Informații dosare ce cuprind 72/1285/2018

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 72/1285/2018
Data înregistrării: 2 februarie 2018, ora 11:55:00
Data ultimei modificări: 3 decembrie 2024, ora 13:47:42
Instanță: Tribunalul Comercial Cluj
Secție: Comercial
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
CSD ECO SRL - Debitor
PHOENIX OMEGA IPURL - Lichidator
SERRAGLIO GIORGIO SAS - Creditor
DGRFP CLUJ - Creditor
MUN CLUJ-NAPOCA - Creditor
VALEM IMPORT EXPORT SRL - Creditor
TOP RUBBER SERVICE SRL - Creditor
TARR CONST SRL - Creditor
SERRAGLIO GIORGIO SRL - Creditor
OMIG SRL - Creditor
MATRIX ROAD CONSTRUCT SRL - Creditor
MANINTER CAR SRL - Creditor
LEO & RAUL SRL - Creditor
IMPLENIA BAUGESELLSKHAFT - Creditor
GRO ALEX BUSINESS SRL - Creditor
ECONEX TYPE SRL - Creditor
DOKA ROMANIA TEHNICA SRL - Creditor
CODORI SILVIA - Creditor
CODORI DAN SERGIU - Creditor
CML RO SRL - Creditor
A.R.L. CLUJ SA - Creditor
AMW CREATIV CONSTRUCT SRL - Creditor
ALLIANZ TIRIAC ASIGURARI SA - Creditor

Ședințe:
22 noiembrie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea privind închiderea procedurii insolvenţei, formulată de administratorul judiciar PHOENIX OMEGA IPURL în cadrul procedurii insolvenţei debitoarei CSD ECO S.R.L. Constată că debitoarea şi-a îndeplinit toate obligaţiile de plată asumate prin planul de reorganizare, astfel cum a fost modificat ?i prelungit, confirmat prin sentinţa civilă nr. 764/23.04.2019, respectiv sentinţa civilă nr. 1470/08.07.2021. Închide procedura de reorganizare a debitoarei. Dispune reinserţia debitoarei în activitatea comercială. Descarcă administratorul judiciar de îndatoriri şi responsabilităţi. Descarcă debitoarea de diferen?a dintre valoarea obliga?iilor pe care le avea înainte de confirmarea planului şi cea prevăzută în plan. Dispune notificarea prezentei sentinţe Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Cluj-Napoca şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată în ?edin?ă publică, astăzi, 22 noiembrie 2024.

8 noiembrie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea expirării termenului de contestare a raportului de activitate din 04.11.2024.

27 septembrie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru analizarea cererii depuse de DGRFP Cluj-Napoca la data de 26.09.2024 şi depunerea raportului final.

21 iunie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare.

8 martie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare.

24 noiembrie 2023, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare. Pune în vedere administratorului special şi administratorului judiciar să-şi îndeplinească obligaţiile prev. de art. 144 din Legea nr. 85/2014 cu privire la trimestrul I din anul V, conform hotărârii 1470/8.07.2021, în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 15.12.2023.

15 septembrie 2023, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Respinge cererea
Soluția pe scurt: Respinge cererea de intrare în faliment a debitoarei CSD ECO S.R.L., formulată de creditoarea DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ a FINANŢELOR PUBLICE CLUJ-NAPOCA, prin Administra?ia Jude?eană a Finanţelor Publice Cluj. Acordă un nou termen pentru examinarea stadiului procedurii pentru data de 24 noiembrie 2023, ora 11, sala 249, în vederea implementării planului de reorganizare. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 15 septembrie 2023.

13 iulie 2023, ora 11:30
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 15.09.2023, sala 249, complet F19, ora 11, în conformitate cu Hotărârea Adunării generale a judecătorilor Tribunalului Specializat Cluj nr. 3/20 iunie 2023 prin care s-a adoptat, ca formă de protest, amânarea judecării cauzelor, cu excepţia cauzelor urgente.

30 iunie 2023, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 13.07.2023, sala 249, complet F19, ora 11.30, în conformitate cu Hotărârea Adunării generale a judecătorilor Tribunalului Specializat Cluj nr. 3/20 iunie 2023 prin care s-a adoptat, ca formă de protest, amânarea judecării cauzelor, cu excepţia cauzelor urgente.

16 iunie 2023, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea citării creditorilor

9 iunie 2023, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea citării prin BPI a comitetului creditorilor ?i a administratorului judiciar, pentru ca ace?tia să-?i exprime pozi?ia fa?ă de cererea creditoarei DGRFP de intrare a debitoarei în faliment.

10 martie 2023, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare

16 decembrie 2022, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare

23 septembrie 2022, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare

24 iunie 2022, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare

25 martie 2022, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare

17 decembrie 2021, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru implementarea planului de reorganizare

24 septembrie 2021, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru implementarea planului de reorganizare

8 iulie 2021, ora 10:00
Complet: F19
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar PHOENIX OMEGA IPURL şi, în consecinţă: Confirmă modificarea ?i prelungirea planului de reorganizare al debitoarei CSD ECO S.R.L., cu sediul în ... propus de administratorul special al debitoarei, votat în sensul acceptării de către adunarea creditorilor din data de 18.06.2021. Descarcă debitoarea CSD ECO S.R.L. de diferenţa dintre valoarea obligaţiilor pe care le avea înaintea confirmării modificării ?i prelungirii planului şi cele prevăzute în planul modificat ?i prelungit. În cazul intrării în faliment se va reveni la situaţia stabilită prin tabelul definitiv al tuturor creanţelor împotriva debitorului, scăzându-se sumele achitate în timpul planului de reorganizare. Dispune continuarea activităţii debitoarei sub conducerea administratorului special şi sub supravegherea administratorului judiciar. Stabileşte în sarcina administratorului special obligaţia de a prezenta trimestrial rapoarte adunării creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitoarei şi de a le înregistra la grefa Tribunalului Specializat Cluj, ulterior aprobării lor de către adunarea creditorilor şi în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a prezenta situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, pentru avizare de către adunarea/comitetul creditorilor, conform art. 140 alin. 6 şi art. 144 din Legea nr. 85/2014. Termen pentru continuarea procedurii: 24 septembrie 2021 ora 11.00, sala 249. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 8 iulie 2021.

18 iunie 2021, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare

12 martie 2021, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea implementării planului de reorganizare

11 decembrie 2020, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare şi pentru depunerea de rapoarte trimestriale.

18 septembrie 2020, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare

5 iunie 2020, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare. Pune în vedere administratorului judiciar să depună la dosar procesul-verbal al şedinţei comitetului creditorilor din 09.06.2020.

6 martie 2020, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea implementării planului de reorganizare şi depunerii rapoartelor trimestriale.

6 decembrie 2019, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării planului de reorganizare.

13 septembrie 2019, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii

12 iunie 2019, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge, ca neîntemeiată, cererea de intrare în faliment a debitoarei CSD ECO S.R.L., formulată de creditoarea DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ a FINANŢELOR PUBLICE CLUJ-NAPOCA, prin Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Cluj. Constată fixat termen pentru continuarea procedurii: 13 septembrie 2019 ora 11.00, sala 249. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 12 iunie 2019.

7 iunie 2019, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: AP la 12.06.2019

23 aprilie 2019, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar PHOENIX OMEGA IPURL şi, în consecinţă: Confirmă planul de reorganizare al debitoarei CSD ECO S.R.L., propus de administratorul special al debitoarei, votat în sensul acceptării de adunarea creditorilor din data de 25.03.2019. Descarcă debitoarea CSD ECO S.R.L. de diferenţa dintre valoarea obligaţiilor pe care le avea înaintea confirmării planului şi cele prevăzute în plan. În cazul intrării în faliment se va reveni la situaţia stabilită prin tabelul definitiv al tuturor creanţelor împotriva debitorului, scăzându-se sumele achitate în timpul planului de reorganizare. Dispune continuarea activităţii debitoarei sub conducerea administratorului special şi sub supravegherea administratorului judiciar. Stabileşte în sarcina administratorului special obligaţia de a prezenta trimestrial rapoarte adunării creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitoarei şi de a le înregistra la grefa Tribunalului Specializat Cluj, ulterior aprobării lor de către adunarea creditorilor şi în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a prezenta situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, pentru avizare de către adunarea/comitetul creditorilor, conform art. 140 alin. 6 şi art. 144 din Legea nr. 85/2014. Termen pentru continuarea procedurii: 13 septembrie 2019 ora 11.00, sala 249. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 23 aprilie 2019.

12 aprilie 2019, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: AP la 23.04.2019

29 martie 2019, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii

11 ianuarie 2019, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii

12 octombrie 2018, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii

14 septembrie 2018, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii

22 iunie 2018, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii

13 aprilie 2018, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Respinge cererea
Soluția pe scurt: Respinge ca neîntemeiată opoziţia formulată de SC M. R. C.S.R.L. împotriva încheierii civile nr. 211/2018 pronunţată de Tribunalul Specializat Cluj în camera de consiliu în data de 09.02.2018, prin care s-a deschis procedura generală a insolvenţei debitoarei CSD ECO S.R.L.. Stabileste urmatorul termen de judecata în vederea continuării procedurii pentru data de 22.06.2018. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se va depune la Tribunalul Specializat Cluj, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată în şedinţă publică azi 13.04.2018.

16 martie 2018, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea depunerii, de către debitoare şi administratorul judiciar, a poziţiilor procesuale faţă de opoziţia la încheierea de deschidere a procedurii

9 februarie 2018, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei SC C.E.S.R.L. având ca obiect deschiderea procedurii insolvenţei si, în consecinţă: Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei SC C. E.S.R.L. Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe P. O. IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014. Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1000 lei + eventual TVA, plafonat la suma de 4.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 115 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014. Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014. Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 23 martie 2018, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 29 martie 2018, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 13 aprilie 2018. Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu PHOENIX OMEGA IPURL din Cluj-Napoca, in data de 04.04.2018. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare. Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 16 martie 2018, sala 249, ora 11:00. Cu drept de opoziţie pentru creditori in termen de 10 zile de la primirea notificării de deschidere a procedurii. Opoziţiile se vor depune la Tribunalul Specializat Cluj. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 09.02.2018.



Pagina principală