Informații dosare ce cuprind 734/1285/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
734/1285/2024
Data înregistrării:
31 octombrie 2024, ora 10:35:00
Data ultimei modificări:
15 octombrie 2025, ora 09:32:56
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
INOX SOLUTION SRL - Creditor
ENGETE TOTAL SRL - Debitor
ENGETE TOTAL SRL PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR CII CRISAN EMIL - Lichidator
MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA - Creditor
Ședințe:
11 noiembrie 2025, ora 11:00
Complet: F4
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
16 septembrie 2025, ora 11:00
Complet: F4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână soluţionarea cauzei, ca formă de protest, în conformitate cu Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor Tribunalului Specializat Cluj nr. 4/26.08.2025 şi acordă un nou termen de judecată în cauză la data de 11.11.2025, sala 249, ora 11:00.
13 mai 2025, ora 11:00
Complet: F4
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererile formulate în dosarele conexate nr.734/1285/2024 ?i nr.858/1285/2024, de creditorii INOX SOLUTION S.R.L. ?i Municipiul Cluj-Napoca – Direc?ia Impozite ?i Taxe Locale ?i, în consecin?ă:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolven?ei a debitoarei ENGETE TOTAL S.R.L.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu Cabinetul Individual de Insolven?ă Cri?an Emil, ce va îndeplini atribu?iile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolven?ă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condi?iile Legii nr.85/2014.
Stabile?te în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2.500 lei + eventual TVA, plus un onorariu de succes de 5% + eventual TVA din sumele recuperate în cadrul procedurii plafonat la suma de 10.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art.121 alin.1 lit. a) din Statutul privind organizarea ?i exercitarea profesiei de practician în insolven?ă.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asocia?ilor, în condi?iile prevăzute de dispozi?iile art.52 din Legea nr.85/2014 care va îndeplini atribu?iile prevăzute de art.56 din Legea nr. 85/2014.
Constată că de la data deschiderii procedurii sunt suspendate de drept toate ac?iunile judiciare, extrajudiciare ?i de executare silită pentru realizarea crean?elor asupra averii debitoarei, cu excep?ia celor prevăzute de lege.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, această din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, sub sancţiunea prevăzută de art.86 alin.2 din Legea nr.85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitoarei şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art.169-173 din Legea nr.85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art.58 lit. b) din Legea nr.85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art.101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art.99-100 din Legea nr.85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 02.07.2025, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 04.08.2025, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la data de 16.09.2025.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar la data de 18.08.2025.
Stabileşte termen de judecată pentru examinarea stadiului procedurii, soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru dezbaterea raportului pentru data de 16.09.2025, sala 249, ora 11:00.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 13.05.2025.
4 martie 2025, ora 11:00
Complet: F4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constatându-se faptul că pe rolul instan?ei există înregistrat un alt dosar în care s-a formulat cerere de deschidere a procedurii de insolven?ă împotriva aceleia?i debitoare, dosar nr. 858/1285/2024, ce are termen de judecată fixat în luna aprilie, se dispune în acest dosar, fiind primul înregistrat, un termen ulterior acestei date, respectiv la data de 13.05.2025, sala 249, ora 11:00, pentru când se citează păr?ile.
Pagina principală