Informații dosare ce cuprind 724/1285/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
724/1285/2024
Data înregistrării:
29 octombrie 2024, ora 11:58:00
Data ultimei modificări:
24 septembrie 2025, ora 12:03:32
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
CILIC INTERIORS SRL-D - Debitor
CILIC INTERIORS SRL-D, PRIN LICHIDATOR JUDICIAR EUROSMART FILIALA CLUJ SPRL - Debitor
CILIC INTERIORS SRL-D, PRIN ADMINISTRATOR SPECIAL CILIC ANDREI GABRIEL - Debitor
DGRFP CLUJ-NAPOCA PRIN AJFP CLUJ - Creditor
BT MICROFINANŢARE IFN SA - Creditor
Ședințe:
14 ianuarie 2026, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
24 septembrie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
12 martie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: S-a acordat un nou termen în procedură în data de 24 septembrie 2025, sala 249, ora 8,30, în vederea încasării, recuperării creanţei conform acordului de eşalonare, prorogând dezbaterea cererii de închidere a procedurii întemeiată pe dispoziţiile art.174 din Legea nr.85/2014, formulată de lichidatorul judiciar pentru următorul termen, termen la care se va aprecia şi asupra condiţiilor de închidere a procedurii în conformitate cu dispoziţiile legale invocate de lichidatorul judiciar.
15 ianuarie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: La solicitarea lichidatorului judiciar, s-a acordat un nou termen pentru efectuarea demersurilor necesare arhivării documentelor contabile ale societăţii, după caz, formulării cererii de închidere a procedurii.
6 noiembrie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei CILIC INTERIORS S.R.L. – D şi, în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în formă simplificată împotriva debitoarei CILIC INTERIORS S.R.L. – D.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe EUROSMART FILIALA CLUJ SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 63 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de faliment în formă simplificată până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2000 lei, eventual TVA, plus un onorariu de succes de 2%, eventual TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 10000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă conform art. 64 lit. a din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune ridicarea dreptului de administrare al debitoarei.
Dispune dizolvarea debitoarei.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, această din urmă obligaţie fiind în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia lichidatorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al lichidatorului judiciar sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind lichidatorului judiciar provizoriu.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii pentru data de 3 ianuarie 2024, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor pentru data de 15 ianuarie 2025.
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 13 decembrie 2024, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 23 decembrie 2024, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 15 ianuarie 2025.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul lichidatorului judiciar, la data de 30 decembrie 2024, ora 12:00.
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.
Stabileşte termen de judecată pentru examinarea stadiului procedurii şi soluţionarea eventualelor opoziţii, contestaţii şi pentru definitivarea tabelului preliminar de creanţe pentru data de 15 ianuarie 2025 , sala 249, ora 8.30.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 6 noiembrie 2024.
Pagina principală