Informații dosare ce cuprind 760/1285/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
760/1285/2024
Data înregistrării:
12 noiembrie 2024, ora 10:23:00
Data ultimei modificări:
30 septembrie 2025, ora 09:27:21
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SC TRAVELER CHEF SRL - Debitor
AMTT CONSULT SPRL - Lichidator
DGRFP CLUJ NAPOCA - Creditor
MUNICIPIUL CLUJ NAPOCA - Creditor
BACIU DORIN ANDREI - Creditor
Ședințe:
8 octombrie 2025, ora 11:00
Complet: F6
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
9 aprilie 2025, ora 11:00
Complet: F6
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor debitoarei
5 februarie 2025, ora 11:00
Complet: F6
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: în vederea continuării procedurii
13 noiembrie 2024, ora 11:00
Complet: F6
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea de deschidere a procedurii simplificate a falimentului formulată de debitoarea TRAVELER CHEF S.R.L. prin administrator asociat unic Baciu Dorin Andrei şi, în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în formă simplificată împotriva debitoarei TRAVELER CHEF S.R.L. .
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu S.P. ”AMTT CONSULT” S.P.R.L., care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de faliment în formă simplificată până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1.500 lei.
Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă conform art. 64 lit. a din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune ridicarea dreptului de administrare al debitoarei.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, această din urmă obligaţie fiind în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia lichidatorului judiciar provizoriu şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al lichidatorului judiciar sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind lichidatorului judiciar provizoriu.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii ca fiind de 10 zile de la primirea notificării, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor pentru data de 5 februarie 2025.
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 31 decembrie 2024, termenul de verificare, întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar al creanţelor, la data de 8 ianuarie 2025, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la 5 februarie 2025.
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul lichidatorului judiciar provizoriu S.P. ”AMTT CONSULT” S.P.R.L. în Cluj-Napoca, str. Bucure?ti, nr. 26, la data de 10 ianuarie 2025, ora 13:00.
Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI, de a analiza caracterul efectiv al împrumuturilor acordate de administratorul asociat ?i modul de utilizare a acestor ?i de a se prezenta la fiecare termen fixat în procedură.
Stabileşte termen de judecată pentru examinarea stadiului procedurii şi soluţionarea eventualelor opoziţii pentru data de 5 februarie 2025, sala 102, ora 1100.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronun?ată prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, azi 18 noiembrie 2024.
Pagina principală