Informații dosare ce cuprind 79/1259/2018
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
79/1259/2018
Data înregistrării:
21 martie 2018, ora 13:46:00
Data ultimei modificări:
4 septembrie 2025, ora 12:32:55
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
EUGEN AGROTRANS DIVERS SRL - Creditor
FLOAL CEREAL TOP SRL - Debitor
SLOROM SRL - Creditor
D.G.R.F.P.PLOIEŞTI – A.J.F.P.ARGEŞ - Creditor
UNICOM HOLDING SA - Creditor
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL - Creditor
D.G.R.F.P.PLOIEŞTI - Creditor
DANCOR AGRO PRODALIMENT SRL - Creditor
Ședințe:
18 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
11 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt:
8 mai 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă judecătorul-sindic dispune:
A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 11.09.2025;
B. lichidatorul judiciar:
1. va urmări executarea sentinţei nr. 112/24.02.2021 pronunţate în dosarul nr. 79/1259/2018/a5 prin care pârâtul Saru Florin a fost obligat să suporte din averea proprie şi să aducă la masa credală a debitorului suma de 3.444.984,79 lei; va prezenta demersurile realizate în acest scop;
2. va realiza demersurile necesare pentru încasarea diferenţei de preţ rezultate din vânzarea semiremorcii cu numărul de înmatriculare AG81SMF şi va depune înscrisuri din care să rezulte măsurile efectiv realizate în acest scop;
3. va analiza cererea de plata a sumei de 6.280 lei formulată la data de 16.04.2025 de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Ploieşti prin Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş;
4. va întocmi raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe în perioada 17.01.2025 – 18.04.2025, precum şi planul de distribuire între creditori; va depune dovada publicării acestora în BPI;
5. va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
23 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă judecătorul-sindic dispune:
A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 08.05.2025;
B. lichidatorul judiciar:
1. va urmări executarea sentinţei nr. 112/24.02.2021 pronunţate în dosarul nr. 79/1259/2018/a5 prin care a fost obligat pârâtul Saru Florin să suporte din averea proprie şi să aducă la masa credală a debitorului suma de 3444984,79 lei;
2. va depune tabelul definitiv consolidat al creanţelor valabil la data de 24.09.2024, precum şi dovada publicării lui;
3. va realiza demersurile necesare pentru încasarea diferenţei de preţ rezultate din vânzarea semiremorcii cu numărul de înmatriculare AG81SMF şi va depune înscrisuri din care să rezulte măsurile efectiv realizate în acest scop;
4. va analiza cererea de plata a sumei de 3.550 lei formulată la data de 25.06.2024 de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Ploieşti prin Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş;
5. va depune dovada publicării în BPI a raportului asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe nr. 96/79/17.01.2025 şi planului de distribuire între creditori;
6. va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
C. grefierul de şedinţă: va afişa la uşa instanţei o copie a raportului asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe nr. 96/79/17.01.2025 şi planului de distribuire între creditori, cf. art. 160 alin. (4) din Lege.
12 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul sindic dispune următoarele:
A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 23.01.2025;
B. lichidatorul judiciar:
1. va preciza dacă a iniţiat demersuri pentru punerea în executare a sentinţei nr. 112/24.02.2021 pronunţate în dosarul nr. 79/1259/2018/a5 prin care a fost obligat pârâtul Saru Florin să suporte din averea proprie şi să aducă la masa credală a debitorului suma de 3444984,79 lei;
2. va realiza demersurile necesare pentru încasarea diferenţei de preţ rezultate din vânarea semiremorcii cu numărul de înmatriculare AG81SMF şi va depune înscrisuri din care să rezulte măsurile efectiv realizate în acest scop;
3. va efectua distribuirea sumei încasate la data de 27.08.2024 şi a sumei aflate în sold;
4. va examina posibilitatea închiderii procedurii;
5. va analiza cererea de plata a sumei de 3550 lei formulată la data de 25.06.2024 de Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Ploieşti prin Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş;
6. va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
23 mai 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul sindic dispune următoarele:
A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 12.09.2024;
B. lichidatorul judiciar:
1. va realiza demersurile necesare pentru încasarea diferenţei de preţ rezultate din vânarea semiremorcii cu numărul de înmatriculare AG81SMF;
2. va efectua distribuirea sumei încasate cu titlu de diferenţă de preţ şi a sumei aflate în sold;
3. va examina posibilitatea închiderii procedurii;
4. va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
25 ianuarie 2024, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul sindic dispune următoarele:
A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 23.05.2024;
B. lichidatorul judiciar:
1. va depune lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă;
2. va preciza dacă în patrimoniul debitorului mai sunt bunuri care pot fi valorificate, iar în caz afirmativ va continua aceste demersuri.
19 octombrie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei FLOAL CEREAL TOP S.R.L., în faliment - procedura generală, dispune:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROJURIDIC IPURL următoarele măsuri:
- să continue demersurile pentru evaluarea cap - tractorului MAN TGX 18.440 TGA HE 19FT cu nr. de înmatriculare AG-65-SMF identificat în patrimoniul debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare, să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunului mobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunului mobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi a regulamentului de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin. 2 din Legea nr. 85/2014)
-să facă demersuri pentru valorificarea cap - tractorului MAN TGX 18.440 TGA HE 19FT cu nr. de înmatriculare AG-65-SMF şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în cazul valorificării bunurilor şi încasării sumelor obţinute din valorificare, să întocmească şi să prezinte adunării creditorilor raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
-să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
-să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să analizeze cererea de plată formulată de DGRFP şi să prezinte în următorul raport de activitate modul de soluţionare
2)Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 25.01.2024 în vederea continuării procedurii
29 iunie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei FLOAL CEREAL TOP S.R.L., în faliment - procedura generală, dispune:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROJURIDIC IPURL următoarele măsuri:
- să continue demersurile pentru evaluarea cap - tractorului MAN TGX 18.440 TGA HE 19FT cu nr. de înmatriculare AG-65-SMF identificat în patrimoniul debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare, să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunului mobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunului mobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi a regulamentului de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin. 2 din Legea nr. 85/2014)
-să facă demersuri pentru valorificarea cap - tractorului MAN TGX 18.440 TGA HE 19FT cu nr. de înmatriculare AG-65-SMF şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în cazul valorificării bunurilor şi încasării sumelor obţinute din valorificare, să întocmească şi să prezinte adunării creditorilor raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
-să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
-să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); 2)Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 19.10.2023 în vederea continuării procedurii
23 februarie 2023, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei FLOAL CEREAL TOP S.R.L., în faliment - procedura generală, dispune:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROJURIDIC IPURL următoarele măsuri:
- să continue demersurile pentru evaluarea cap - tractorului MAN TGX 18.440 TGA HE 19FT cu nr. de înmatriculare AG-65-SMF identificat în patrimoniul debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare, să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunului mobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunului mobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi a regulamentului de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin. 2 din Legea nr. 85/2014)
-să facă demersuri pentru valorificarea cap - tractorului MAN TGX 18.440 TGA HE 19FT cu nr. de înmatriculare AG-65-SMF şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- în cazul valorificării bunurilor şi încasării sumelor obţinute din valorificare, să întocmească şi să prezinte adunării creditorilor raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie. Raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
-să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
-să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
2)Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 29.06.2023 în vederea continuării procedurii
20 octombrie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei FLOAL CEREAL TOP S.R.L., în faliment - procedura generală, dispune:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROJURIDIC IPURL următoarele măsuri:
-să lămurească situaţia juridică a cap - tractorului MAN TGX 18.440 TGA HE 19FT cu nr. de înmatriculare AG-65-SMF ce figurează înmatriculat pe numele debitoarei conform adresei de relaţii emisă de Direc?ia Regim Permise de Conducere ?i Înmatriculare a Vehiculelor Bucure?ti (fila 44 verso, vol.4 dosar), respectiv să indice dacă bunul mobil a fost identificat fizic şi scriptic în patrimoniul debitoarei
-să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
-să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să precizeze expres în următorul raport lunar dacă mai sunt bunuri mobile în patrimoniul debitoarei, iar în caz afirmativ, să continue demersurile pentru valorificarea acestora şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
2)Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 23.02.2023 în vederea continuării procedurii
16 iunie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei FLOAL CEREAL TOP S.R.L., în faliment - procedura generală, dispune:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROJURIDIC IPURL următoarele măsuri:
-să lămurească, sub sancţiunea amenzii judiciare, situaţia juridică a cap - tractorului MAN cu serie motor 17B2E1 şi serie şasiu 170269, în sensul de a solicita înscrisuri şi relaţii de la DGRFP Ploieşti privind sechestrul asigurator instituit asupra acestui bun mobil prin procesul verbal nr. 20194/10.07.2017
-să emită adresă către Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor cu sediul în Bucureşti, Şoseaua Pipera nr. 49, sector 2, prin care să solicite relaţii privind autovehiculele înmatriculate pe numele debitoarei şi să depună la dosar răspunsul la această adresă
-să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
-să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor mobile al debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
2)Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 20.10.2022, în vederea continuării procedurii
24 februarie 2022, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei FLOAL CEREAL TOP S.R.L., în faliment - procedura generală, dispune:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROJURIDIC IPURL următoarele măsuri:
-să lămurească, sub sancţiunea amenzii judiciare, situaţia juridică a cap - tractorului MAN cu serie motor 17B2E1 şi serie şasiu 170269, în sensul de a solicita înscrisuri şi relaţii de la DGRFP Ploieşti privind sechestrul asigurator instituit asupra acestui bun mobil prin procesul verbal nr. 20194/10.07.2017
-să emită adresă către Direc?ia Regim Permise de Conducere ?i Înmatriculare a Vehiculelor cu sediul în Bucure?ti, ?oseaua Pipera nr. 49, sector 2, prin care să solicite relaţii privind autovehiculele înmatriculate pe numele debitoarei şi să depună la dosar răspunsul la această adresă
- să întocmească raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie ca urmare a valorificării a celor 2 autotractoare şi a celor 2 semiremorci din patrimoniul debitoarei la licitaţia din 16.08.2021; raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă; să aibă în vedere la efectuarea distribuirilor cererea formulată în cauză de creditorul garantat UNICOM HOLDING SA la data de 22.12.2021
-să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
-să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor mobile al debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
2)Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 16.06.2022, în vederea continuării procedurii
21 octombrie 2021, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei FLOAL CEREAL TOP S.R.L., în faliment - procedura generală, dispune:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROJURIDIC IPURL următoarele măsuri:
-să analizeze, sub sancţiunea amenzii judiciare, cererile de plată creanţe curente formulate de creditorul DGRFP Ploieşti la data de 11.06.2021 (f.11 – 49 vol.3 dosar) şi respectiv la data de 15.09.2021 (f.65 – 103 vol.3 dosar) şi să indice în următorul raport lunar măsurile luate privind aceste cereri cu respectarea prevederilor art. 106 alin. 1 rap. la art. 75 alin. 3 din Legea nr. 85/2014 (administratorul/lichidatorul judiciar va proceda de îndată la verificarea fiecărei cereri şi a documentelor depuse şi va efectua o cercetare amănunţită pentru a stabili legitimitatea, valoarea exactă şi prioritatea fiecărei creanţe), fără ca aceste creanţe să fie înscrise în tabelul de creanţe
-să lămurească, sub sancţiunea amenzii judiciare, situaţia juridică a cap - tractorului MAN cu serie motor 17B2E1 şi serie şasiu 170269, în sensul de a solicita înscrisuri şi relaţii de la DGRFP Ploieşti privind sechestrul asigurator instituit asupra acestui bun mobil prin procesul verbal nr. 20194/10.07.2017
-să emită adresă către Direc?ia Regim Permise de Conducere ?i Înmatriculare a Vehiculelor cu sediul în Bucure?ti, ?oseaua Pipera nr. 49, sector 2, prin care să solicite relaţii privind autovehiculele înmatriculate pe numele debitoarei şi să depună la dosar răspunsul la această adresă
-să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
-să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor mobile al debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să întocmească raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie ca urmare a valorificării tuturor bunurilor identificate în patrimoniul debitoarei; raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
2)Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 24.02.2022, în vederea continuării procedurii
17 iunie 2021, ora 10:00
Complet: C10 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei FLOAL CEREAL TOP S.R.L., în faliment - procedura generală, dispune:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROJURIDIC IPURL următoarele măsuri:
-să analizeze cererea de plată creanţă curentă formulată de creditorul DGRFP Ploieşti la data de 11.06.2021 şi să indice în următorul raport lunar măsura luată
-să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
-să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
-să lămurească situaţia juridică a cap tractorului MAN cu serie motor 17B2E1 şi serie şasiu 170269, în sensul de a solicita înscrisuri şi relaţii de la DGRFP Ploieşti privind sechestrul asigurator instituit asupra acestui bun mobil prin procesul verbal nr. 20194/10.07.2017
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor mobile al debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
- să întocmească raportul asupra fondurilor obţinute şi planul de distribuţie ca urmare a valorificării tuturor bunurilor identificate în patrimoniul debitoarei; raportul si planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
2) Ia act că dosarul asociat nr. 79/1259/2018/a5 având ca obiect atragerea răspunderii patrimoniale, a fost soluţionat definitiv
3)Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 21.10.2021, în vederea continuării procedurii
25 februarie 2021, ora 10:00
Complet: C8 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei FLOAL CEREAL TOP S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
1)Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROJURIDIC IPURL următoarele măsuri:
-să emită adresă către UAT COMUNA ŞTEFAN CEL MARE, jud. Argeş, în raza căreia debitoarea are punct de lucru prin care să solicite relaţii privind bunurile debitoarei şi să depună la dosar răspunsul la această adresă
-să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
-să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
-să lămurească situaţia juridică a cap tractorului MAN cu serie motor 17B2E1 şi serie şasiu 170269, în sensul de a solicita înscrisuri şi relaţii de la DGRFP Ploieşti privind sechestrul asigurator instituit asupra acestui bun mobil prin procesul verbal nr. 20194/10.07.2017
- să continue demersurile pentru evaluarea bunurilor mobile ale debitorului identificate conform procesului verbal de inventar din data de 18.03.2019 (cap tractor MAN cu serie motor 881919, cap tractor MAN cu serie motor 17B2E, semiremorca Stas cu serie şasiu R0424, semiremorca Schmitz cu serie şasiu 245251) şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare, să propună adunării creditorilor tipul de vânzare a bunului mobil, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două şi regulamentul de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, să convoace adunarea creditorilor în vederea aprobării tipului de vânzare a bunului, respectiv licitaţie publică, negociere directă sau o combinaţie a celor două, şi a regulamentului de vânzare corespunzător modalităţii de vânzare pentru care se optează, propus de lichidatorul judiciar (art. 154 alin. 2 din Legea nr. 85/2014)
- să continue demersurile pentru valorificarea bunurilor mobil al debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie
-să urmărească solu?ionarea definitivă a dosarului asociat nr. 79/1259/2018/a5 având ca obiect atragerea răspunderii patrimoniale
-să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
2) Ia act că dosarele asociate nr. 79/1259/2018/a1, nr. 79/1259/2018/a2, nr. 79/1259/2018/a3, nr. 79/1259/2018/a4, au fost soluţionate definitiv
3)Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 17.06.2021, în vederea continuării procedurii
22 octombrie 2020, ora 10:00
Complet: C8 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei FLOAL CEREAL TOP S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROJURIDIC IPURL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru evaluarea şi apoi valorificarea bunurilor debitoarei – vehicule şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- să urmărească solu?ionarea dosarului asociat 79/1259/2018/a5
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 25.02.2021.
18 iunie 2020, ora 10:00
Complet: C8 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei FLOAL CEREAL TOP S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar PROJURIDIC IPURL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru evaluarea şi apoi valorificarea bunurilor debitoarei – autoturisme şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- să urmărească solu?ionarea dosarelor asociate 79/1259/2018/a2 şi 79/1259/2018/a4
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 22.10.2020.
26 martie 2020, ora 10:00
Complet: C8CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei DGRFP Ploieşti – AJFP Argeş privind desemnarea lichidatorului judiciar în procedura de insolvenţă deschisă faţă de debitoare.
În temeiul art. 45 alin 1 lit e din Legea nr. 85/2014 numeşte lichidatorul judiciar definitiv Projuridic IPURL, conform deciziei creditorului majoritar, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu o retribuţie lunară de 275lei, fără TVA şi 0,01% onorariu de succes din sumele obţinute prin valorificarea bunurilor, exclusiv TVA.
Dispune comunicarea numirii noului lichidator judiciar.
În baza art. 57 alin 7 din Legea nr. 85/2014, dispune încetarea atribuţiilor lichidatorului judiciar provizoriu Art Pro Insolv SPRL.
În conformitate cu art. 145 alin. 2 lit. b) din Legea nr. 85/2014, dispune achitarea către lichidatorul judiciar Art Pro Insolv SPRL, a onorariului de 15.000 lei, la care se adaugă TVA potrivit legii, ?i a cheltuielilor de procedură de 9 lei, plătite din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul acesteia, onorariul care se va achita din fondul de lichidare ORC Argeş, în conformitate cu dispoziţiile art. 38 alin. 4 şi 5 din OUG nr. 86/2006 va fi stabilit de judecătorul sindic prin hotărârea de închidere a procedurii.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată la data de 26.03.2020, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
12 martie 2020, ora 10:00
Complet: C8CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 26.03.2020, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
27 februarie 2020, ora 10:00
Complet: C8 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei FLOAL CEREAL TOP S.R.L., faliment - procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar ART PRO INSOLV SPRL următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru evaluarea şi apoi valorificarea bunurilor debitoarei – autoturisme şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Acordă un termen administrativ de control la data de 18 iunie 2020.
19 decembrie 2019, ora 10:00
Complet: C8CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere lichidatorului judiciar SCP Art Pro Insolv SPRL să precizeze dacă D.G.R.F.P.Ploieşti – A.J.F.P.Argeş este creditor majoritar precum şi dacă a fost contestată Decizia nr. 22742/31.01.2019 privind înlocuirea administratorului judiciar, publicată în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă nr. 2303/04.02.2019.
Pune în vedere petentei D.G.R.F.P.Ploieşti – A.J.F.P.Argeş să precizeze dacă înţelege să susţină înlocuirea lichidatorului judiciar SCP Art Pro Insolv SPRL, având în vedere Decizia nr. 22742/31.01.2019 care se referă la înlocuirea administratorului judiciar respectiv, iar în caz afirmativ să formuleze o cerere în acest sens, însoţită de înscrisurile corespunzătoare.
Amânarea judecării cauzei la data de 12.03.2020.
Cale de atac odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 19.12.2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
10 octombrie 2019, ora 10:00
Complet: C8 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic, în conformitate cu disp. art. 59 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar/lichidatorul judiciar să întocmească următoarele acte, conform atribuţiilor stabilite de art. 58 şi art. 64 din lege:
- raportul lunar de activitate
- tabelele de creanţe (preliminar, definitiv, preliminar suplimentar, definitiv consolidat)
- soluţionarea dosarelor asociate cauzei
- să formuleze eventuale cereri în procedură
- alte măsuri :0
Fixează :
- termen administrativ de control la data de : 27 februarie 2020
- termen de judecată în camera de consiliu la data de : 19 decembrie 2019 2020
cu citarea părţilor:
Prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
Cu menţiunea: soluţionarea cererii de înlocuire a lichidatorului judiciar
Actele vor fi publicate prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă de către administratorul judiciar/lichidatorul judiciar, conform disp.art. 42 alin. 7 din Legea nr. 85/2014, urmând ca dovezile a fi depuse la dosarul cauzei.
13 iunie 2019, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune trecerea la procedura falimentului a debitoarei şi constată dizolvată societatea.
Ridică debitoarei dreptul de a-şi administra activitatea.
Numeşte lichidator judiciar pe ART PRO INSOLV SPRL, cu un onorariu fix lunar de 1000 lei şi 10% din vânzări.
Lichidatorul va notifica trecerea la procedura falimentului.
Notificarea va cuprinde :
- termenul de depunere a declaraţiilor de creanţă: 29.07.2019
- termenul de întocmire a tabelului preliminar suplimentar al creanţelor: 29.08.2019
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat al creanţelor: 26.09.2019.
- termenul de depunere a contestaţiilor şi de soluţionarea a acestora : 12.09.2019
Termen administrativ de control: 10.10.2019.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare.
Pronunţată în şedinţa publică de la 13.06.2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
13 iunie 2019, ora 10:00
Complet: C8CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea de ridicare a suspendării formulată de creditoarea UNICOM HOLDING SA, ca neîntemeiată.
Cu apel în termen în termen de 7 zile de la comunicare.
Pronunţată conform art.402 NCPC, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, data de 13.06.2019.
6 iunie 2019, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea cauzei la data de 13.06.2019.
Cu apel odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 06.06.2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
6 iunie 2019, ora 10:00
Complet: C8CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea cauzei la data de 13.06.2019.
Cu apel odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 06.06.2019, la Tribunalul Specializat Argeş.
25 aprilie 2019, ora 10:00
Complet: C8 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic, în conformitate cu disp. art. 59 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar/lichidatorul judiciar să întocmească următoarele acte, conform atribuţiilor stabilite de art. 58 şi art. 64 din lege:
- raportul lunar de activitate
- raport prin care se solicită închiderea procedurii debitoarei
- să formuleze eventuale cereri în procedură
- alte măsuri :să-şi exprime opinia cu privire la cererea de plată formulată
Fixează :
- termen de judecată în şedinţă publică la data de : 6 iunie 2019
cu citarea părţilor:
Prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
Cu menţiunea: pentru discutarea propunerii de trecere la faliment
Actele vor fi publicate prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă de către administratorul judiciar/lichidatorul judiciar, conform disp.art. 42 alin. 7 din Legea nr. 85/2014, urmând ca dovezile a fi depuse la dosarul cauzei.
31 ianuarie 2019, ora 10:00
Complet: C8 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic, în conformitate cu disp. art. 59 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar/lichidatorul judiciar să întocmească următoarele acte, conform atribuţiilor stabilite de art. 58 şi art. 64 din lege:
- raportul lunar de activitate
- tabelele de creanţe (preliminar, definitiv, preliminar suplimentar, definitiv consolidat)
- proces-verbal de inventariere
- plan de reorganizare
- soluţionarea dosarelor asociate cauzei
- să formuleze eventuale cereri în procedură
Fixează :
- termen administrativ de control la data de : 25 aprilie 2019
Actele vor fi publicate prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă de către administratorul judiciar/lichidatorul judiciar, conform disp.art. 42 alin. 7 din Legea nr. 85/2014, urmând ca dovezile a fi depuse la dosarul cauzei.
29 noiembrie 2018, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea administratorului judiciar şi acordă termen administrativ de control la data de 31.01.2019, pentru continuarea procedurii în cauză.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună rapoarte de activitate lunare şi să formuleze eventuale cereri în procedură.
Cale de atac odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţa publică de la 29.11.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
22 noiembrie 2018, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr.85/2014, aplică administratorului judiciar Art Pro Insolv SPRL, cu sediul în Câmpulung, Şoseaua Naţională, nr.179, judeţul Argeş, Cod Unic de Identificare 27713235, desemnat în prezenta cauză, o amendă judiciară în sumă de 1.000 lei .
Acordă un nou termen de judecată, sens în care pune în vedere administratorului judiciar să-şi îndeplinească obligaţiile stabilite prin sentinţa nr. 795/ 01.11.2018, pronunţată în cauză, sub sancţiunea înlocuirii.
Amână judecarea cauzei la data de 29.11.2018.
Cu drept de reexaminare în termen de 15 zile de la comunicare, în ceea ce priveşte aplicarea amenzii.
Pronunţată în şedinţa publică de la 22.11.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
1 noiembrie 2018, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: În temeiul art.72 din legea nr. 85/2014:
Deschide procedura generală de insolvenţă împotriva debitoarei .
În temeiul art.73 cu referire la art.45 alin.1 lit.d şi art.57 alin.1 din lege, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe SCP Art Pro Insolv SPRL, cu un onorariu lunar de 1.000 lei, fără TVA, plătit din averea debitorului.
În lipsa disponibilităţilor în contul debitorului se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art.37 alin.4 din OUG nr.86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitorului dreptul de administrare.
În temeiul art.902 alin.2 pct.16 Cod civil :
Dispune notarea în cartea funciară a deschiderii procedurii de insolvenţă.
În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75.
Pune în vedere debitorului prevederile art. 82 şi art. 84 din lege:
Pune în vedere debitorului şi administratorului judiciar provizoriu prevederile art. 83.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului.
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi, până la data de 20.11.2018, un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie din procedura generală, conform art.92 alin.1 din lege.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu prevederile art. 101 alin. 2 din lege.
În temeiul art.73 cu referire la art.99 din lege :
Dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă.
În temeiul art.100 din lege notificarea va cuprinde:
- termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii – 10 zile de la primirea notificării;
- termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţă: - 17.12.2018; declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei, sub sancţiunea anulării;
- termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire a tabelului preliminar de creanţe: 07.01.2019; Tabelul preliminar va fi publicat în B.P.I.;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în B.P.I.;
- termenul de soluţionare a contestaţiilor – 17.01.2019 şi de întocmire a tabelului definitiv de creanţe - 31.01.2019.
Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 14.01.2019.
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 13.12.2018 raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.1 din lege.
Stabileşte termen de judecată la data de 22.11.2018 .
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicarea în B.P.I..
Pronunţată în şedinţa publică de la 01.11.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
25 octombrie 2018, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea cauzei la data de 01.11.2018.
Cu apel odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 25.10.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
8 august 2018, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen de judecată în vederea legalei îndepliniri a procedurii de citare cu părţile în cauză, sens în care pune în vedere creditorilor EUGEN AGROTRANS DIVERS SRL şi SLOROM SRL să efectueze demersuri în sensul citării debitoarei prin publicitate într-un ziar de largă circulaţie naţională, urmând ca aceasta să fie citată şi prin afişare la uşa instanţei .
Pune în vedere creditoarei SLOROM SRL să depună dovada achitării taxei judiciare de timbru în valoare de 200 lei
Amână judecarea cauzei la 25.10.2018.
Cu apel odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 08.08.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
4 iulie 2018, ora 10:00
Complet: C8-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen de judecată în vederea legalei îndepliniri a procedurii de citare cu părţile în cauză.
Pune în vedere creditoarei să depună dovada achitării taxei judiciare de timbru în valoare de 200 lei
Amână judecarea cauzei la 08.08.2018.
Cu apel odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică de la 29.03.2018, la Tribunalul Specializat Argeş.
Pagina principală