Informații dosare ce cuprind 832/1285/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 832/1285/2023
Data înregistrării: 27 noiembrie 2023, ora 11:03:00
Data ultimei modificări: 18 septembrie 2025, ora 14:51:53
Instanță: Tribunalul Comercial Cluj
Secție: Comercial
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
AGRIFARM SRL - Debitor
C.I.I. HORATIU HINGANU - Lichidator
D.G.R.F.P. CLUJ NAPOCA - Creditor
LAND AMT PROMOTION SRL - Creditor
DACHIM SRL - Creditor
CHEMARK ROM SRL - Creditor

Ședințe:
9 decembrie 2025, ora 08:30
Complet: F15
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

16 septembrie 2025, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Cluj nr. 4/26 august 2025, prin care s-a hotărât adoptarea formei de protest, prin judecarea numai a cauzelor urgente şi reţinând că prezenta cauză nu se regăseşte pe lista cauzelor urgente astfel stabilite, va dispune amânarea cauzei şi stabilirea unui nou termen de judecată.

15 aprilie 2025, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de faptul că nu au fost formulate declaraţii de creanţe suplimentare.Ia act de faptul că s-a valorificat un bun din averea debitoarei, şi va pune în vedere lichidatorului judiciar să procedeze la întocmirea raportului asupra fondurilor obţinute din lichidare şi a planului de distribuire ulterior încasării restului de preţ care trebuie să aibă loc în maxim 60 de zile de la data valorificării bunului.Încuviinţează cererea de amânare a soluţionării cauzei formulată de lichidatorul judiciar şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 16 septembrie 2025, sala 249, ora 9,00, în vederea valorificării bunurilor rămase în averea debitoarei.Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună la dosar rapoartele lunare de activitate însoţite de dovezile tuturor operaţiunilor întreprinse şi justificarea cheltuielilor şi, în măsura în care se va reuşi valorificarea vreunui bun aparţinând debitoarei, să procedeze la întocmirea raportului asupra fondurilor obţinute din lichidare şi a planului de distribuire, cu respectarea prevederilor art. 160 din Legea nr. 85/2014.Pronunţată în şedinţa publică din data de 15 aprilie 2025.

21 ianuarie 2025, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul CII HORAŢIU HÎNGANU şi, în consecinţă:Dispune intrarea în faliment a debitoarei AGRIFARM SRL. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu CII HORAŢIU HÎNGANU, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2.000 lei + eventual TVA plus un onorariu de succes de 5% + eventual TVA din sumele recuperate în cadrul procedurii, plafonat la suma de 10.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.Dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei.Fixează termenul maxim de predare a gestiunii averii de la debitoare către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, pentru data de 4 februarie 2025.Fixează termenul de predare către lichidator a listei creditorilor, în condiţiile prev. de art. 145 alin.2 lit. e din Legea nr.85/2014, pentru data de 28 ianuarie 2025.Stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei în vederea întocmirii tabelului suplimentar al creanţelor la data de 28 februarie 2025, termenul de verificare, întocmire, afişare şi comunicare a tabelului suplimentar al creanţelor, la data de 17 martie 2025, data limită de depunere a contestaţiilor, de 7 zile de la publicarea tabelului suplimentar de creanţe în BPI, precum şi termenul pentru întocmirea tabelului definitiv consolidat, la data de 15 aprilie 2025. Dispune notificarea de către lichidator a intrării în faliment în condiţiile art.146 alin.1 din Legea nr.85/2014, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj pentru efectuarea menţiunii.Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.Dispune în sarcina lichidatorului obligaţia de a depune rapoarte privind modul de îndeplinire a atribuţiilor sale, cu justificarea cheltuielilor.Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii, la data de 15 aprilie 2025, sala 249, ora 9:00. Executorie.Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei, azi, 21 ianuarie 2025.

15 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Respins
Soluția pe scurt: Respinge, ca neîntemeiate, contestaţiile conexate înregistrate sub nr. 832/1285/2023/a1 şi, respectiv nr. 832/1285/2023/a2, formulate de contestatorii LAND AMT PROMOTION SRL şi TRAUTWEIN MARTIN ARMIN împotriva tabelului preliminar al creanţelor debitoarei AGRIFARM SRL.Obligă contestatoarea LAND AMT PROMOTION SRL să-i plătească creditorului Lacaille Alexandre Gilles Joseph Alain suma de 1.000 lei, cu titlu de cheltuieli de judecată.Obligă contestatorul TRAUTWEIN MARTIN ARMIN să-i plătească creditorului Lacaille Alexandre Gilles Joseph Alain suma de 1.000 lei, cu titlu de cheltuieli de judecată.Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei, azi, 15 octombrie 2024.

8 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amana pronuntarea pentru data de 15.10.2024.

24 septembrie 2024, ora 9:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra contestaţiilor formulate de creditorii LAND AMT PROMOTION SRL şi TRAUTWEIN MARTIN ARMIN împotriva tabelului creanţelor declarate împotriva averii debitoarei AGRIFARM SRL, pentru data de 8 octombrie 2024, în vederea depunerii concluziilor scrise.Pronunţată în şedinţa publică din data de 24 septembrie 2024.

11 iunie 2024, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge ca vădit neutile soluţionării cauzei expertiza în agronomie şi expertiza în contabilitate.Amână soluţionarea cauzei şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 24 septembrie 2024, sala 249, ora 9,00, având în vedere solicitarea reprezentantului administratorului judiciar de a nu se acorda termenul din data de 10 septembrie 2024, întrucât este plecat din localitate, în vederea soluţionării contestaţiilor formulate împotriva tabelului preliminar al creanţelor declarate împotriva averii debitoarei.Pune în vedere reprezentantului contestatoarelor să depună la dosar lămuririle solicitate la acest termen de judecată cu privire la indicarea normelor de drept material incidente în cauză şi a cuantumului pretinselor dobânzi şi actualizări cu rata inflaţiei a cheltuielilor de judecată.Pune în vedere reprezentantului administratorului judiciar să ca, ulterior întocmirii şi depunerii raportului de evaluare a bunurilor debitoarei, să procedeze la publicarea unui anunţ cu privire la depunerea acestuia şi să stabilească modalitatea de valorificare a bunurilor.Pune în vedere reprezentantului administratorului judiciar să depună la dosar rapoartele lunare de activitate însoţite de dovezile tuturor demersurilor întreprinse.Pronunţată în şedinţa publică din data de 11 iunie 2024.

23 aprilie 2024, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite excepţia nelegalei timbrări a celei de a treia contestaţii formulate în dosarul nr. 832/1285/2023/a1 prin care contestatoarea LAND AMT PROMOTION SRL a solicitat înscrierea unei creanţe în cuantum de 11.000 lei în favoarea domnului Trautwein Martin Armin.Încuviinţează proba cu înscrisurile depuse la dosar.Respinge proba cu interogatoriile domnului LACAILLE ALEXANDRE GILLES JOSEPH ALAIN.Respinge proba testimonială.Va pune în vedere reprezentantului contestatoarei să procedeze la formularea şi depunerea la dosar a obiectivelor expertizelor cu cel puţin 10 zile libere înainte de termenul de judecată şi să procedeze la comunicarea acestora celorlalte părţi implicate în dosar prin orice modalitate care asigură confirmarea de primire şi să depună dovezile la dosar, judecătorul sindic urmând a se pronunţa asupra utilităţii acestei probe ulterior punerii în dezbaterii a obiectivelor formulate.Respinge proba cu efectuarea unor adrese către ANAF. Respinge proba cu efectuarea unor adrese către APIA.Încuviinţează cererea de amânare formulată de reprezentantul administratorului judiciar şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 11 iunie 2024, sala 249, ora 10,00, în vederea depunerii obiectivelor expertizelor şi continuarea procedurii insolvenţei debitoarei, pentru când va pune în vedere reprezentantului administratorului judiciar să depună la dosar rapoartele lunare de activitate însoţite de dovezile tuturor operaţiunilor întreprinse.Pronunţată în şedinţa publică din data de 23 aprilie 2024.

27 februarie 2024, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Conexează dosarele nr. 832/1285/2023/a1 şi nr. 832/1285/2023/a2, având ca obiect contestaţii împotriva tabelului preliminar al creanţelor depus de administratorul judiciar în dosarul nr. 832/1285/2023 la prezentul dosar în care se derulează procedura insolvenţei deschisă împotriva debitoarei AGRIFARM SRL.Pune în vedere reprezentantului contestatorilor ca, în cursul zilei de azi, în ambele dosare conexate, să precizeze numele complet al creditorului a cărui creanţă se contestă, adresa şi codul numeric personal dacă este o persoană fizică sau datele de identificare dacă este o persoană juridică, sub sancţiunea aplicării unei amenzi judiciare. Pune în vedere reprezentantului contestatorilor ca, în cursul zilei de azi, să lămurească ultimele petite din cadrul contesta?iei înregistrate în dosarul nr. 832/1285/2023/a1, în sensul de a preciza în ce calitate solicită contestatoarea introducerea creanţei în cuantum de 11.000 lei pe seama domnului T.M.A. şi de a preciza numele acestui creditor.Pune în vedere reprezentantului contestatorilor să depună la dosar dovada achitării unei taxe judiciare de timbru de câte 200 lei pentru contestaţiile formulate în fiecare dintre cele două dosare conexate suplimentar pentru creanţa creditorului LACAILLE ALEXANDRE GILLES ?i, eventual, o taxă judiciară de timbru în cuantum de 200 lei în măsura în care în cadrul dosarului nr. 832/1285/2023/a1 sunt formulate trei contestaţii.Pune în vedere reprezentantului contestatorilor să procedeze la comunicarea contestaţiilor şi a înscrisurilor ataşate traduse în limba franceză, potrivit art. 111 din Legea nr. 85/2014, în conformitate cu dispoziţiile Regulamentului (UE) nr. 1784/2020 şi să depună dovezile la dosar, sub sancţiunea aplicării unei amenzi judiciare.Ia act de desemnarea administratorului special în persoana doamnei Buzan Ramona Livia.Ia act de confirmarea administratorului judiciar C.I.I. HORAŢIU HÎNGANU şi a onorariului acestuia. Încuviinţează cererea de continuare a perioadei de observaţie formulată de reprezentantul administratorului judiciar şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 23 aprilie 2024, sala 249, ora 10,00, în vederea soluiţionării contestaţiilor formulate împotriva tabelului preliminar al creanţelor declarate împotriva averii debitoarei.Pune în vedere reprezentantului administratorului judiciar ca până la următorul termen de judecată să depună la dosar rapoartele lunare de activitate însoţite de dovezile tuturor demersurilor întreprinse.Pronunţată în şedinţa publică din data de 27 februarie 2024.

9 ianuarie 2024, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână soluţionarea cauzei ?i acordă un nou termen de judecată pentru data de 27 februarie 2024, sala 249, ora 10,00.Pronunţată în şedinţa publică din data de 9 ianuarie 2024.

28 noiembrie 2023, ora 10:00
Complet: F15
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei AGRIFARM SRL şi, în consecinţă:Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei AGRIFARM SRL.Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu CII HORAŢIU HÎNGANU, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1500 lei, eventual TVA, plus un onorariu de succes de 5%, eventual TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 7000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor.Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii pentru data de 16 februarie 2024, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor pentru data de 27 februarie 2024.Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 10 ianuarie 2024, termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea, comunicarea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor la data de 31 ianuarie 2024, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la 27 februarie 2024.Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul debitoarei, la data de 5 februarie 2024, ora 12:00.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 9 ianuarie 2024, sala 249, ora 10.00.Executorie.Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei, azi, 28 noiembrie 2023.



Pagina principală