Informații dosare ce cuprind 84/1371/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
84/1371/2024
Data înregistrării:
22 aprilie 2024, ora 12:48:00
Data ultimei modificări:
22 august 2025, ora 13:26:26
Instanță:
Tribunalul Comercial Mureș
Secție:
INSOLVENTA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SYLEVY SALUBRISERV SRL - Debitor
BANCA COMERCIALĂ INTESA SANPAOLO S.A. - Creditor
ROMARIS S.R.L. - Creditor
LINE TEHNIC S.R.L. - Creditor
BRAI CATA S.R.L. - Creditor
MUNICIPIUL TÎRGU MUREŞ - Petent
ASOCIAŢIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ ECOLECT MUREŞ - Creditor
FUXIA L & E S.R.L. PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR MGA INSOLVENCY SPRL - Creditor
S.C. DOMENIUL PUBLIC NAPOCA S.A. ( FOSTA REGIA AUTONOMĂ A DOMENIULUI PUBLIC CLUJ-NAPOCA) - Creditor
SIRGOMBOS SECURITY S.R.L. - Creditor
JUDEŢUL MUREŞ - Creditor
S.C. WURTH ROMANIA S.R.L. - Creditor
ELECTRICA FURNIZARE S.A. - Petent
A.N.R.S.C.-AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE COMUNITARE DE UTILITĂŢI PUBLICE - Creditor
ECO COMTECH S.R.L. - Creditor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ, AFLATĂ ÎN STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A DIRECŢIEI GENERALE REGIONALE A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV - Creditor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE MUREŞ, AFLATĂ ÎN STRUCT. ORGANIZAT. A D.G.R.F.P. BRAŞOV, ÎN NUMELE ŞI PT. STATUL ROMÂN PRIN MINISTERUL FINANŢELOR - Creditor
FOMCO GPS S.R.L. - Creditor
DIRECŢIA FISCALĂ LOCALĂ TÎRGU MUREŞ - Creditor
SORA INTERNATIONAL TRADE SHIPMENT S.R.L. - Creditor
ATLANTIS COM S.R.L. - Creditor
BISSDOG S.R.L. - Creditor
SABELA PROD SERV S.R.L. - Creditor
FIRE CONSULTING S.R.L. - Creditor
COMUNA CEAUAŞU DE CÂMPIE - Creditor
HORADE DIESEL S.R.L. - Creditor
F&G ECO S.R.L. - Creditor
GISCAN, TIBULEAC SI ASOCIATII S.P.A.R.L. - Creditor
SALARIAŢII DEBITOAREI - Creditor
Ședințe:
27 octombrie 2025, ora 12:30
Complet: C60 sindice
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
11 iulie 2025, ora 09:00
Complet: C60 sindice
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de CITR FILIALA CLUJ S.P.R.L., (cu datele de identificare), în calitate de administrator judiciar al debitoarei SYLEVY SALUBRISERV S.R.L., (cu datele de identificare).
Constată incidenţa dispoziţiilor art. 145 alin. 1 lit. B şi art. 145 lit. A pct. c din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă şi pe cale de consecinţă:
Dispune intrarea în procedura generală a falimentului a debitoarei SYLEVY SALUBRISERV S.R.L., (cu datele de identificare).
Dispune în temeiul art. 145 alin. 2 lit. a din Legea nr. 85/2014 dizolvarea şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei în tot.
În baza art. 75 din Legea nr. 85/2014 constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului sau a bunurilor sale.
În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescrip?ie a ac?iunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege.
În temeiul art.145 alin.2 lit. b) din Legea nr.85/2014 desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe CITR FILIALA CLUJ S.P.R.L., (cu datele de identificare).
Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art. 64 alin. 1 din Legea 85/2014, cât şi o remuneraţie provizorie de 6000 lei (plus eventualele taxe) cuvenită în cazul în care lipsesc disponibilităţile din averea insolventei. Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea următoarele puncte pe ordinea de zi: desemnarea lichidatorului judiciar/confirmarea lichidatorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului ce urmează a fi suportat din averea debitoarei.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. d) din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina debitoarei insolvente obligaţia ca, în termen de 10 zile de la notificarea intrării în faliment – cel mai târziu până la 24.07.2025 – obligaţia de a preda gestiunea averii către lichidatorul judiciar, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii prevăzute de dispoziţiile art. 84 alin. 2 din Legea nr.85/2014.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. e) Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului judiciar – în prezent lichidator judiciar provizoriu – obligaţia de a întocmi o listă cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii.
Stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după deschiderea procedurii falimentului, cu precizarea naturii şi valorii acestora şi a datelor de identificare a cocontractanţilor, în conformitate cu prevederile art.87 din legea nr.85/2014.
În temeiul art. art.145 alin.2 lit. f) din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a notifica intrarea în faliment în acord cu dispoziţiile art. 146 alin. 1 teza II din Legea nr. 85/20014, respectiv stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a notifica intrarea în faliment a debitoarei, ridicarea dreptului ei de administrare şi dizolvarea acesteia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă în calitate de administrator judiciar conform art.145 alin.2 lit. e) din Legea nr.85/2014, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, notificaţi potrivit dispoziţiilor art. 99 al.2 şi 3 din Legea nr.85/2014, dar şi debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului, pentru efectuarea menţiunii, precum şi altor autorităţi şi instituţii care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitorului instanţelor (Judecătoria Târgu Mureş, Tribunalul Mureş şi Curtea de Apel Târgu-Mureş) şi instituţiilor de credit cărora, potrivit art. 86 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, le dă dispoziţie să nu dispună de sumele debitoarei fără un ordin al lichidatorului judiciar, acesta din urmă comunicând de urgenţă instituţiilor de credit instituirea interdicţiei. Lichidatorul judiciar va publica o notificare privind deschiderea procedurii într-un ziar de largă circulaţie, pe cheltuiala averii debitorului, precum şi în Buletinul insolvenţei.
În temeiul art. 145 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, stabileşte următoarele termene ce urmează a fi cuprinse în notificarea adresată creditorilor de lichidatorul judiciar potrivit dispoziţiilor art. 146 alin.1 cu aplicarea şi a celor ale art. 99 alin.2-3 din Legea nr.85/2014:
? termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar, la 25.08.2025 – data poştei; notificarea va cuprinde şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă, potrivit dispoziţiilor art.146 alin. 2 lit. a) din Legea nr.85/2014
? termenul de verificare a creanţelor născute după data deschiderii procedurii, de întocmire şi de publicare a tabelului suplimentar al acestora la 24.09.2025 – data poştei, potrivit dispoziţiilor art.146 alin. 2 lit. b) din Legea nr.85/2014;
? termenul de depunere a contestaţiilor faţă de tabelul suplimentar de creanţe al debitoarei de 7 zile de la publicarea acestuia, adică până la data de 02.10.2025 – data poştei, potrivit dispoziţiilor art.146 alin. 2 lit. c) din Legea nr.85/2014;
? termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat la 31.10.2025, potrivit dispoziţiilor art.146 alin. 2 lit. d) din Legea nr.85/2014.
În temeiul art. 145 alin. 4 din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina lichidatorului judiciar obligaţia de a proceda în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii falimentului la inventarierea bunurilor din averea debitorului conform art. 101 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte termen pentru consolidarea tabelului de creanţe la data de 27.10.2025, ora 12:30, Tribunalul Specializat Mureş, termen la care judecătorul sindic urmează să soluţioneze şi eventualele contestaţii formulate împotriva tabelului suplimentar de creanţe al debitoarei şi pentru care creditorii, debitoarea şi lichidatorul judiciar provizoriu îl au în cunoştinţă.
Dispune publicarea prezentei în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mureş.
Pronun?ată prin punerea la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 11.07.2025.
2 iulie 2025, ora 09:00
Complet: C60 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra cererii de deschidere a procedurii generale de faliment la data de 11.07.2025.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 02.07.2025.
16 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C60 sindice
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra cererii de deschidere a procedurii generale de faliment la data de 02.07.2025.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 16.06.2025.
14 aprilie 2025, ora 12:00
Complet: C60 CC sindice
Tip soluție: Respins
Soluția pe scurt: Respinge, ca rămasă fără obiect, cererea cu caracter necontencios formulată de către creditoarea ROMARIS S.R.L., cu sediul în (...) având ca obiect prelungirea termenului de depunere a planului de reorganizare a activităţii societăţii debitoare SYLEVY SALUBRISERV S.R.L. în insolven?ă, (cu datele de identificare), pe seama căreia a fost desemnat administratorul judiciar CITR FILIALA CLUJ S.P.R.L., (cu datele de identificare).
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mureş.
Pronun?ată prin punerea la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 14.04.2025.
24 martie 2025, ora 12:00
Complet: C60 CC sindice
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea cu caracter necontencios având ca obiect prelungirea termenului de depunere a planului de reorganizare formulată de către debitoarea SYLEVY SALUBRISERV S.R.L. în insolven?ă, (cu datele de identificare), pe seama căreia a fost desemnat administratorul judiciar CITR FILIALA CLUJ S.P.R.L., (cu datele de identificare).
În temeiul art. 132 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 dispune prelungirea termenului de depunere a planului de reorganizare a activităţii debitoarei SYLEVY SALUBRISERV S.R.L cu 30 de zile, respectiv până la data de 15.05.2025.
Dispune comunicarea prezentei încheieri prin e-mail debitoarei petente prin administrator judiciar, dar şi administratorului special al acesteia.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel va fi depusă la Tribunalul Specializat Mureş.
Pronun?ată prin punerea la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 24.03.2025.
17 martie 2025, ora 12:00
Complet: C60 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării demersurilor specifice procedurii şi pentru îndeplinirea măsurilor dispuse, acordă un nou termen la data de 16.06.2025.
17 februarie 2025, ora 12:00
Complet: C60 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării demersurilor specifice procedurii şi pentru îndeplinirea măsurilor dispuse, acordă un nou termen la data de 17.03.2025.
16 decembrie 2024, ora 12:00
Complet: C60 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuare demersurilor în procedură, stabileşte un nou termen la data de 17.02.2025.
9 septembrie 2024, ora 12:00
Complet: C60 sindice
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea demersurilor specifice, stabileşte termen de judecată la data de 16.12.2024
29 aprilie 2024, ora 10:00
Complet: C60 CC sindice
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată în temeiul art. 66 din Legea nr. 85/2014 de către debitoarea SYLEVY SALUBRISERV SRL, (cu datele de identificare), prin administrator I D.
Constată că debitoarea SYLEVY SALUBRISERV SRL, (cu datele de identificare), este în stare de insolvenţă.
În temeiul dispoziţiilor art. 71 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolven?ă dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei faţă de societatea debitoare SYLEVY SALUBRISERV SRL.
În baza art. 75 din Legea nr. 85/2014 constată suspendarea de drept a tuturor acţiunilor judiciare, extrajudiciare şi a măsurilor de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului sau a bunurilor sale.
În temeiul art. 79 din Legea nr. 85/2014, constată că deschiderea procedurii suspendă orice termene de prescrip?ie a ac?iunilor prevăzute la art. 75 alin. (1) din lege.
Pune în vedere debitoarei să respecte dispozi?iile art. 87 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, în perioada de observa?ie, debitoarea va putea să continue desfă?urarea activită?ilor curente ?i poate efectua plă?i către creditorii cunoscu?i, care se încadrează în condi?iile obi?nuite de exercitare a activită?ii curente, sub supravegherea administratorului judiciar. Actele, opera?iunile ?i plă?ile care depă?esc condi?iile prevăzute la art. 87 alin. (1) vor putea fi autorizate în exercitarea atribu?iilor de supraveghere de administratorul judiciar; acesta va convoca o ?edin?ă a comitetului creditorilor în vederea supunerii spre aprobare a cererii administratorului special, în termen de maximum 5 zile de la data primirii acesteia. În cazul în care o anumită opera?iune care excedează activită?ii curente este recomandată de către administratorul judiciar, iar propunerea este aprobată de către comitetul creditorilor, aceasta va fi îndeplinită obligatoriu de administratorul special.
În temeiul dispoziţiilor art. 73 şi art. 45 alin. (1) lit. d din Legea nr. 85/2014 desemnează provizoriu în calitate de administrator judiciar pe CITR FILIALA CLUJ S.P.R.L., (cu datele de identificare)şi stabileşte o remuneraţie provizorie de 4.000 lei, (fără alte taxe) pentru întreaga perioadă de observa?ie. În prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va fi definitivată remuneraţia ce va fi suportată din averea debitoarei, în temeiul art. 57 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu atribuţiile prevăzute de art. 58 alin. 1 din Legea 85/2014, examinând situaţia actelor şi operaţiunilor încheiate de societatea debitoare în cei doi ani anteriori deschiderii procedurii în conformitate cu prevederile art. 117 şi urm. din Legea nr. 85/2014 şi a contractelor în derulare conform prevederilor art. 123 şi urm. din Legea nr. 85/2014.
În vederea asigurării fondurilor necesare acoperirii cheltuielilor de procedură, în situaţia în care debitoarea nu dispune de acestea, stabileşte în sarcina administratorului judiciar aplicarea prevederilor art. 39 alin. 4-6 din Legea nr.85/2014, cu excluderea posibilităţii finanţării acestora din fondurile proprii ale practicianului în insolvenţă.
În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014 menţine în favoarea debitoarei dreptul de administrare constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administra bunurile din avere şi de a dispune de acestea, toate aceste atribute fiind lăsate pe seama acesteia, însă sub controlul şi supravegherea administratorului judiciar, în condiţiile stabilite de dispoziţiile art. 87 alin. 1 lit. a) ori cele ale art. 87 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 şi cu respectarea exigenţelor prevăzute de dispoziţiile art. 5 alin. 1 pct. 66 din Legea nr. 85/2014.
În baza art. 74 din lege pune în vedere debitoarei să depună la dosarul cauzei, în termen de 10 zile de la primirea notificării, toate actele şi informaţiile prevăzute de art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În baza prevederilor art. 53 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 dă dispoziţie administratorului judiciar ca până pe data de 13.05.2024 (cu luarea în considerare a timpului necesar notificării) cel târziu, să convoace adunarea asociaţilor societăţii debitoare SYLEVY SALUBRISERV SRL pentru desemnarea administratorului special, cu menţionarea în convocator a sancţiunii decăderii din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special, în cazul în care nu se desemnează un administrator special. În temeiul aliniatului 2 al aceluiaşi articol, administratorul special va preciza în convocator că dacă adunarea asocia?ilor nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asocia?ii sunt decăzu?i din drepturile recunoscute de procedură ?i care sunt exercitate prin administrator special.
În temeiul dispoziţiilor art. 54 din Legea nr. 85/2014 încetează de la data desemnării administratorului special mandatul administratorilor statutari, consecinţa imediată fiind aceea a naşterii obligaţiei de predare a gestiunii.
În temeiul dispoziţiilor art. 55 din Legea nr.85/2014 activitatea adunării generale a asociaţilor se suspendă, întrunirea acesteia realizându-se numai la convocarea administratorului judiciar şi doar în cazurile expres şi limitativ prevăzute.
Atrage atenţia debitoarei prin administrator special asupra consecinţelor prescrise prin prevederile art. 84 alin.1-2 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 84 alin. 3 din Legea nr.85/2014 stabileşte în sarcina debitoarei şi sub autoritatea administratorului judiciar, potrivit atribuţiilor de control şi supraveghere a modului de conducere a activităţii debitorului, a obligaţiei de a întocmi şi păstra o listă cuprinzând toate încasările, plăţile şi compensările efectuate după data deschiderii procedurii.
În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 stabileşte în sarcina administratorului atribuţia de a trimite o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, autorităţilor şi instituţiilor care ţin registrele de publicitate pentru bunurile supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării in aceste registre, spre a se face menţiune în ceea ce priveşte bunurile aflate în patrimoniul debitoarei.
În temeiul dispoziţiilor art. 86 din Legea nr. 85/2014 dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are conturi deschise să nu dispună de sumele din aceste conturi fără un ordin al administratorului judiciar, sub sancţiunea amenzi judiciare. Administratorul va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În temeiul dispozi?iilor art. 99 din Legea nr. 85/2014, stabile?te în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a notifica deschiderea procedurii insolvenţei fa?ă de debitoare tuturor creditorilor, debitoarei, oficiului registrului comer?ului în vederea efectuării men?iunii. În temeiul art. 99 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, notificarea se realizează potrivit Codului de procedură civilă, şi se publică, totodată pe cheltuiala averii debitoarei într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă (BPI). Notificările trimise creditorilor vor cuprinde toate men?iunile prevăzute la art. 100 din lege, respectiv:
? termenele stabilite prin hotărâre pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor şi cerinţele pentru ca o creanţă să fie admisibilă potrivit prevederilor art. 102 din Legea nr. 85/2014, taxa judiciară de timbru aferentă– de 200 lei, sancţiunea nedepunerii dovezii plăţii acesteia – anularea cererii, precum şi precizarea că actele de procedură se impun a fi depuse cu respectarea multiplului exemplar, iar actele cu caracter litigios – contestaţii, obiecţiuni, se impune a fi comunicate şi în format electronic, împreună cu încă un exemplar în format scriptic – în vederea realizării procedurii de comunicare prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă;
? termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului preliminar, precum şi termenul de definitivare a tabelului creanţelor, când se vor soluţiona contestaţiile, cu atenţionarea că acestea din urmă trebuie depuse în termen de 7 zile de la publicarea tabelului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, cu respectarea condiţiilor speciale prevăzute de art. 111 din Legea nr. 85/2014 ;
? locul, data şi ora primei adunări generale a creditorilor, având următoarea ordine de zi: confirmarea sau după caz, desemnarea administratorului judiciar şi a remuneraţiei acestuia, alegerea comitetului creditorilor, analizarea raportului cu cauze. Administratorul va publica de îndată în Buletinul procedurilor de insolvenţă această hotărâre a Adunării creditorilor, cu menţiunea că poate fi contestată de către creditori pentru motive de nelegalitate în 5 zile de la publicare;
? termenul de depunere a raportului privind cauzele ajungerii în insolvenţă, precum şi posibilitatea studierii acestuia la sediul administratorului Registrul Comerţului sau la arhiva Tribunalului Specializat Mureş.
Stabileşte în sarcina administratorul judiciar să depună până la 20.05.2024 un raport de observaţie de felul şi având conţinutul arătat prin prevederile art. 92 alin. 1-2 din Legea nr.85/2014. În cazul identificării vreuneia din situaţiile prevăzute de dispoziţiile art. 38 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 şi a formulării propunerii de intrare în faliment prin procedură simplificată, are obligaţia de a prezenta documentele doveditoare, precum şi a dovezilor notificării raportului respectiv debitorului-prin administrator special, dacă acesta este desemnat la acel moment.
În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 85/2014 fixează la data de 10.06.2024 termenul pentru înregistrarea de către administratorul judiciar a raportului amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă starea de insolvenţă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora potrivit dispoziţiilor art. 169-173 din lege. Administratorul va aduce la cunoştinţa judecătorului sindic şi a creditorilor, dacă constată, din verificarea activităţii debitorului, existenţa unor transferuri frauduloase încheiate de debitor în dauna creditorilor, precum şi intenţia de a formula acţiuni pentru anularea lor.
În temeiul art. 97 alin. 2 din Legea nr. 97 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, raportul va indica dacă există o posibilitate reală de reorganizare efectivă a activităţii debitorului ori, după caz, motivele care nu permit reorganizarea şi, în acest caz, va propune intrarea în faliment, iar administratorul judiciar va proceda pe cale de consecinţă potrivit art. 97 alin. 3 sau art. 97 alin. 4 şi 5, după caz.
În temeiul art. 97 alin. 6 din Legea nr. 85/2014, administratorul judiciar va asigura posibilitatea de consultare a raportului la sediul său profesional, pe cheltuiala solicitantului. În acela?i termen, o copie de pe raport va fi depusă la dosarul cauzei ?i la registrul comer?ului ?i va fi comunicată societă?ii debitoare.
În temeiul art. 100 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 85/2014 fixează termen limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei pe data de 17.06.2024, data poştei.
În temeiul art. 100 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe la data de 08.07.2024.
În baza dispoziţiilor art. 111 alin. (1) - (5) din Legea nr. 85/2014 în anunţul de publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe administratorul judiciar va menţiona în mod expres că debitorul, creditorii ?i orice altă parte interesată vor putea să formuleze contesta?ii fa?ă de tabelul de crean?e, cu privire la crean?ele ?i drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabel; contesta?iile trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar; sub sanc?iunea anulării, contesta?ia va fi înso?ită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru, precum ?i de toate înscrisurile de care partea în?elege să se folosească în dovedirea sus?inerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită, cu excep?ia celor care nu se află în posesia păr?ii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contesta?iei; obliga?ia celui care formulează contesta?ia de a trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contesta?iei ?i al documentelor ce o înso?esc administratorului judiciar, creditorului a cărui crean?ă se contestă, precum ?i administratorului special, sub sanc?iunea aplicării, în cazul nerespectării acestei obliga?ii, din oficiu, unei amenzi în condi?iile Codului de procedură civilă; întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la data comunicării contesta?iei ?i a documentelor ce o înso?esc, iar un exemplar al întâmpinării se comunică, cu confirmare de primire, de către partea care formulează întâmpinarea ?i contestatorului, administratorului judiciar ?i debitorului, sub sanc?iunea prevăzută de art. 208 alin. (2) din Codul de procedură civilă.
Potrivit dispoziţiilor art. 110 alin. (4) din Legea nr. 85/2014 odată cu publicarea în BPI a tabelului preliminar de creanţe, administratorul judiciar va trimite de îndată notificări creditorilor ale căror creanţe sau drepturi de preferinţă au fost trecute parţial în tabelul preliminar de creanţe sau înlăturate, precizând totodată şi motivele.
Potrivit dispoziţiilor art. 100 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 85/2014 fixează termenul pentru definitivarea tabelului creanţelor la data de 09.09.2024, ora 12:00 (termen stabilit în raport de planificarea şedinţelor de judecată), termen la care vor fi soluţionate toate contestaţiile promovate împotriva tabelului preliminar de creanţe întocmit de administratorul judiciar.
În baza dispoziţiilor art. art. 100 alin. (1) lit. e), art. 50 alin. (4) ?i art. 57 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la 12.07.2024 la ora şi locul comunicat de administrator, având următoarea ordine de zi: desemnarea administratorului judiciar/confirmarea administratorului desemnat de judecătorul sindic şi stabilirea onorariului acestuia, alegerea comitetului creditorilor şi analizarea raportului cu cauze.
Conform art. 48 alin. 6 şi 8 din Legea nr. 85/2017 stabile?te obliga?ia administratorului judiciar să depună la dosarul cauzei procesul-verbal ?i hotărârea adunării creditorilor, precum ?i dovada publicării acesteia în Buletinul procedurilor de insolven?ă, cu men?iunea că hotărârea poate fi contestată de creditori, pentru motive de nelegalitate, în termen de 5 zile de la data publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă.
Stabile?te în sarcina administratorului judiciar, în temeiul şi în condiţiile stabilite de art. 101 alin. 1-2 din Legea nr. 85/2014, obliga?ia de a proceda de îndată la inventarierea bunurilor societă?ii debitoare cu respectarea unui termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, nu mai târziu de 01.07.2024, nu doar pe baza informaţiilor furnizate de debitor, ci şi pe baza oricăror informaţii şi documente relevante, inclusiv cele pe care trebuie să le solicite autorităţilor competente potrivit legii – ale administraţiei publice locale, ale autorităţii fiscale, gestionarilor registrului comerţului şi cărţilor funciare, etc.
Stabileşte în sarcina debitoarei, în temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de a deschidere un cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribu?iei, contul urmând a fi deschis de administratorul judiciar provizoriu. În situa?ia existen?ei disponibilită?ilor băne?ti ale debitoarei, acestea vor fi păstrate într-un cont bancar special de depozit.
În temeiul art. 59 alin. (1) ?i (2) din Legea nr. 85/2014, administratorul judiciar va depune lunar (până în data de 15 a fiecărei luni, pentru luna precedentă) la dosarul cauzei şi va transmite spre publicare un raport cuprinzând descrierea modului în care ?i-a îndeplinit atribu?iile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum ?i, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, iar un extras întocmit în condiţiile art. 5 pct. 28 şi art. 64 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 (un rezumat al măsurilor luate ) va fi publicat în Buletinul procedurilor de insolven?ă.
În baza art. 76 din Legea nr. 85/2014, comunică prezentei hotărâri către toate instan?ele judecătore?ti de pe raza jude?ului Mure? ?i tuturor băncilor unde societatea debitoare are conturi deschise. În temeiul art. 86 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, dă dispozi?ie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al administratorului judiciar, care va comunica de urgen?ă băncilor instituirea acestei interdic?ii.
În temeiul art. 66 alin. 7 din Legea 85/2014 califică cererile de deschidere a procedurii insolvenţei debitoarei SYLEVY SALBURISERV SRL, formulate de BANCA COMERCIALĂ INTESA SANPAOLO ROMANIA S.A., (cu datele de identificare), prin BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.A. BUCURESTI SUCURSALA Târgu Mures, (cu datele de identificare), reprezentata prin D-nul Gy Sz I - Director Sucursala si D-na M C A - Manager Relatii cu Clientii, ROMARIS S.R.L. (cu datele de identificare), reprezentată prin administrator N I M, LINE TEHNIC S.R.L (cu datele de identificare), reprezentată de administrator Sz H, BRAI CATA S.R.L, (cu datele de identificare), reprezentată legal de P ? ?i MUNICIPIUL TÂRGU MURE?, cu sediul în Târgu Mure?, P-?a Victoriei, jud. Mure?, drept declaraţii de creanţă şi dispune comunicarea acestora administratorului judiciar în vederea analizării.
Stabileşte termen de judecată la data de 09.09.2024, ora 12:00.
În temeiul art. 46 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, hotărârea este executorie.
În temeiul art. 71 alin. (2) din Legea nr. 85/2014, creditorii pot formula opozi?ie în termen de 10 zile de la primirea notificării reglementate de dispoziţiile art. 100 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. Opoziţia de depune la Tribunalul Specializat Mureş şi se soluţionează de judecătorul sindic.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Mureş.
Pronun?ată prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei, astăzi, 29.04.2024.
Pagina principală