Informații dosare ce cuprind 74/1259/2025
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
74/1259/2025
Data înregistrării:
6 martie 2025, ora 11:05:00
Data ultimei modificări:
7 august 2025, ora 10:50:40
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
POSATA NEL IMPEX SRL - Creditor
KAYO SPEDITION SRL - Debitor
DIRECTIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI -ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE ARGES - Creditor
COMBINATUL DE CELULOZĂ ŞI HÂRTIE SA - Creditor
DMT EURO SERVICES SRL - Creditor
INDUSTRIAL FRIGO SALE SRL - Creditor
AERO DINAMIC TRADING SRL - Creditor
MACHINERY TRADE AND ENT SRL - Creditor
SHELL HUNGARY Z.R.T. - Creditor
Ședințe:
24 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
6 august 2025, ora 10:00
Complet: C2CC-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de îndreptare a erorii materiale, formulată de administratorul judiciar.
Dispune îndreptarea erorii materiale strecurate în cuprinsul sentinţei nr. 327/2025 pronunţată de Tribunalul Specializat Argeş în dosarul nr. 74/1259/2025, în sensul că prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 12.08.2025, iar nu 21.07.2025, cum din eroare s-a menţionat.
Îndreptarea se va face în toate exemplarele sentinţei.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 06.08.2025.
28 mai 2025, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Ia act de manifestarea de voinţă a creditorului prin care îşi retrage cererea de renunţare la judecată.
În temeiul art. 70 rap. la art. 38 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de creditorul POSATA NEL IMPEX SRL, având ca obiect deschiderea procedurii de insolvenţă împotriva debitoarei KAYO SPEDITION SRL.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală, a debitoarei KAYO SPEDITION SRL.
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu Consorţiul format din CII Crăciuneanu Viorel şi CII Orbişor Ovidiu Gabriel, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1000 lei pe lună, exclusiv TVA, plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare pentru plata onorariului fix, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitoarei dreptul de administrare.
În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, debitoarea este obligată să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, art. 84 şi art. 96 din Legea nr. 85/2014, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei în termen de 60 de zile de la deschidere, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe.
În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune administratorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei.
În temeiul art. 99 cu referire la art. 100 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) –14.07.2025;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 04.08.2025;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 11.08.2025;
- prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 21.07.2025 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia).
- adresa de e-mail a administratorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori.
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 18.06.2025, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 08.07.2025, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 24.09.2025.
Administratorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 28.05.2025, la Tribunalul Specializat Argeş.
30 aprilie 2025, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Reia procedura de citare cu creditoarea la sediul procesual ales prin cererea introductivă, precum şi cu debitoarea la sediul care rezultă din interogarea bazei de date O.N.R.C..
În vederea stabilirii competenţei de soluţionare a cauzei, emite adresă către Oficiul Registrului de pe lângă Tribunalul Argeş pentru a transmite la dosar istoricul cu privire la sediile societăţii debitoare de la înfiinţare şi până în prezent, precum şi data la care societatea debitoare şi-a stabilit sediul în judeţul Argeş.
Amână judecarea cauzei la data de 28 Mai 2025, completul C2 fond, sala 4, ora 10:00.
Pronunţată în şedinţa publică din 30 Aprilie 2025.
Pagina principală