Informații dosare ce cuprind 847/30/2020

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 847/30/2020
Data înregistrării: 28 februarie 2020, ora 09:03:00
Data ultimei modificări: 1 septembrie 2025, ora 17:50:35
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
S.C. QUANTA RESURSE UMANE S.R.L. - Creditor
S.C. TELCO INTERNATIONAL CO S.R.L. - Debitor
S.C. TELCO INTERNATIONAL CO S.R.L. - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR GLOBAL PARTNER INSOLVENCY I.P.U.R.L., ÎNREGISTRAT LA U.N.P.I.R. SUB NR. RFO II – 0912, AVÂND CUI 38374827 - Debitor
BANCA COMERCIALĂ INTESA SANPAOLO ROMANIA SA SUCURSALA TIMIŞOARA - Creditor
AJFP TIMIŞ - Creditor
PPC ENERGIE S.A. (FOSTA ENEL ENERGIE S.A.) - Creditor
AZG & RONY SRL - Creditor
BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ S.A. - Creditor
S.C. TELCO INTERNATIONAL CO S.R.L. PRIN CONSULTANT INSOLVENTĂ S.P.R.L. - Lichidator

Ședințe:
26 februarie 2026, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

5 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 26/02/2026, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 19/02/2026, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - rezultatul demersurilor efectuate în vederea recuperării debitului restant în cuantum de 211.137,77 lei de la debitoarea S.C. EXTREM SISTEM S.R.L.; - să precizeze, în concret, demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare în prezenta procedură; Ia act că prin raportul de activitate depus la dosar pentru termenul de azi, lichidatorul judiciar şi-a spus punctul de vedere cu privire la cererea de plată a sumei de 308 lei, reprezentând impozit pe mijloacele de transport datorat la bugetul local pentru perioada 2022 – 2024, cerere formulată de creditoarea DIRECŢIA FISCALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA, arătând că aceasta a fost admisă urmând a fi achitată cu prioritate conform art. 102 al. 6 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 05 Iunie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

7 noiembrie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus pentru termenul de azi. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de practicianul în insolvenţă pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 05/06/2025, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 29/05/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport în care va informa instanţa cu privire la: - demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în prezenta procedură; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 07 Noiembrie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

14 martie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 07/11/2024, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 31/10/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul nr. 10520/325/2023, aflat pe rolul Judecătoriei Timişoara, având ca obiect pretenţii formulată de debitoare – prin lichidator judiciar, în calitate de reclamantă şi S.C. EXTREM SISTEM S.R.L., în calitate de pârâtă, având ca obiect pretenţii pentru recuperarea debitului restant în cuantum de 211.137,77 lei, datorat conform facturii fiscale seria TLC nr. 1/20.04.2020, cu scadenţa la data de 20.04.2020, reprezentând contravaloare produse – 18.934 buc. teste; plata dobânzii legale penalizatoare în cuantum de 67.773,95 lei, calculată de la data scadenţei facturii fiscale până la data de 31.03.2023 şi în continuare până la data plăţii efective, precum şi la plata cheltuielilor de judecată; - rezultatul demersurilor efectuate pentru evaluarea bunului mobil – autoturism M1, marca FIAT, cu nr. de înmatriculare TM – 47 – TLC, serie şasiu ZFA31200000192173 identificat aflat în patrimoniul debitoarei şi, eventual, valorificarea acestuia; - demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare în prezenta procedură; Ia act de modificarea denumirii societăţii creditoare din ENEL ENERGIE S.A. în PPC ENERGIE S.A., restul datelor de identificare ale societăţii rămânând nemodificate şi dispune conceptarea acesteia sub noua denumire. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 14 Martie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

28 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 14/03/2024, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 07/03/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul nr. 10520/325/2023, aflat pe rolul Judecătoriei Timişoara, având ca obiect pretenţii formulată de debitoare – prin lichidator judiciar, în calitate de reclamantă şi S.C. EXTREM SISTEM S.R.L., în calitate de pârâtă, având ca obiect pretenţii pentru recuperarea debitului restant în cuantum de 211.137,77 lei, datorat conform facturii fiscale seria TLC nr. 1/20.04.2020, cu scadenţala data de 20.04.2020, reprezentând contravaloare produse – 18.934 buc. teste; plata dobânzii legale penalizatoare în cuantum de 67.773,95 lei, calculată de la data scadenţei facturii fiscale până la data de 31.03.2023 şi în continuare până la data plăţii efective, precum şi la plata cheltuielilor de judecată; - rezultatul demersurilor efectuate pentru identificarea şi inventarierea bunurilor aflate în patrimoniul debitoarei, eventual evaluarea şi valorificarea acestora. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 28 Septembrie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

6 aprilie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control la data de 28.09.2023, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 21.09.2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publicaţiile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.

12 ianuarie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua, cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise, sub sancţiunea amendării. Totodată, pune în vedere lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea Serviciului Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.

7 iulie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.

17 martie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.

13 ianuarie 2022, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

30 septembrie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Deschide falimentul simplificat.

1 iulie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. Prorogă discutarea cererii creditoarei A.J.F.P. Timiş de a lua act de decizia sa de desemnare a unui alt practician în insolvenţă.

20 mai 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu GLOBAL PARTNER INSOLVENCY I.P.U.R.L. să precizeze, în scris, dacă a formulat contestaţie împotriva deciziei nr. 3/13.05.2021, emisă de creditorul majoritar A.J.F.P. Timiş de desemnare a administratorului judiciar CONSULTANT INSOLVENŢĂ S.P.R.L. Prorogă discutarea cererii de intrare în faliment a debitoarei formulată de administratorul judiciar provizoriu GLOBAL PARTNER INSOLVENCY I.P.U.R.L.

14 ianuarie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: HOT./14.01.2021 Admite cererea formulată de reclamanta S.C. QUANTA RESURSE UMANE S.R.L. împotriva debitoarei S.C. TELCO INTERNATIONAL CO S.R.L. În temeiul art. 72 alin. 1 din Legea 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. TELCO INTERNATIONAL CO S.R.L. În temeiul art. 45 al .1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă GLOBAL PARTNER INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Martin Luther nr. 2, et. 2, judeţul Timi?, înregistrat la U.N.P.I.R. sub nr. RFO II – 0912, având CUI 38374827, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru acesta un onorariu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens. În temeiul art. 99 şi art. 100 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune notificarea de către administratorul judiciar a deschiderii procedurii debitoarei S.C. TELCO INTERNATIONAL CO S.R.L., creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 03.02.2021. Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 01.03.2021. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 22.03.2021. Pune în vedere administratorului judiciar să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui. Debitoarea, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel. Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 09.04.2021. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 23.02.2021. Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 25.03.2021, ora 12,00, la sediul administratorului judiciar şi convoacă creditorii debitoarei. În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă termen administrativ de control la data de 20.05.2021, pentru când administratorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar potrivit art. 99 din Legea 85/2014. În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Cu drept de apel în 7 zile de la publicarea hotărârii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?. Pronunţată în şedinţa de la 14 Ianuarie 2021.

5 noiembrie 2020, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pentru refacerea procedurii de citare cu debitoarea

9 iulie 2020, ora 13:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen pentru refacerea procedurii de citare cu debitoarea.



Pagina principală