Informații dosare ce cuprind 745/30/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
745/30/2024
Data înregistrării:
21 februarie 2024, ora 10:12:00
Data ultimei modificări:
29 aprilie 2025, ora 15:20:43
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
REAL DEAL SRL - Debitor
REAL DEAL S.R.L. - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ TALPAI LOREDANA – HORTENSIA, ÎNREGISTRAT ÎN REGISTRUL SOCIETĂŢILOR PROFESIONALE SUB NR. RFO I – 2161, AVÂND C.I.F. 35951254 - Debitor
AJFP TIMIŞ - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor
AGROTEAM TRADING SRL - Creditor
RAIFFEISEN BANK SA - Creditor
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS ROMANIA SRL - Creditor
RÎCU IOANA LUCIA - Creditor
Ședințe:
10 aprilie 2025, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Închide procedura.
Dispune reinserţia în circuitul economic a debitoarei.
13 martie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 10/04/2025, sala 174, complet C1NS/MA, ora afişată pe portalul instanţei, în şedinţă publică, cu citarea creditorilor prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea formulată de practicianul în insolvenţă prin care se solicită închiderea procedurii faţă de debitoare, cu reinserţie.
Practicianul în insolvenţă are obligaţia de a depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a raportului cu propunerea de închidere a procedurii, în măsura în care nu a fost depusă.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 13 Martie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
16 ianuarie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 13/03/2025, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 06/03/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea acoperirii masei credale conform planului de reorganizare;
- eventual, valorificarea bunurilor identificate în patrimoniul debitoarei, respectiv:
- bunuri imobile:
- – Proprietate industrială – teren intravilan cu hala şi birouri, situate în Bucovăţ nr. 381, judeţul Timiş, înscrisă în CF nr. 404750 Bucovăţ, cu nr. cad. 404750, 404750-C1, 404750-C2, 404750-C3;
- bunuri mobile: – Stocuri – piese pentru utilaje agricole, remorca, freze;
- să precizeze, în concret, demersurile efectuate şi ce demersuri mai sunt de efectuat în prezenta procedură;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 16 Ianuarie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
24 octombrie 2024, ora 12:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul art. 45 lit. k) coroborat cu art. 139 din Legea nr. 85/2014,
Confirmă planul de reorganizare a activităţii propus de debitoarea, S.C. REAL DEAL S.R.L..
Constată că în cauză s-a stabilit termen în data de 16.01.2025, sala 174, ora 9, în cunoştinţa creditorilor care au depus declaraţii de creanţă, în baza art. 42 alin. 8 din Legea 85/2014 şi pentru când administratorul judiciar va efectua demersurile care se impun, faţă de stadiul procedurii.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a prezentei sentinţe.
Pronunţată în şedinţa publică de la 24.10.2024.
21 octombrie 2024, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea de preschimbare a termenului de judecata pentru solutionarea cererii de confirmare a planului de reorganizare.
6 iunie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că Adunarea Creditorilor a confirmat administratorul judiciar CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ TALPAI LOREDANA – HORTENSIA şi a stabilit retribuţia acestuia.
Ia act că în cauză a fost desemnat administrator special numitul RÎCU COSTEL.
Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 16/01/2025, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 09/01/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea evaluării şi, eventual a valorificării bunurilor identificate în patrimoniul debitoarei, respectiv:
- bunuri imobile – teren şi construcţii;
- bunuri mobile – utilaje agricole;
- întocmirea tabelului definitiv al creanţelor privind debitoarea
- să precizeze, în concret, demersurile efectuate şi ce demersuri mai sunt de efectuat în prezenta procedură;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 06 Iunie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
27 februarie 2024, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: DOSAR NR. 745/30/2024
INCH./27.02.2024
Admite cererea formulată de debitoarea S.C. REAL DEAL S.R.L. şi, în consecinţă;
În temeiul art. 71 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa;
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. REAL DEAL S.R.L., cu sediul în sat Bucovăţ nr. 381, comuna Bucovăţ, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/2919/2004, având C.U.I. 16845168.
Potrivit art. 45 al. 1 lit. d şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ TALPAI LOREDANA – HORTENSIA, cu sediul în Timi?oara, str. Drubeta nr. 118, judeţul Timi?, cod poştal 300770, înregistrat în Registrul Societăţilor Profesionale sub nr. RFO I – 2161, având C.I.F. 35951254, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru aceasta un onorariu provizoriu de 7.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.
În conformitate cu art. 146 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa,
Dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii de insolvenţă a debitoarei S.C. REAL DEAL S.R.L., creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 18/03/2024.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 12/04/2024.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 02/05/2024.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui.
Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesata vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel.
Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru în sumă de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror alte probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei.
Partea care formulează contestaţia trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar / lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special. În cazul în care această obligaţie nu a fost respectată, judecătorul sindic va putea aplica, din oficiu, o amendă în condiţiile Codului de procedură civilă.
Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la data de 22/05/2024.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 08/04/2024.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la data de 07/05/2024, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar şi pune în vedere administratorului judiciar provizoriu sa convoace în acest sens creditorii debitoarei.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul disp. art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control la data de 06/06/2024, pentru când lichidatorul judiciar:
- va întocmi raport de activitate conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosar cel mai târziu până la data de 30/05/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Totodată, pune în vedere lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea încheierii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 27 Februarie 2024.
Pagina principală