Informații dosare ce cuprind 731/1371/2016
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
731/1371/2016
Data înregistrării:
27 octombrie 2016, ora 11:00:00
Data ultimei modificări:
30 septembrie 2025, ora 14:07:18
Instanță:
Tribunalul Comercial Mureș
Secție:
INSOLVENTA
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
K PLUS 1 COMPANY SRL - Debitor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV-ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ - Creditor
BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ S.A. CU SEDIUL ALES PT.COM.ACTELOR DE PROCEDURĂ LA SCA STOICA&ASOCIAŢII - Creditor
Ședințe:
29 ianuarie 2026, ora 09:00
Complet: C5 sindice
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
25 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Mureş nr. 3 din data de 26.08.2025 astfel cum a fost completată prin Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Mureş nr. 4 din data de 9 septembrie 2025, potrivit căreia se suspendă soluţionarea cauzelor, cu excepţia celor având ca obiect cereri de deschidere a procedurii insolvenţei promovate în temeiul art. 66 din Legea nr. 85/2014, stabileşte un nou termen în procedură la data de 29 ianuarie 2026, ora 9:00, şedinţă publică
8 mai 2025, ora 09:00
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de control în continuarea demersurilor specifice procedurii pe data de 25.09.2025.
30 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen în continuarea demersurilor specifice procedurii pe data de 08.05.2025.
26 septembrie 2024, ora 09:00
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pe data de 30.01.2025, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii.
16 mai 2024, ora 09:00
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen în continuarea demersurilor specifice procedurii la data de 26.09.2024, sala 219, ora 9:00.
18 ianuarie 2024, ora 08:30
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen în continuarea demersurilor specifice procedurii la data de 16.05.2024, sala 219, ora 9:00. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 18.01.2024
28 septembrie 2023, ora 08:30
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor de lichidare, transpune cauza în şedinţa publică din data de 18.01.2024.
16 martie 2023, ora 08:30
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor specifice procedurii, amână judecarea cauzei la data de 28.09.2023.
17 noiembrie 2022, ora 08:30
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor specifice procedurii, amână judecarea cauzei la data de 16.03.2023.
9 iunie 2022, ora 08:30
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea demersurilor specifice procedurii, amână judecarea cauzei la data de 17.11.2022.
17 februarie 2022, ora 08:30
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen în continuarea procedurii, amână judecarea cauzei la data de 09.06.2022.
21 octombrie 2021, ora 09:00
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor specifice procedurii insolvenţei, amână judecarea cauzei la data de 17.02.2022.
20 mai 2021, ora 09:00
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor falitei şi pentru adoptarea măsurilor ce se impun urmare a soluţionării definitive a dosarului asociat procedurii
11 februarie 2021, ora 09:00
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: stabileşte termen administrativ de control în condiţiile art.59 alin. 3 din Legea nr.85/2014, pentru continuarea demersurilor de lichidare şi soluţionarea definitivă a dosarului asociat procedurii
15 octombrie 2020, ora 09:00
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: stabileşte termen administrativ de control în condiţiile art.59 alin. 3 din Legea nr.85/2014, pentru continuarea demersurilor de lichidare şi soluţionarea definitivă a dosarului asociat procedurii
21 mai 2020, ora 09:00
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: stabileşte termen administrativ de control în condiţiile art.59 alin. 3 din Legea nr.85/2014, pentru continuarea demersurilor de lichidare
16 ianuarie 2020, ora 09:00
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: stabileşte termen administrativ de control în condiţiile art.59 din Legea nr.85/2014, pentru continuarea demersurilor de lichidare
26 septembrie 2019, ora 08:30
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: stabileşte termen administrativ de control în condiţiile art.59 din Legea nr.85/2014, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii
21 martie 2019, ora 08:30
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: ia act de îndeplinirea de către lichidatorul judiciar a obligaţiilor stabilite în sarcina acestuia; stabileşte termen administrativ de control în condiţiile art.59 din Legea nr.85/2014, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii
21 februarie 2019, ora 08:30
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: stabileşte termen administrativ de control în condiţiile art.59 din Legea nr.85/2014, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii; menţine obligaţia stabilită în sarcina lichidatorului judiciar, sub sancţiunea aplicării sancţiunii amenzii judiciare
18 octombrie 2018, ora 08:30
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: stabileşte termen administrativ de control în condiţiile art.59 din Legea nr.85/2014, pentru continuarea demersurilor specifice procedurii
24 mai 2018, ora 12:30
Complet: C5 MA sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: stabileşte termen administrativ de control în condiţiile art.59 din Legea nr.85/2014
25 ianuarie 2018, ora 12:30
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: stabileşte termen administrativ de control în condiţiile art.59 din Legea nr.85/2014
20 octombrie 2017, ora 12:30
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: Dispune declanşarea procedurii falimentului împotriva debitoarei Societatea „K PLUS 1 COMPANY” S.R.L., cu sediul în Târgu-Mureş, Str. Parângului, nr. 56, ap. 44, jud. Mureş, având număr de ordine în registrul comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş J26/1915/2005, CUI RO 18104411.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 dispune dizolvarea societăţii debitoare.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. a din Legea nr. 85/2014, ridică dreptul de administrare al debitoarei.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea nr. 85/2014 desemnează in calitate de lichidatori judiciari practicieni în insolvenţă Ciubucă Dan şi Ciubucă Alecxandru, cu sediul în Tg. Mureş, P-ţa Trandafirilor, nr. 53, jud. Mureş, CIF RO 34003028, stabilindu-le o retribuţie comună provizorie de 1.500 lei. Acesta va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul de predare a gestiunii către lichidatorii judiciari provizorii împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii prevăzute de art. 84 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 la 30.10. 2017.
Dispune întocmirea de către administratorul special şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maximum 5 zile de la intrarea în faliment, a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii.
Dispune notificarea deschiderii procedurii de faliment debitorului, creditorilor, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş pentru efectuarea menţiunii, precum şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor prevăzute la alin. (3), în vederea întocmirii tabelului suplimentar – 6 decembrie 2017, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
- termenul de verificare a creanţelor prevăzute la alin. (3), de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora – 8 ianuarie 2018;
- termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar;
- termenul de soluţionarea a eventualelor contestaţii şi de definitivare a tabelului – 25 ianuarie 2018;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat 05.02.2018.
Notificarea către creditori va cuprinde următoarele menţiuni:
- termenele stabilite prin hotărâre pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, termenul de verificare a creanţelor, termenul maxim de publicare a acestuia în Buletinul procedurilor de insolvenţă, precum şi termenul de definitivare a tabelului creanţelor, când se vor soluţiona contestaţiile, cu atenţionarea că acestea din urmă trebuie depuse în termen de 7 zile de la publicarea tabelului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă şi că se impun a fi respectate dispoziţiile art. 111 alin. 3, 4 şi 5 din Legea nr. 85/2014.
- locul, data şi ora primei adunări generale a creditorilor, având următoarea ordine de zi: confirmarea lichidatorului desemnat de judecătorul sindic şi a remuneraţiei acestuia. Lichidatorul va publica de îndată în Buletinul procedurilor de insolvenţă această hotărâre a Adunării creditorilor, cu menţiunea că poate fi contestată de către creditori pentru motive de nelegalitate în 5 zile de la publicare;
- cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art. 102 din Legea nr. 85/2014 şi taxa judiciară de timbru datorată - de 200 lei, sub sancţiunea anulării cererii;
- precizarea că actele de procedură se impune a fi depuse cu respectarea multiplului exemplar, iar actele cu caracter litigios se impune a fi comunicate şi în format electronic, împreună cu încă un exemplar în format scriptic – în vederea realizării procedurii de comunicare prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă şi cu dovada plăţii taxei judiciare de timbru, sub sancţiunea anulării ca netimbrate.
Lichidatorul va aduce la cunoştinţa judecătorului sindic şi a creditorilor, dacă constată, din verificarea activităţii debitorului, existenţa unor transferuri frauduloase încheiate de debitor în dauna creditorilor şi va formula acţiuni pentru anularea lor.
Dispune deschiderea de către lichidator a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 151-153 din Legea nr. 85/2014 dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului si îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare, inventarierea patrimoniului debitoarei cu aplicarea dispoziţiilor Ordinului Ministerului finanţelor Publice nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
Acorda termen în procedură la 25 ianuarie 2018.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare.
Apelul va fi depus la Tribunalul Specializat Mureş.
Pronunţată potrivit dispoziţiilor art. 396 alin. 2 din noul Cod de procedură civilă, la data de 20 octombrie 2018.
19 octombrie 2017, ora 12:30
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, din lipsă de timp, va proroga pronunţarea la data de 20 octombrie 2017, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, potrivit art.396 alin.2 noul Cod pr.civ.
21 septembrie 2017, ora 12:30
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: prorogă dezbaterea planului de reorganizare/intrarea în faliment a debitoarei
30 iunie 2017, ora 12:30
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Repus pe rol
Soluția pe scurt: Va dispune repunerea pe rol a cauzei în vederea respectării dreptului la apărare, constatând că în cauză nu a mai fost solicitată o altă amânare şi că au fost dovedite motivele temeinice prevăzute de art.222 noul Cod pr.civ.; pentru dezbaterea planului de reorganizare/intrarea în faliment a debitoarei
15 iunie 2017, ora 12:30
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: amână pronunţarea pe data de 30 iunie 2017, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, potrivit art.396 alin.2 noul Cod pr.civ.
18 mai 2017, ora 12:30
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru dezbaterea eventualului plan de reorganizare/intrarea în faliment a debitoarei
16 februarie 2017, ora 12:30
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru urgentarea demersurilor de evaluare a bunurilor din averea debitoarei de către administratorul judiciar confirmat, tabelul definitiv de obligaţii întocmit în conformitate cu art.112 din Legea nr.85/2014 urmând a fi depus la dosarul cauzei la data de 23.03.2016, dată de la care curge termenul pentru întocmirea unui eventual plan de reorgnizare al activităţii debitoarei
28 noiembrie 2016, ora 15:00
Complet: C5 CC sindice
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Îndreptarea erorii materiale strecurate în încheierea nr. 242/CC/04.11.2016, respectiv minuta pronunţată în dosarul nr. 731/1371/2016 de către Tribunalul Specializat Mureş, în sensul că în tot cuprinsul încheierii şi al minutei se va înlocui denumirea debitoarei „K PLIS 1 COMPANY” – cum greşit s-a consemnat, cu „K PLUS 1 COMPANY” – cum este corect
Prezenta încheiere face parte integrantă din hotărârea mai sus menţionată – încheierea nr. 242/CC/04.11.2016 pronunţată în dosarul nr. 731/1371/2016.
Cu apel în termen de 30 de zile de la comunicare.
Apelul va fi depus la Tribunalul Specializat Mureş.
Pronunţată în şedinţa publică din 28 noiembrie 2016.
24 noiembrie 2016, ora 12:30
Complet: C5 CC sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: amână pronunţarea asupra îndreptării erorii materiale strecurate în încheierea 242/CC/04.11.2016 pe data de 28 noiembrie 2016, ora 15,00, sala 24 a Tribunalului Specializat Mureş
24 noiembrie 2016, ora 12:30
Complet: C5 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: ia act de propunerea de continuare a perioadei de observaţie;acordă termenil pentru soluţionarea eventualelor contestaţii împotriva tabelului preliminar de obligaţii al debitoarei
4 noiembrie 2016, ora 12:30
Complet: C5 CC sindice
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei Societatea „K PLIS 1 COMPANY” S.R.L., cu sediul în Târgu-Mureş, Str. Parângului, nr. 56, ap. 44, jud. Mureş, având număr de ordine în registrul comerţului de pe lângă Tribunalul Mureş J26/1915/2005, CUI RO 18104411 prin administrator statutar Kraus Arpad Mihai şi, în consecinţă:
Deschide procedura generală a insolvenţei, reglementată de Legea nr. 85/2014, faţă de debitoarea menţionată mai sus.
În baza art. 75 din Lege, constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra debitoarei sau bunurilor acesteia, în condiţiile speciale ale acestui text.
Ridică parţial dreptul de administrare al debitoarei, sens în care dă dispoziţie băncilor să nu dispună de sumele din conturile bancare ale debitoarei decât pe baza semnăturii administratorului statutar, însoţită de semnătura administratorului judiciar desemnat.
În perioada de observaţie debitoarea va continua desfăşurarea activităţilor curente sub supravegherea administratorului judiciar, urmând ca actele şi operaţiunile care exced comerţul curent să fie autorizate de administrator judiciar.
Începând de la data deschiderii procedurii debitorul împreună cu administratorul judiciar, sunt obligaţi să păstreze o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă CORELI CONSULT IPURL, cu sediul în Tg. Mureş, P-ţa Victorie, nr. 13, ap. 31, jud. Mureş, înscrisă în Registrul societăţilor profesionale la numărul 0144, CIF RO 12467019.
Stabileşte remuneraţia provizorie a administratorului judiciar la o sumă 1.500 lei, urmând ca plata acestuia să se efectueze cu respectarea prevederilor din lege.
Administratorul judiciar va notifica hotărârea de deschidere a procedurii tuturor băncilor la care debitoarea deţine cont de disponibil, Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Mureş, dacă debitoarea are în patrimoniu bunuri imobile, creditorilor, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului, pentru efectuarea menţiunii şi va publica o notificare privind deschiderea procedurii într-un ziar de largă circulaţie, pe cheltuiala averii debitorului, precum şi în Buletinul insolvenţei.
Notificarea către creditori se va efectua şi în conformitate cu prevederile Codului de procedură civilă, pe suport de hârtie şi în Buletinul insolvenţei şi va cuprinde următoarele menţiuni:
- termenul limită de depunere a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii este de 10 zile de la primirea notificării;
- termenele stabilite prin hotărâre pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, termenul de verificare a creanţelor, de afişare a tabelului preliminar, precum şi termenul de definitivare a tabelului creanţelor, când se vor soluţiona contestaţiile, cu atenţionarea că acestea din urmă trebuie depuse în termen de 7 zile de la publicarea tabelului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă cu respectarea condiţiilor speciale prevăzute de art. 111 al. 3 şi 4 ;
- locul, data şi ora primei adunări generale a creditorilor, având următoarea ordine de zi: confirmarea lichidatorului desemnat de judecătorul sindic şi a remuneraţiei acestuia, alegerea comitetului creditorilor, analizarea raportului cu cauze. Lichidatorul va publica de îndată în Buletinul procedurilor de insolvenţă această hotărâre a Adunării creditorilor, cu menţiunea că poate fi contestată de către creditori pentru motive de nelegalitate în 5 zile de la publicare;
- cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art. 102 din Legea nr. 85/2014, taxa judiciară de timbru şi timbrul judiciar aferent, sancţiunea nedepunerii dovezii plăţii acesteia precum;
- precizarea că actele de procedură se impune a fi depuse cu respectarea multiplului exemplar, iar actele cu caracter litigios se impune a fi comunicate şi în format electronic, împreună cu încă un exemplar în format scriptic – în vederea realizării procedurii de comunicare prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă şi cu dovada plăţii taxei judiciare de timbru în cuantum de 200 lei, sub sancţiunea anulării ca netimbrate;
- termenul de depunere a raportului privind cauzele ajungerii în insolvenţă, precum şi posibilitatea studierii acestuia la sediul lichidatorului Registrul Comerţului sau la arhiva Tribunalului Specializat Mureş.
- menţiunea că notificările ulterioare se vor efectua în conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2014, în Buletinul insolvenţei, cu excepţiile prevăzute de norma juridică menţionată, precizând totodată că înregistrarea cererii de admitere a creanţei creează prezumţia pentru creditori că au cunoştinţă de termenele prevăzute de lege.
- menţiunea că organele de conducere ale debitoarei au obligaţia, dacă debitoarea deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, să publice pe aceste pagini, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschiderea procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea.
Administratorul judiciar va îndeplini toate atribuţiile prevăzute de Legea nr.85/2014.
Administratorul judiciar va întocmi şi va depune lunar - în prima zi de luni a fiecărei luni, un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, precum şi o justificare a cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei. Raportul se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în buletinul procedurilor de insolvenţă, la termen fiind prezentată dovada publicării.
Măsurile efectuate de administratorul judiciar în exercitarea atribuţiilor legale, inclusiv cele de desemnare a unor persoane de specialitate şi stabilirea remuneraţiei acestora, vor fi supuse aprobării comitetului creditorilor, înainte de efectuarea plăţilor cuvenite în temeiul acestor măsuri.
Administratorul judiciar va lua măsuri pentru desemnarea unui administrator special, convocând adunarea generală a asociaţiilor în termen de maximum 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii , potrivit art. 53 alin. 1 Legea nr. 85/2014 , menţionând asociaţiilor sancţiunea prevăzută de lege, de decădere din drepturile recunoscute în procedură şi care sunt exercitate prin administrator special.
Până la data de 18 noiembrie 2016 administratorul judiciar va înregistra raportul cu propunerea de intrare în procedură simplificată sau continuarea perioadei de observaţie, notificând debitoarea prin administrator special, anexând raportului dovada notificării prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, urmând totodată să notifice, dacă este cazul, termenul de dezbatere a cererii de intrare în procedură simplificată creditorilor – 24 noiembrie 2016.
Până la data de 9 ianuarie 2017 lichidatorul va depune la dosar un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, şi asupra existenţei premiselor angajării răspunderii acestora. .
Stabileşte termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor născute anterior procedurii la 9 ianuarie 2017.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la 26 ianuarie 2017. În anunţul de publicare în buletin, lichidatorul judiciar va menţiona în mod expres că termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor împotriva tabelului preliminar este de 7 zile de la publicare şi va prezenta explicit obligaţiile prevăzute de art. 111 alin. 3, 4 şi 5 din Legea nr. 85/2014 în cazul înaintării unor asemenea contestaţii.
Contestaţiile la tabelul preliminar se vor depune în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar.
Fixează termenul limită pentru soluţionarea contestaţiilor la tabelul preliminar şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 16 februarie 2017.
Stabileşte data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor la data de 31 ianuarie 2017.
Se va comunica debitoarei şi administratorului judiciar provizoriu desemnat, potrivit dispoziţiilor Codului de procedură civilă, precum şi prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă, precum şi către ORC, în vederea efectuării menţiunii şi publicării în Buletinul insolvenţei.
Dispune efectuarea menţiunilor referitoare la deschiderea procedurii generale a insolvenţei şi numirea administratorului judiciar la registrul comerţului.
Stabileşte termen la data de 24 noiembrie 2016 pentru a dezbate raportul cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de intrare în faliment înaintat de către lichidator şi pentru a depune dovada înregistrării şi dovada publicării Buletinul procedurilor de insolvenţă a raportului.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare cu debitoarea şi cu lichidatorul judiciar desemnat.
Apelul se depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se va judeca de către Curtea de Apel Tg. Mureş.
Cu drept de opoziţie în 10 zile de la notificare cu creditorii.
Pronunţată potrivit dispoziţiilor art. 396 alin. 2 din noul Cod de procedură civilă, la data de 4 noiembrie 2016.
Pagina principală