Informații dosare ce cuprind 84/1259/2022
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
84/1259/2022
Data înregistrării:
29 martie 2022, ora 16:02:00
Data ultimei modificări:
1 septembrie 2025, ora 14:53:13
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
DUO PART AUTOCOM SRL - Debitor
D.G.R.F.P. PLOIEŞTI - ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
PRIMĂRIA PITEŞTI - Creditor
MARINESCU IULIAN - Creditor
MARINESCU NICOLAE - Creditor
SOC. PRISTA OILROMÂNIA SRL - Creditor
SOC. CYROM PETROTRADING CO SRL - Creditor
CEZ VÂNZARE - Creditor
SOC. ASCHEM OIL SRL-CREANŢA DE 10000 RESP. CA PRESCRISĂ-NU MAI FIG IN TAB DEF CONS DIN 02.10.2023 - Creditor
SC ROMPIX EXIM SRL-CREANŢĂ RESP. CA PRESCRISĂ-NU MAI FIG IN TAB DEF CONS DIN 02.10.2023 - Creditor
Ședințe:
21 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
24 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DUO PART AUTOCOM SRR, procedura simplificată de faliment :
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
Dispune:
- se stabileşte termen administrativ la data de 21.10.2025 pentru continuarea procedurii.
4 martie 2025, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DUO PART AUTOCOM SRR, procedura simplificată de faliment :
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
- să completeze raportul cauzal întocmit de fostul lichidator judiciar, conform celor stabilite de adunarea creditorilor la data de 24.10.2024 şi să analizeze oportunitatea introducerii acţiunii în atragerea răspunderii pentru intrarea în insolvenţă, astfel încât să asigure respectarea prevederilor art. 170 din Legea nr. 85 / 2014;
Dispune:
- se stabileşte termen administrativ la data de 24.06.2025 pentru continuarea procedurii.
5 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, judecătorul-sindic dispune următoarele:
A. continuarea procedurii, termen administrativ de control – 04.03.2025;
B. lichidatorul judiciar:
- va completa raportul cauzal întocmit de fostul lichidator judiciar, conform celor stabilite de adunarea creditorilor la data de 24.10.2024 şi va analiza oportunitatea introducerii acţiunii în atragerea răspunderii pentru intrarea în insolvenţă, astfel încât să asigure respectarea prevederilor art. 170 din Legea nr. 85 / 2014;
- va continua demersurile pentru valorificarea bunurilor debitorului;
- va întocmi şi depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, precum şi dovada publicării extraselor în BPI.
3 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea formulată de către creditoarea D.G.R.F.P. Ploieşti - Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş şi pune în vedere lichidatorului judiciar Expert Com SPRL-Craiova să convoace adunarea creditorilor cu ordinea de zi: „Oportunitatea analizării şi formulării în principal de către lichidatorul judiciar a cererii de atragere a răspunderii patrimoniale împotriva persoanelor care se fac vinovate de apariţia stării de insolvenţă, în temeiul art. 169 din Legea 85/2014 sau, în subsidiar, desemnarea creditorului de către adunarea creditorilor care să promoveze o astfel de acţiune”.
Menţine termenul administrativ stabilit în cauză la data de 05 Noiembrie 2024.
Cu cale de atac odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică din 03 Septembrie 2024.
18 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DUO PART AUTOCOM SRR, procedura simplificată de faliment :
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate;
- să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitorului şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv să depună publicaţiile de vânzare şi procesele-verbale de licitaţie;
Dispune:
- se stabileşte termen administrativ la data de 05.11.2024 pentru continuarea procedurii.
13 februarie 2024, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DUO PART AUTOCOM SRR, procedura simplificată de faliment :
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate;
- să efectueze demersuri în vederea valorificării bunurilor debitoarei;
Dispune:
- se stabileşte termen administrativ la data de 18.06.2024 pentru continuarea procedurii.
10 octombrie 2023, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei DUO PART AUTOCOM SRR, procedura simplificată de faliment :
Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sanc?iunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea opera?iunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informa?ii privind respectarea obliga?iilor fiscale, referitoare la ob?inerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autoriza?iilor pentru desfă?urarea activită?ii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalită?ii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societă?i specializate;
- să efectueze demersuri în vederea valorificării bunurilor debitoarei;
Dispune:
- se stabile?te termen administrativ la data de 13.02.2024 pentru continuarea procedurii.
14 iunie 2023, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar.
În temeiul art. 145 alin. 1 lit. B din Legea nr. 85/2014, aprobă cererea formulată de administratorul judiciar EXPERT COM SPRL CRAIOVA, privind propunerea de intrare în faliment în procedura generală a debitoarei DUO PART AUTOCOM SRL.
Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei DUO PART AUTOCOM SRL.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014, dispune dizolvarea societăţii debitoare şi ridică dreptul de administrare al acesteia.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv EXPERT COM SPRL CRAIOVA, cu un onorariu fix lunar de 500 lei la care se adaugă TVA şi onorariu de succes de 1 % din sumele distribuite creditorilor în cadrul procedurii exclusiv TVA, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014. În lipsa disponibilită?ilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile.
Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii.
Dispune notificarea intrării în faliment.
În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, dă dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă.
În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 28.07.2023, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: 28.08.2023;
- termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului suplimentar;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 28.09.2023.
În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014, dispune lichidatorului judiciar să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolven?ă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli.
În temeiul art. 59 alin. 1 şi alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate.
Termen administrativ pentru continuarea procedurii la 10.10.2023.
Executorie.
Numai cu apel în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată astăzi, 14.06.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
30 mai 2023, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 14.06.2023, având nevoie de timp pentru a delibera.
În baza art. 396 alin. 2 C.proc.civ., pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Cu cale de atac odată cu fondul cauzei.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi 30.05.2023.
9 mai 2023, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru discutarea cererii de trecere la faliment se stabileşte termen de judecată la data de 30.05.2023, cu citare părţi, în şedinţă publică.
4 aprilie 2023, ora 10:00
Complet: C3-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Menţine termenul administrativ stabilit în cauză la data de 09 Mai 2023.
Pune în vedere administratorului judiciar desemnat prin înlocuire, Expert Com SPRL Craiova, să precizeze în mod expres şi în scris dacă îşi însuşeşte cererea de trecere la procedura falimentului.
Cu cale de atac odată cu fondul.
Pronunţată în şedinţa publică din 04 Aprilie 2023.
21 februarie 2023, ora 10:00
Complet: C3CC-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În temeiul art. 45 alin. 1 lit. e), art. 57 alin. (2) din Legea nr 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, dispune înlocuirea administratorului judiciar provizoriu MIT INSOLV SPRL, desemnat prin încheierea data de 05.04.2022 cu administratorul judiciar EXPERT COM SPRL Craiova, cu sediul în Craiova, str. Romania Muncitoare, nr.55, et. 1, jud. Dolj, conform hotărârii adunării generale a creditorilor debitoarei DUO PART AUTOCOM SRL, din data de 17.06.2022 (Proces verbal al adunării creditorilor nr. 846 din data de 20.12.2022 ).
Nume?te administrator judiciar EXPERT COM SPRL Craiova, cu sediul în Craiova, str. Romania Muncitoare, nr.55, et. 1, jud. Dolj, conform hotărârii adunării generale a creditorilor debitoarei DUO PART AUTOCOM SRL, din data de 17.06.2022 (Proces verbal al adunării creditorilor nr. 846 din data de 20.12.2022 ), care va îndeplini atribu?iile prevăzute de art. 58 din lege, cu un onorariu fix lunar de 500 lei, la care se adaugă TVA şi onorariu de succes de 1 % din sumele distribuite creditorilor în cadrul procedurii, exclusiv TVA, plătite din averea debitoarei. În lipsa disponibilită?ilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare în ceea ce prive?te onorariul fix, plă?ile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin (4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare.
Dispune comunicarea numirii, noului administrator judiciar dar şi administratorului judiciar înlocuit.
Dispune încetarea atribu?iilor administratorului judiciar provizoriu MIT INSOLV SPRL, desemnat prin încheierea data de 05.04.2022, pronun?ată în cauză.
Stabile?te onorariul administratorului judiciar MIT INSOLV SPRL la cuantumul de 2000 lei, la care se adaugă TVA potrivit legii, plata acestuia urmând a se face, în măsura în care nu s-a încasat onorariul, din fondurile ob?inute în urma valorificării bunurilor debitoarei, cu ocazia întocmirii primului raport asupra fondurilor şi primului plan de distribuire, iar în lipsa disponibilită?ilor în contul acesteia se va utiliza fondul de lichidare, urmând ca în acest caz nivelul, calculul şi plata onorariului să fie făcute în conformitate cu art. 39 alin. 4 din Legea nr. 85/2014 şi OUG nr. 86/2006, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare şi propor?ional cu perioada în care a fost numit administrator judiciar provizoriu pe toată perioada desfă?urării procedurii dar nu mai mult decât cuantumul care ar putea fi încasat din averea debitoarei dacă aceasta ar de?ine fonduri.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Arge?.
Pronun?ată astăzi, 21.02.2023, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
17 ianuarie 2023, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DUO PART AUTOCOM S.R.L- procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii)cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarului asociat nr. 84/1259/2022/a2;
- să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul, după soluţionarea dosarului nr.84/1259/2022/a2
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate
Acordă un termen administrativ de control la data de 09.05.2023.
13 septembrie 2022, ora 10:00
Complet: C3 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei DUO PART AUTOCOM S.R.L- procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar MIT INSOLV SPRL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii)cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească soluţionarea definitivă a dosarelor asociate nr. 84/1259/2022/a1 şi 84/1259/2022/a2;
- să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul, după soluţionarea dosarului nr.84/1259/2022/a2
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate
Acordă un termen administrativ de control la data de 17.01.2023.
5 aprilie 2022, ora 10:00
Complet: C3CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de debitoarea DUO PART AUTOCOM SRL – prin reprezentant legal Marinescu Iulian.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei DUO PART AUTOCOM SRL cu sediul în Mun. Piteşti, Str. Nicolae Bălcescu nr.92, jud. Argeş, înregistrată în Registrul Comerţului sub nr. J3/296/1997, CUI 9388080.
În temeiul art. 73 din lege, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu MIT INSOLV SPRL, cu sediul în Bucureşti, Str. Gen. Andrei Popovici nr.10, bl.7, sc.B, et.2, ap. 20, Sector 1, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, cu o retribuţie lunară de 1000 lei, la care se adaugă TVA, plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 şi OUG 86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare.
Menţine debitorului dreptul de administrare.
În temeiul art.99 cu referire la art.100 din lege: Dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă.
În temeiul art.100 din lege notificarea va cuprinde:
- termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii – 10 zile de la primirea notificării;
- termenul de soluţionare a opozitiilor- 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora,
- termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţă: 23.05.2022; declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei, sub sancţiunea anulării;
- termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire a tabelului preliminar de creanţe: 10.06.2022; Tabelul preliminar va fi publicat în B.P.I.;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în B.P.I.;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv de creanţe şi soluţionare a contestaţiilor – 07.07.2022.
Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 17.06.2022.
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 26.04.2022, raportul prev. de art.92 din lege, şi până la 16.05.2022, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.1 din lege.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să depună lunar raportul prevăzut de art. 59 din Legea nr. 85/2014 şi să publice un extras al acestuia în BPI.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii insolventei, iar conform art.58 lit.p din lege, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 83, 84 şi 96 din lege.
În temeiul art. 77 alin. (3) din Legea nr.85/2014, pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să notifice furnizorilor de servicii deschiderea procedurii insolventei.
Pune în vedere debitorului prevederile art. 82, 84 din lege.
În temeiul art. 101 alin. 2 din legea 85/2014 raportat la art.902 alin.2 pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea prezentei încheieri către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75.
Stabileşte termen administrativ la data de 13.09.2022.
Minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolventei se comunică, de îndată, administratorului judiciar numit provizoriu.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată azi, 05.04.2022, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.
Pagina principală