Informații dosare ce cuprind 76/1285/2025

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 76/1285/2025
Data înregistrării: 13 februarie 2025, ora 08:54:00
Data ultimei modificări: 8 octombrie 2025, ora 15:33:26
Instanță: Tribunalul Comercial Cluj
Secție: Comercial
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
FRANPETER OPTITRADE SRL - Debitor
FRANPETER OPTITRADE SRL PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR CII PINTEA MARTA BIANCA - Lichidator

Ședințe:
9 decembrie 2025, ora 11:00
Complet: F4
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

30 septembrie 2025, ora 11:00
Complet: F4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână soluţionarea cauzei, ca formă de protest, în conformitate cu Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor Tribunalului Specializat Cluj nr. 4/26.08.2025 şi acordă un nou termen de judecată în cauză la data de 09.12.2025, sala 249, ora 11:00.

13 mai 2025, ora 11:00
Complet: F4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în cauză la data de 30.09.2025, sala 249, ora 11:00, pentru continuarea demersurilor impuse de stadiul procedurii ?i pentru a se răspunde tuturor cerin?elor judecătorului-sindic.

25 februarie 2025, ora 12:00
Complet: F4 CC
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei FRANPETER OPTITRADE S.R.L. de deschidere a procedurii insolvenţei. Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei FRANPETER OPTITRADE S.R.L. Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor. În conformitate cu dispoziţiile art.45 alin.1 lit. d) din Legea nr.85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu Cabinetul Individual de Insolven?ă Pintea Marta Bianca, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014. Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2.500 lei + eventual TVA, plus un onorariu de succes de 5% + eventual TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 10.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art.121 alin.1 lit. a) din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitoarei şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art.67 sau art.74 din Legea nr.85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b) din Legea nr. 85/2014. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014. Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului-sindic sau al administratorului judiciar, sub sancţiunea prevăzută de art.86 alin.2 din Legea nr.85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014. Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii ca fiind de 10 zile de la primirea notificării. Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 07.04.2025, termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea, comunicarea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor la data de 24.04.2025, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la 13.05.2025. Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu, la data de 29.04.2025. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI. Stabileşte termen de judecată pentru examinarea stadiului procedurii şi soluţionarea eventualelor opoziţii, contestaţii şi pentru definitivarea tabelului preliminar de creanţe pentru data de 13.05.2025, sala 249, ora 11:00. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 25.02.2025.



Pagina principală