?te ori îndepline?te cu întârziere atribu?iile prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul-sindic.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din lege, dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii către instan?ele judecătore?ti în a căror jurisdic?ie se află sediul debitorului, precum ?i tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În temeiul art. 100 alin. (1) lit. d) ?i 147 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, stabile?te la data de 11/10/2018 termen judiciar de definitivare a tabelului de crean?e, la care judecătorul-sindic va solu?iona deodată, printr-o singură sentin?ă, toate contesta?iile, chiar dacă pentru solu?ionarea unora ar fi nevoie de administrare de probe.
În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, hotărârea este executorie.
În temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă, creditorii pot formula opozi?ie în termen de 10 zile de la primirea notificării.
În temeiul art. 14 alin. (1) ?i (5) din Legea nr. 304/2005, republicată, privind organizarea judiciară, procedura judiciară se desfă?oară în limba română, iar cererile ?i actele procedurale se întocmesc numai în limba română, a?a încât, lichidatorul judiciar ?i ceilal?i participan?i în procedură au obliga?ia procesuală prevăzută de lege ?i stabilită de judecătorul-sindic de a redacta toate actele de procedură cu diacriticele specifice limbii române (ă, â, î, ?, ?), sub sanc?iunea aplicării amenzii judiciare de la 50 lei la 700 lei, conform art. 187 alin. (1) pct. 2 lit. i) din Codul de procedură civilă!
Pronun?ată în ?edin?a publică din 25 iunie 2018.
21 iunie 2018, ora 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronun?area pentru data de 25.06.2018.
7 iunie 2018, ora 12:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru discutarea cererii formulate de administratorul judiciar privind trecerea la procedura falimentului a societăţii ca urmare a neaprobării planului de reorganizare de către adunarea creditorilor, sens în care dispune citarea participanţilor la procedură prin Buletinul procedurilor de insolvenţă.
17 mai 2018, ora 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru discutarea planului de reorganizare.
15 martie 2018, ora 08:30
Complet: C22 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Continuarea demersurilor specifice procedurii.
11 ianuarie 2018, ora 08:30
Complet: C22 CC sindice
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Prin încheierea din data de 20.12.2017 a fost admisă cererea de preschimbare a termenului de judecată formulată de debitoarea FARMACORDIS WAREHOUSE DISTRIBUŢIE SRLşi în consecinţă a fost preschimbat termenul pentru soluţionarea cererii de deschidere a procedurii de insolvenţă formulată de debitoare de la 11.01.2018 la 20.12.2017.
20 decembrie 2017, ora 08:30
Complet: C22 CC sindice
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea de preschimbare a termenului de judecată formulată de debitoarea FARMACORDIS WAREHOUSE DISTRIBUŢIE SRL (J26/405/2015, CUI 34404160) cu sediul în Tg. Mures, Calea Sighişoarei nr. 84, ap. 2 şi în consecinţă.
Preschimbă termenul pentru soluţionarea cererii de deschidere a procedurii de insolvenţă formulată de debitoare pentru data de 20.12.2017, în Camera de consiliu, fără citarea părţilor.
Fără cale de atac.
Data în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică din 20.12.2017.
HOTĂRÂRE CAMERA DE CONSILIU
Admite cererea promovată de societatea debitoare FARMACORDIS WAREHOUSE DISTRIBUŢIE SRL (J26/405/2015, CUI 34404160) cu sediul în Tg. Mures, Calea Sighişoarei nr. 84, ap. 2 prin administrator Argeşanu Marius Gabriel, privind deschiderea procedurii insolvenţei.
Constată că debitoarea este in stare de insolvenţă.
În temeiul dispoziţiilor art.71 alin.1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă (denumit în continuare lege):
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei faţă de societatea FARMACORDIS WAREHOUSE DISTRIBUŢIE SRL (J26/405/2015, CUI 34404160) cu sediul în Tg. Mures, Calea Sighişoarei nr. 84, ap. 2 .
Constată că, debitoarea a înregistrat la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute de art.67 alin.1 din lege. Pune în vedere debitoarei obligaţiile statornicite în sarcina acesteia potrivit disp. art. 82 din Legea 85/2014.
În temeiul dispoziţiilor art.45 alin.1 lit. d din lege desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu în vederea administrării provizorii a procedurii până la confirmare, pe practicianul în insolvenţă ECOLEX IPURL cu sediul în Nazna, str. Principală, nr. 46, jud. Mures.
Stabileşte onorariul provizoriu al administratorului judiciar la nivelul sumei de 2.000 lei.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar atribuţiile prevăzute de art.58, 59 din Legea nr.85/2014, administratorul judiciar fiind însărcinat cu supravegherea activităţii debitoarei, urmând să acorde atenţie deosebită următoarelor demersuri :
1. Supravegherea activităţii debitoarei.
2. Convocarea comitetului creditorilor pentru autorizarea efectuării actelor şi operaţiunilor care depăşesc condiţiile de exercitare a activităţii curente potrivit disp. art.87 alin.2 din lege.
3. Întocmirea şi păstrarea în mod regulat a unei liste cuprinzând toate actele şi operaţiunile încheiate după deschiderea procedurii, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a elementelor de identificare a contractanţilor - art.84 alin.3 din lege.
4. Analizarea activităţii debitorului şi promovarea acţiunilor în anulare în conformitate cu dispoziţiile art. 117 din lege.
5. Denunţarea sau menţinerea contractelor în derulare, în vederea creşterii la maximum a averii debitoarei.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar atribuţia de a convoca adunarea asociaţilor debitoarei, în termen de maximum 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii, pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administratorul special, în cazul nedesemnării acestuia.
Stabileşte prima zi de marţi a lunii, ca fiind data depunerii raportului prevăzut de art.59 al. 1 şi de transmitere spre publicarea lui în BPI, informaţie care va fi cuprinsă şi în notificarea către creditori în baza art. 100. Pentru termenul prevăzut de al. 3 al. art. 59 se vor ataşa toate dovezile de publicare în BPI a rapoartelor lunare.
Stabileşte termenul pentru întocmirea şi depunerea la tribunal de către administratorului judiciar a raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei şi menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, în conformitate cu disp. art. 169 din lege la data de 31.01.2018. Raportul va cuprinde şi situaţia actelor susceptibile a fi anulate în conformitate cu disp. art. 117 din lege şi analiza acestora de către administratorul judiciar în raport de prevederile legale indicate. O copie de pe raport va fi depusă la registrul comerţului şi va fi comunicată societăţii debitoare.
În temeiul disp. art.58 alin. 1 lit. o din lege stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor din averea societăţii debitoare potrivit dispoziţiilor O.M.F.P. 2861/2009. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a depune la dosarul cauzei procesul- verbal de inventariere de îndată după finalizarea acesteia dar nu mai târziu de termenul stabilit pentru 20.02.2018.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar atribuţia de a întocmi şi de a înregistra la Tribunal, până la data de 15.01.2018, raportul prev. de art. 92 din lege, prin care să propună fie intrarea debitoarei în procedură simplificată fie continuarea perioadei de observaţie.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar atribuţia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei.
În temeiul dispoziţiilor art.86 din lege dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are conturi deschise să nu dispună de sumele din aceste conturi fără un ordin al administratorului judiciar, sub sancţiunea amenzii judiciare.
În temeiul dispoziţiilor art. 99 din lege dispune administratorului judiciar să notifice deschiderea procedurii insolventei faţă de societatea debitoare, tuturor creditorilor, Oficiului Registrului Comerţului în vederea efectuării menţiunii privind deschiderea procedurii şi nominalizarea administratorului judiciar, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate menţiunile prevăzute la art. 100 din lege, sens în care stabileşte următoarele termene:
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 31.01.2018.
Fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în B.p.i. a tabelului preliminar de creanţe la data de 22.02.2018. În anunţul de publicare în B.p.i. a tabelului preliminar de creanţe lichidatorul judiciar va menţiona în mod expres termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar de 7 zile de la publicare în B.p.i. şi va indica cerinţele prevăzute la art.111 alin.3 şi 4 din lege pentru depunerea contestaţiilor. Odată cu publicarea în B.p.i. a tabelului preliminar de creanţe, lichidatorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele.
Fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 15.03.2018, termen la care vor fi soluţionate toate contestaţiile promovate împotriva tabelului preliminar de creanţe întocmit de administratorul judiciar.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a convoca prima şedinţă a adunării creditorilor în termen de 7 zile de la data publicării tabelului preliminar în B.p.i., la data, ora şi locaţia stabilită de acesta, având următoarea ordine de zi: desemnarea administratorului judiciar/confirmarea administratorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a depune dosarul cauzei procesul-verbal şi hotărârea primei şedinţe a adunării creditorilor, precum şi dovada publicării acesteia în B.p.i., cu menţiunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în B.p.i..
Dispune deschiderea de către administratorul judiciar a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul disp. art.75 din lege constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitoarei.
În temeiul disp.art.76 din lege, dispune comunicarea prezentei hotărâri către toate instanţele judecătoreşti de pe raza judeţului Mureş şi tuturor băncilor unde societatea debitoare are conturi deschise.
Dispune notificarea ECOLEX IPURL, privind desemnarea acestuia în calitate de administrator judiciar.
Constată că dosarele formate pentru soluţionarea cererilor de deschidere a procedurii de insolvenţă împotriva membrelor grupurilor de societăţii: Farmacordis S.R.L., cu sediul în Tg. Mureş, Str. Sighişoara, nr. 84, jud. Mureş având nr. de înregistrare în Registrul Comerţului J26/275/1993 şi CUI 2850288 (dosar nr. 365/1371/2017) şi Farmacordis Warehouse S.R.L., cu sediul în Tg. Mureş, Calea Sigişoarei, nr. 84, ap. 1 având nr. de înregistrare J26/1276/2013 CUI 132603760, au fost repartizate aleatoriu aceluiaşi judecător sindic, d-nei Hegyi Piroska, astfel că măsura prevăzută de art. 185 alin. 3 din Legea nr. 85/2014 a fost luată implicit.
Pune în vedere administratorului judiciar să aducă la cunoştinţa comitetului creditorilor desemnat în cadrul procedurii asupra obligaţiei de colaborare stabilită prin art. 186 din Legea nr. 85/2014 în cadrul grupului de societăţi.
Pune în vedere să aducă la cunoştinţa creditorilor dispoziţiile art. 188-191 din Legea nr. 85/2014 privind desemnarea administratorului judiciar în cadrul grupului de societăţi.
Prorogă aplicarea dispoziţiilor art. 189 din Legea nr. 85/2014 la o dată ulterioară desemnării administratorului judiciar de către adunarea creditorilor, corespunzător fiecărui membru aflat în grupul de societăţi.
Stabileşte termen de judecată la data de 15.03. 2018.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea pentru exercitarea apelului se depune la Tribunalul Specializat Mureş.
Pronunţată în şedinţă publică din 20.12.2017.
Pagina principală