Informații dosare ce cuprind 824/1285/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 824/1285/2024
Data înregistrării: 2 decembrie 2024, ora 10:18:00
Data ultimei modificări: 3 octombrie 2025, ora 09:57:12
Instanță: Tribunalul Comercial Cluj
Secție: Comercial
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
NEA GARDEN CENTER SRL - Debitor
PHOENIX OMEGA IPURL ADMINISTRATOR JUDICIAR AL DEBITOAREI NEA GARDEN CENTER SRL - Debitor
D.G.R.F.P. CLUJ-NAPOCA - Creditor
ALPHA BANK ROMANIA SA - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor
ING BANK NV AMSTERDAM - Creditor
COMUNA FLORESTI - Creditor
ADMINISTRATIA FONDULUI DE MEDIU - Creditor
CNAIR-DRDP CLUJ - Creditor
ALPHA LEASING ROMANIA IFN SA - Creditor
INVESTCAPITAL LTD - Creditor
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO SA - Creditor
MATHE ZOLTAN - Creditor
PAULOWNIA EXPERT SRL - Creditor
RAIFFEISEN BANK SA - Creditor
IMPERIAL TRADE KFT - Creditor

Ședințe:
20 ianuarie 2026, ora 08:30
Complet: F15
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

30 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Cluj nr. 4/26 august 2025, prin care s-a hotărât adoptarea formei de protest, prin judecarea numai a cauzelor urgente şi reţinând că prezenta cauză nu se regăseşte pe lista cauzelor urgente astfel stabilite, va dispune amânarea cauzei şi stabilirea unui nou termen de judecată.

13 mai 2025, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:

25 februarie 2025, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de faptul că creditoarea ADMINISTRAŢIA FONDULUI PENTRU MEDIU a fost înscrisă în tabelul de creanţe.Ia act de faptul că nu au fost formulate contestaţii împotriva tabelului preliminar al creanţelor declarate împotriva averii debitoarei, însă acesta va fi definitivat în conformitate cu dispozi?iile art. 112 din Legea nr. 85/20104 ulterior evaluării bunurilor din averea debitoarei asupra cărora există garanţii.Încuviinţează cererea de continuare a perioadei de observaţie formulată de administratorul judiciar şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 13 mai 2025, sala 249, ora 9,00, în vederea evaluării bunurilor debitoarei.Pune în vedere administratorului judiciar să depună la dosar rapoartele lunare de activitate însoţite de dovezile tuturor operaţiunilor întreprinse, să procedeze, de îndată, la evaluarea bunurilor debitoarei pentru a se putea definitiva tabelul de creanţe şi la publicarea în BPI a unui anunţ cu privire la evaluarea bunurilor în condiţiile în care nu vor fi formulate obiecţiuni împotriva raportului de evaluare.Pronunţată în şedinţa publică din data de 25 februarie 2025.

21 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de desemnarea administratorului special al debitoarei în persoana doamnei Georgescu Adela Ioana.Încuviinţează cererea de continuare a perioadei de observaţie formulată de administratorul judiciar şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 25 februarie 2025, sala 249, ora 10,00, în vederea soluţionării eventualelor opoziţii formulate împotriva hotărârii de deschidere a procedurii insolvenţei şi a eventualelor contestaţii împotriva tabelului preliminar al creanţelor declarate împtoriva averii debitoarei şi definitivarea acestuia.Pronunţată în şedinţa publică din data de 21 ianuarie 2025.

10 decembrie 2024, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei NEA GARDEN CENTER SRL şi, în consecinţă:Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei NEA GARDEN CENTER SRL. Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu PHOENIX OMEGA IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2000 lei + eventual TVA plus un onorariu de succes de 5% + eventual TVA din sumele recuperate în cadrul procedurii, plafonat la suma de 10.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor.Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii pentru data de 14 februarie 2025, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor pentru data de 25 februarie 2025.Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 20 ianuarie 2025, termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea, comunicarea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor la data de 6 februarie 2025, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la 25 februarie 2025.Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu, la data de 11 februarie 2025, ora 14:00.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 21 ianuarie 2025, sala 249, ora 10:00.Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei, azi, 10 decembrie 2024.



Pagina principală