Informații dosare ce cuprind 762/1285/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
762/1285/2023
Data înregistrării:
1 noiembrie 2023, ora 10:58:00
Data ultimei modificări:
3 octombrie 2025, ora 09:56:19
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
CLUB SPORTIV MINERUL 1947 - Debitor
CII HORATIU HINGANU - Lichidator
MIC DARIUS ANTONIO - Creditor
CHIS PAUL CLAUDIU - Creditor
D.G.R.F.P. CLUJ NAPOCA - Creditor
UMT FORKLIFTS DEJ SRL - Creditor
PRIMARIA DEJ - Creditor
LEMNUL VERDE COFETARIE SRL - Creditor
AJF CLUJ - Creditor
FOTBAL CLUB CFR 1907 CLUJ SA - Creditor
SPITALUL CLINIC DE URGENTA BISTRITA - Creditor
COMUNA ICLOD - Creditor
CLUB SPORTIV MINERUL 1947 PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR CII ROSA LOREDANA DENISA - Debitor
Ședințe:
9 decembrie 2025, ora 09:00
Complet: F15
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
30 septembrie 2025, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Cluj nr. 4/26 august 2025, prin care s-a hotărât adoptarea formei de protest, prin judecarea numai a cauzelor urgente şi reţinând că prezenta cauză nu se regăseşte pe lista cauzelor urgente astfel stabilite, va dispune amânarea cauzei şi stabilirea unui nou termen de judecată.
29 aprilie 2025, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de amânare a cauzei formulată de lichidatorul judiciar şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 30 septembrie 2025, sala 249, ora 9,00, în vederea evaluării bunurilor debitoarei, stabilirii strategiei de valorificare a bunurilor debitoarei şi valorificarea acestora.Pune în vedere lichidatorului judiciar să solicite evaluatorului să urgenteze evaluarea bunurilor din patrimoniul debitoarei.Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei, hotărârea adunării creditorilor cuprinzând strategia de valorificare a bunurilor şi rapoartele lunare de activitate însoţite de dovezile tuturor operaţiunilor întreprinse şi a cheltuielilor efectuate.Pronunţată în şedinţa publică din data de 29 aprilie 2025.
21 ianuarie 2025, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de faptul că la data de 13 ianuarie 2025 Curtea de Apel Cluj a respins apelul declarat de către debitoare împotriva sentinţei civile nr. 1209/18.06.2024 prin care judecătorul sindic a respins cererea de confirmare a planului de reorganizare şi a dispus intrarea debitoarei în faliment.Ia act de faptul că împotriva tabelului suplimentar al creanţelor nu au fost formulate contestaţii, motiv pentru care va dispune afişarea şi publicarea în BPI a tabelului definitiv consolidat al creanţelor declarate împotriva averii debitoarei.Încuviinţează cererea de amânare a cauzei formulată de reprezentantul lichidatorului judiciar şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 29 aprilie 2025, sala 249, ora 9,00, în vederea evaluării bunurilor debitoarei, stabilirii strategiei de valorificare a bunurilor debitoarei şi valorificarea acestora.Pune în vedere reprezentantului lichidatorului judiciar să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei şi rapoartele lunare de activitate însoţite de dovezile tuturor operaţiunilor întreprinse.Pronunţată în şedinţa publică din data de 21 ianuarie 2025.
24 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere reprezentantului lichidatorului judiciar să procedeze la întocmirea şi publicarea tabelului definitiv consolidat al creanţelor declarate împotriva averii debitoarei.Încuviinţează cererea de amânare a cauzei formulată de reprezentantul lichidatorului judiciar şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 21 ianuarie 2025, sala 249, ora 9,00, în vederea stabilirii strategiei de valorificarea bunurilor şi debitoarei şi valorificarea acestora.Pune în vedere reprezentantului lichidatorului judiciar să depună la dosar rapoartele lunare de activitate însoţite de dovezile tuturor operaţiunilor întreprinse.Pronunţată în şedinţa publică din data de 24 septembrie 2024.
18 iunie 2024, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea în anulare împotriva hotărârii adunării creditorilor din data 25 aprilie 2024 formulată de creditoarea DGRFP Cluj în dosarul conexat 762/1285/2023/a2 şi, în consecinţă:Constată nulitatea hotărârii adunării creditorilor debitoarei CLUB SPORTIV MINERUL 1947 OCNA DEJ din data 25 aprilie 2024.Admite obiecţiunile împotriva legalităţii planului de reorganizare al debitoarei CLUB SPORTIV MINERUL 1947 OCNA DEJ formulate de creditoarea DGRFP Cluj şi, în consecinţă: Respinge cererea de confirmare a planului de reorganizare al debitoarei CLUB SPORTIV MINERUL 1947 OCNA DEJ, propus de administratorul special ŞTIR VICENŢIU DORIN GAVRIL. Dispune intrarea în faliment a debitoarei CLUB SPORTIV MINERUL 1947 OCNA DEJ. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu CII HORAŢIU HÎNGANU, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2.000 lei + eventual TVA plus un onorariu de succes de 5% + eventual TVA din sumele recuperate în cadrul procedurii, plafonat la suma de 7.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.Dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei.Fixează termenul maxim de predare a gestiunii averii de la debitoare către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, pentru data de 2 iulie 2024.Fixează termenul de predare către lichidator a listei creditorilor, în condiţiile prev. de art. 145 alin. 2 lit. e din Legea nr.85/2014, pentru data de 25 iunie 2024.Stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei în vederea întocmirii tabelului suplimentar al creanţelor la data de 2 august 2024, termenul de verificare, întocmire, afişare şi comunicare a tabelului suplimentar al creanţelor, la data de 29 august 2024, data limită de depunere a contestaţiilor, de 7 zile de la publicarea tabelului suplimentar de creanţe în BPI, precum şi termenul pentru întocmirea tabelului definitiv consolidat, la data de 24 septembrie 2024. Dispune notificarea de către lichidator a intrării în faliment în condiţiile art.146 alin.1 din Legea nr.85/2006, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj pentru efectuarea menţiunii.Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.Dispune în sarcina lichidatorului obligaţia de a depune rapoarte privind modul de îndeplinire a atribuţiilor sale, cu justificarea cheltuielilor.Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii, la data de 24 septembrie 2024, sala 249, ora 10,00. Executorie.Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei, azi, 18 iunie 2024.
4 iunie 2024, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea pentru data de 18 iunie 2024.
14 mai 2024, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Recalifică cererea de infirmare a planului de reorganizare formulată de creditoarea D.G.R.F.P. CLUJ-NAPOCA la data de 9 mai 2024 ca şi obiecţiuni împotriva planului de reorganizare.Respinge cererea de acordare a unui termen de minim 60 de zile formulată de către debitoare, reţinând că o asemenea cerere încalcă dispoziţiile legale care reglementează modalitatea de pronunţare a judecătorului sindic asupra planului de reorganizare.Acordă un nou termen de judecată pentru data de 4 iunie 2024, sala 249, ora 9,00, în vederea soluţionării obiecţiunilor împotriva planului de reorganizare şi a contestaţiei formulate în dosarul nr. 762/1285/2023/a2 prin care s-a contestat hotărârea adunării creditorilor prin care creditorii s-au pronunţat asupra planului de reorganizare şi pronunţării asupra planului de reorganizare a activităţii debitoarei.Pune în vedere reprezentantului administratorului judiciar să depună la dosar note de şedinţă în cuprinsul cărora să-şi expună punctul de vedere cu privire la obiecţiunile împotriva planului de reorganizare şi la contestaţia formulată împotriva hotărârii adunării creditorilor.Pronunţată în şedinţa publică din data de 14 mai 2024.
9 aprilie 2024, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de amânare a cauzei şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 14 mai 2024, sala 249, ora 9,00, în vederea supunerii planului de reorganizare a debitoarei aprobării creditorilor.Pronunţată în şedinţa publică din data de 9 aprilie 2024.
12 martie 2024, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Dispune înlocuirea administratorului judiciar CII ROŞCA LOREDANA DENISA, desemnând în această calitate CII HORAŢIU HÎNGANU.Dispune descărcarea administratorului judiciar CII ROŞCA LOREDANA DENISA de îndatoriri şi responsabilităţi.Pune în vedere noului administrator judiciar ca la prima distribuire să aibă în vedere onorariului administratorului judiciar CII ROŞCA LOREDANA DENISA aprobat în prima adunare a creditorilor care a avut loc la data de 19 ianuarie 2024, care urmează a fi achitat din averea debitoarei în măsura în care acest onorariu nu a fost încasat până la data înlocuirii. Stabileşte în sarcina fostului administrator judiciar CII ROŞCA LOREDANA DENISA obligaţia de a-i preda noului administrator judiciar CII HORAŢIU HÎNGANU, în termen de 5 zile de la pronunţare, toate documentele care vizează procedura insolvenţei debitoarei pe care le deţine, iar noul administrator judiciar va prelua procedura din stadiul în care aceasta se află.Pune în vedere noului administrator judiciar ca, în termen de maxim 5 zile de la pronunţare, un reprezentant al practicianului în insolvenţă să ia legătura cu reprezentanta vechiului administrator judiciar pentru efectuarea predării-primirii documentelor care vizează procedura insolvenţei debitoarei.Stabileşte un nou termen pentru data de 9 aprilie 2024, sala 249, ora 10,00, în vederea examinării stadiului procedurii.Dispune comunicarea unei copii a încheierii pronunţate la acest termen de judecată atât fostului administrator judiciar, cât şi celui desemnat prin prezenta hotărâre. Executorie.Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei, azi, 12 martie 2024.
27 februarie 2024, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amendarea administratorului judiciar C.I.I. ROŞCA LOREDANA DENISA cu o amendă în cuantum de 5.000 lei, pentru încălcarea obligaţiilor legale şi a dispoziţiilor judecătorului sindic de a depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au condus debitoarea la insolvenţă.Constată faptul că nu au fost formulate contestaţii împotriva tabelului preliminar pretins actualizat şi pune în vedere administratorului judiciar să procedeze la publicarea în BPI a tabelului definitiv al creanţelor declarate împotriva averii debitoarei în conformitate cu dispoziţiile legale.Constată faptul că raportul de activitate întocmit şi depus la dosar pentru acest termen de judecată nu a fost publicat în BPI.Amână soluţionarea cauzei şi acordă un nou termen de judecată în conformitate cu dispoziţiile art. 57 alin. 4 din Legea nr. 85/2014 pentru data de 12 martie 2024, sala 249, ora 10,00 – camera de consiliu, în vederea unei eventuale înlocuiri a administratorului judiciar, pentru când dispune citarea prin BPI a administratorului judiciar şi a comitetului creditorilor sau a tuturor creditorilor în condiţiile în care nu a fost desemnat comitetul creditorilor.Pronunţată în şedinţa publică din data de 27 februarie 2024.
6 februarie 2024, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amendarea administratorului judiciar C.I.I. ROŞCA LOREDANA DENISA cu o amendă în cuantum de 1.000 lei, pentru încălcarea obligaţiilor legale de a depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au condus debitoarea la insolvenţă şi cu o amendă în cuantum de 1.000 lei pentru nedepunerea procesului-verbal de inventariere a bunurilor.Solicită administratorului judiciar ca, de îndată, să justifice întocmirea unui „tabel preliminar actualizat” care a fost publicat în BPI la data de 1 februarie 2024 şi să indice dispoziţiile legale care susţin o astfel de măsură, în condiţiile în care a întocmit un prim tabel preliminar şi l-a publicat în BPI la data de 24 ianuarie 2024, sub sancţiunea aplicării unei amenzi judiciare.Atrage atenţia administratorului judiciar că termenele stabilite prin hotărârea de deschidere a procedurii insolvenţei sau de judecătorul sindic în conformitate cu dispoziţiile legale nu sunt facultative pentru practicianul în insolvenţă, care are obligaţia de a le respecta.Pune în vedere administratorului judiciar să depună, de îndată, raportul asupra cauzelor care au condus debitoarea la starea de insolvenţă şi procesul-verbal de inventariere a bunurilor debitoarei.Amână soluţionarea cauzei şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 27 februarie 2024, sala 249, ora 9,00, în vederea definitivării tabelului creanţelor şi verificării îndeplinirii celorlalte obligaţii ale administratorului judiciar.Pronunţată în şedinţa publică din data de 6 februarie 2024.
12 decembrie 2023, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână soluţionarea cauzei si acordă un nou termen de judecată pentru data de 6 februarie2024, sala 249, ora 10,00.Pronunţată în şedinţa publică din data de 12 decembrie 2023.
14 noiembrie 2023, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei Asociaţia CLUB SPORTIV MINERUL 1947 OCNA DEJ şi, în consecinţă:Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei Asociaţia CLUB SPORTIV MINERUL 1947 OCNA DEJ.Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu CII ROŞCA LOREDANA DENISA, cu sediul în Bistriţa, cartier Viişoara, nr. 122, jud. Bistriţa Năsăud, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1500 lei, eventual TVA, plus un onorariu de succes de 5%, eventual TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 7000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor.Ia act de intenţia debitoarei de a depune un plan de reorganizare.Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii pentru data de 26 ianuarie 2024, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor pentru data de 6 februarie 2024.Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 27 decembrie 2023, termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea, comunicarea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor la data de 15 ianuarie 2024, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la 6 februarie 2024. Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul debitoarei, la data de 19 ianuarie 2024, ora 12:00.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 12 decembrie 2023, sala 249, ora 10.00.Executorie.Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei, azi, 14 noiembrie 2023.
7 noiembrie 2023, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea pentru data de 14.11.2023.
Pagina principală