Informații dosare ce cuprind 804/1285/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 804/1285/2024
Data înregistrării: 26 noiembrie 2024, ora 12:00:00
Data ultimei modificări: 16 iunie 2025, ora 14:27:26
Instanță: Tribunalul Comercial Cluj
Secție: Comercial
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ-NAPOCA - Creditor
ADIF CONSULTING SRL - Debitor
CII GHERMAN CRISTIAN VASILE LICHIDATOR AL ADIF CONSULTING SRL - Lichidator
B2KAPITAL POTFOLIO MANAGEMENT SRL - Creditor

Ședințe:
19 noiembrie 2025, ora 8:30
Complet: F3
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

4 iunie 2025, ora 8:30
Complet: F3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea solutionării cererii de antrenare a răspunderii.

26 martie 2025, ora 8:30
Complet: F3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea formulării cererii de antrenare a răspunderii.

15 ianuarie 2025, ora 8:30
Complet: F3
Tip soluție: Deschidere procedură simplificată
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ NAPOCA, CUI , cu sediul în formulată în contradictoriu cu debitoarea ADIF CONSULTING SRL, J, CUI , cu sediul în , având ca obiect deschiderea procedurii insolvenţei si, în consecinţă: Dispune deschiderea procedurii simplificată a insolvenţei împotriva debitoarei ADIF CONSULTING SRL, J, CUI , cu sediul în . Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe CII GHERMAN CRISTIAN VASILE, cu sediul în care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014. Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1500 lei + eventual TVA plus un onorariu de succes de 2% + eventual TVA din sumele recuperate în cadrul procedurii, plafonat la suma de 10.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă. Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor debitoarei. Dispune dizolvarea debitoarei ADIF CONSULTING SRL. Dispune ridicarea dreptului de administrare a debitoarei ADIF CONSULTING SRL. Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 97 din Legea nr. 85/2014. Stabileşte în sarcina debitoarei/administratorului special obligaţia de a pune la dispoziţia lichidatorului judiciar toate informaţiile cerute cu privire la activitatea debitoarei, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale efectuate în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, această din urmă obligaţie fiind în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind lichidatorului judiciar provizoriu. Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014. Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014. Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 28 februarie 2025, termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea, publicarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 10 martie 2025, termenul pentru depunerea contestaţiilor cu privire la creanţele şi drepturile de preferinţă trecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar, de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 26 martie 2025, sala 102 ora 08.30. Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul lichidatorului judiciar, la data de 17 martie 2025, ora 12:00. Dispune în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI. Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Fixează termen de judecată pentru data de 26 martie 2025, sala 102 ora 08.30. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se înregistra la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată azi, 15.01.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.



Pagina principală