Informații dosare ce cuprind 8228/3/2022
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
8228/3/2022
Data înregistrării:
31 martie 2022, ora 10:54:00
Data ultimei modificări:
4 septembrie 2025, ora 10:50:33
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a-VII-a Civilă
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014) cerere de inlocuire a lich.jud.; cerere de ridicare a dreptului debitoarei de a-si conduce activitatea
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ADEF MANAGEMENT SRL - CU SEDIUL ALES LA SCA ,,ARSENE, DIACONESCU & ASOCIAŢII" - Debitor
CII IORGULESCU GABRIEL - Lichidator
DIRECTIA GENERALA IMPOZITE SI TAXE LOCALE SECTOR 3 - Creditor
ING BANK NV PRIN ING BANK NV AMSTERDAM, SUCURSALA BUCURESTI - Creditor
DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI IN REPREZENTAREA ADMINISTRATIEI SECTOR 3 A FINANTELOR PUBLICE - Creditor
ACROW SRL CU SEDIUL ALES - Creditor
I-GEKON BUILD PERFORMANCE SRL - CU SEDIUL ALES LA CAB. AV. ENACHE MARILENA MARIANA - Creditor
UNITATEA ADMINSTRATIV TERITORIALA ORASUL HARSOVA - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ DE SALUBRITATE SECTOR 3 - Creditor
MR3C PROJECT & CONSTRUCTION SRL - Creditor
RACLARU CONSTANTIN PFA - Creditor
CNC FOOD PROD SRL - Creditor
Ședințe:
4 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Suspendat
Soluția pe scurt: În temeiul Hotărârii Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti nr. 3/26.08.2025, dispune amânarea judecării prezentei cauze până la data reluării activităţii de judecată.
8 mai 2025, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În vederea convocării Adunării Creditorilor de către administratorul judiciar cu privire la aprobarea Planului de reorganizare al debitoarei ADEF MANAGEMENT SRL propus de către fostul administratorul special, Boriceanu Simona.
27 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C8
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Termen preschimbat prin încheierea de şedinţă din data de 19.12.2024.
16 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C8
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către INTERCOM MANAGEMENT SPRL, în calitate de lichidator judiciar al societăţii debitoare ADEF MANAGEMENT SRL.
În temeiul art. 64 lit. j din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, confirmă încheierea contractului de tranzacţie intitulat „ Contract de tranzacţie nr. 1” din data de 12.12.2024, între ADEF MANAGEMENT SRL prin lichidator judiciar INTERCOM MANAGEMENT SPRL, administratorul special Franco Sabatino, MR3C Project & Construction SRL, IMPRESA INGG. MARIO E PAOLO COSENZA S.R.L., Unitatea Administrativ Teritorială Oraş Hârşova, document atestat de Avocat Sorescu Irina prin Încheierea de înregistrare a actelor juridice atestate de avocat nr. 696/12.12.2024, contract ce a fost aprobat de Adunarea Creditorilor la data de 13.12.2024, potrivit procesului-verbal publicat în B.P.I. nr. 22779/16.12.2024.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, ce se va depune la Tribunalul Bucureşti - Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată azi, 16.01.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei de judecată.
19 decembrie 2024, ora 12:00
Complet: Camera de Consiliu C8
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite în parte cererea.
Preschimbă termenul de judecată din data de 27.02.2025 ora 10,00 în data 16.01.2025, ora 10,00, pentru când se vor cita părţile.
Cu cale de atac odată cu fondul.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 19.12.2024.
17 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt:
În temeiul art. 145, alin. (1), lit. A pct. c, lit. B, din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune intrarea în faliment prin procedura generală a debitorului ADEF MANAGEMENT SRL.
În temeiul art. 145, alin. (2) din Legea nr. 85/2014 dispune dizolvarea societăţii debitoare şi constată că i-a fost ridicat dreptul de administrare al debitorului.
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei, în sarcina lichidatorului judiciar.
Stabileşte termen de maxim 5 zile de la data notificării deschiderii procedurii falimentului, de predare a gestiunii averii de la debitor/administratorul judiciar către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii prevăzute la art. 84 alin. (2) din Legea nr. 85/2014.
Dispune întocmirea şi predarea de către administratorul judiciar sau de administratorul special, după caz, către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la intrarea în faliment, a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror alte tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii.
Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor prevăzut la art. 146 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, în vederea întocmirii tabelului suplimentar – 02.12.2024; b) termenul de verificare a creanţelor menţionate la art. 146 alin. (3) din lege, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora – 08.01.2025; c) termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor – 7 zile de la publicarea tabelului suplimentar în Buletinul procedurilor de insolvenţă; d) termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat – 31.01.2025.
Desemnează lichidator judiciar provizoriu pe INTERCOM MANAGEMENT SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie provizorie de 7000 lei din averea debitorului.
Dispune efectuarea plăţii pentru activitatea administratorului judiciar INTERCOM MANAGEMENT SPRL în sumă de 7000 lei şi a cheltuielilor de procedură din patrimoniul debitoarei, iar în situaţia în care nu sunt fonduri, din fondul prevăzut la art. 39, alin. (4) din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 146, alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014, dispune ca lichidatorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99, alin. (3) din aceeaşi lege, privind intrarea debitorului în procedura falimentului prin procedura generală, ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acestuia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, menţionată la art. 145, alin. (2), lit. e), debitorului şi oficiului registrului unde debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59, alin. (1) din Legea nr. 85/2014.
Executorie.
Fixează termen pentru continuarea procedurii în data de 27.02.2025, ora 10:00.
Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată azi, 17.10.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
10 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C8
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 17.10.2024. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 10.10.2024.
20 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt:
Admite cererea creditorului Unitatea Administrativ Teritorială Oraşul Hârşova.
Dispune ridicarea dreptului de administrare al debitoarei ADEF MANAGEMENT SRL – constând în dreptul debitoarei de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, situaţie în care conducerea integrală a activităţii debitoarei revine administratorului judiciar.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, apel care se depune la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 20.06.2024.
13 iunie 2024, ora 11:30
Complet: C8
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 20.06.2024. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 13.06.2024.
16 mai 2024, ora 10:00
Complet: C8
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen la data de 13.06.2024, C8, ora 11:30 în vederea discutării cereii de ridicare a dreptului debitorului de a-şi conduce activitatea.
25 ianuarie 2024, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Având în vedere că, prin Hotărârea nr. 7 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti, din data de 14.12.2023, menţinută prin Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti din data de 10.01.2024, s-a decis amânarea dosarelor aflate pe rolul completelor de judecată, cu excepţia celor care se judecă pe perioada vacanţei judecătoreşti iar cauza de faţă nu se regăseşte în această categorie, instanţa amână cauza şi acordă termen.
11 ianuarie 2024, ora 10:00
Complet: C8
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Având în vedere că, prin Hotărârea nr. 7 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti, din data de 14.12.2023, menţinută prin Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti din data de 10.01.2024, s-a decis amânarea dosarelor aflate pe rolul completelor de judecată, cu excepţia celor care se judecă pe perioada vacanţei judecătoreşti iar cauza de faţă nu se regăseşte în această categorie, instanţa va amâna cauza şi va acorda termen.
2 noiembrie 2023, ora 11:00
Complet: C8
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Pentru ca administratorul judiciar INTERCOM MANAGEMENT SPRL să poată analizeza toate documentele.
19 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt:
Ia act de refuzul CITR FILIALA BUCURESTI S.P.R.L de numire în calitate de administrator judiciar al debitoarei ADEF MANAGEMENT SRL .
Desemnează în calitate de administrator judiciar pe INTERCOM MANAGEMENT SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014, cu o remuneraţie provizorie de 7000 lei.
Emite adresă către noul administrator judiciar pentru comunicarea numirii sale.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce se va depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 19.10.2023.
27 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C8
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt:
Respinge cererea creditorului UAT Oraşul Hârşova de sesizare din oficiu privind înlocuirea administratorului judiciar, ca inadmisibilă.
În temeiul dispoziţiilor art. 45 alin. 1 lit. f) coroborat cu art.57 alin. 4 din Legea nr.85/2014 îl înlocuieşte pe administratorul judiciar C.I.I. IORGULESCU GABRIEL cu administrator judiciar CITR FILIALA BUCURESTI S.P.R.L,. care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014, cu o remuneraţie provizorie de 7000 lei.
Dispune încetarea atribuţiilor administratorului judiciar C.I.I. IORGULESCU GABRIEL desemnat prin încheierea pronunţată la data de 07.04.2022, pronunţată de Tribunalul Bucureşti – secţia a VII – civilă.
Dispune emiterea unor adrese către ambii practicieni în insolvenţă judiciari pentru a le aduce la cunoştinţă înlocuirea.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce se va depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 27.09.2023.
21 septembrie 2023, ora 10:00
Complet: C8
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Pentru ca practicianul în insolvenţă să procedeze la demersurile învederate de instanţă şi pentru ca părţile să ia cunoştinţă de planul de reorganizare depus.
21 septembrie 2023, ora 10:00
Complet: Camera de Consiliu C8
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 27.09.2023. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 21.09.2023.
30 martie 2023, ora 12:00
Complet: C8
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
16 februarie 2023, ora 11:00
Complet: C8
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea contestaţiilor.
8 decembrie 2022, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Repus pe rol
Soluția pe scurt: În baza art. 400 C.p.c. instanţa repune cauza pe rol în vederea soluţionării contestaţiilor ce fac obiectul dosarelor 8228/3/2022/a1 şi 8228/3/2022/a2.
Acordă termen în continuare în data de 16.02.2023, ora 11:00, şedinţă publică, pentru când se citează părţile.
Cu cale de atac odată cu fondul.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 08.12.2022.
24 noiembrie 2022, ora 10:00
Complet: C8
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronuntarea la data de 08.12.2022. Pronuntată în şedinta publică, azi, 24.11.2022.
13 octombrie 2022, ora 10:00
Complet: C8
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii
7 aprilie 2022, ora 10:00
Complet: Camera de Consiliu C8
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitorului.
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă deschide procedura generală împotriva debitorului.
Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la Încheierea de deschidere a procedurii - 10 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 5 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 23.05.2022; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 03.06.2022; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor –29.06.2022; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 09.06.2022.
În temeiul art. 45 alin. (1), lit. d, teza a patra, din Legea nr. 85/2014, desemnează administrator judiciar provizoriu pe CII IORGULESCU GABRIEL propus de debitor, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 raportat la art. 87 alin. 1 lit. a din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie de 3000 lei din averea debitorului.
În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceiaşi lege.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declara?iilor de crean?e, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Sec?iei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucure?ti, cât ?i în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Sec?iei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucure?ti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta letrica ce va fi indicata de acesta prin notificare.
Fixează termen administrativ de control pentru analiza stadiului continuării procedurii la 13.10.2022, ora 10.00
Executorie.
Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată azi, 07 aprilie 2022, in sedinta publica.
Pagina principală