Informații dosare ce cuprind 739/1285/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
739/1285/2024
Data înregistrării:
5 noiembrie 2024, ora 10:29:00
Data ultimei modificări:
18 septembrie 2025, ora 13:03:51
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
LA CLINICA DEL FERRO SRL - Debitor
PDA INSOLVENCY SPRL - Lichidator
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ - Creditor
KUERYO STEEL SRL - Creditor
EURAS SRL - Creditor
Ședințe:
25 noiembrie 2025, ora 08:30
Complet: F18
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
16 septembrie 2025, ora 08:30
Complet: F18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În conformitate cu Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Cluj nr. 4/26 august 2025, va dispune amânarea cauzei şi va acorda termen pentru data de 25 noiembrie 2025, sala 102, ora 08:30.
6 mai 2025, ora 8:30
Complet: F18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 16.09.2025, ora 08:30, sala 102, pentru când prorogă definitivarea tabelului până la soluţionarea cererii de înscriere provizorie în tabelul definitiv de creanţe ce face obiectul dosar nr. 739/1285/2024/a1, administratorul judiciar având obligaţia să vegheze asupra termenului prevăzut la art. 112 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, dacă contestaţia nu va fi soluţionată înaintea împlinirii lui.
18 martie 2025, ora 8:30
Complet: F18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă definitivarea tabelului până la solu?ionarea cererii de înscriere provizorie în tabelul definitiv de crean?e ce face obiectul dosar nr. 739/1285/2024/a1.
18 februarie 2025, ora 8:30
Complet: F18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Înn vederea solu?ionarii contestatiei in dosarul asociat.
4 februarie 2025, ora 8:30
Complet: F18
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuarii perioadei de observa?ie.
12 noiembrie 2024, ora 8:30
Complet: F18
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei LA CLINICA DEL FERRO S.R.L., având CUI *, *, cu sediul în *
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei LA CLINICA DEL FERRO S.R.L.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe practicianul în insolvenţă PDA INSOLVENCY S.P.R.L., având CUI RO *, cu sediul în *, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1.500 lei + eventual TVA., plus un onorariu de succes de 5% + eventual TVA din sumele recuperate în cadrul procedurii, plafonat la suma de 10.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 118, alin. 1, lit. a) din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor debitoarei.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar, în termen de maxim 40 de zile de la data desemnării sale, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă conform prevederilor art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare şi, după caz, sub sancţiunea prevăzută la art. 82 alin. (2) din Lege.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. (2) din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99 - 100 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 24 Decembrie 2024, termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 14 Ianuarie 2024, termenul pentru depunerea contestaţiilor cu privire la creanţele şi drepturile de preferinţă trecute de administratorul judiciar în tabelul preliminar, de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 18 Februarie 2024.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu notificarea creditorilor cu privire la desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor conform prevederilor art. 100 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar rapoarte privind modul de îndeplinire a atribuţiilor sale, cu justificarea cheltuielilor, potrivit art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitoarei şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitoarei, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Cu drept de opoziţie pentru creditori, în termen de 10 zile de la primirea notificării, cu depunerea opoziţiei la Tribunalul Specializat Cluj.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport şi pentru soluţionarea eventualelor opoziţii pentru data de 04.02.2025, ora 08.30.
Executorie.
Cu drept de apel în termen 7 zile de la comunicare, cu depunerea apelului la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 12.11.2024.
Pagina principală