Informații dosare ce cuprind 851/1285/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 851/1285/2023
Data înregistrării: 4 decembrie 2023, ora 11:00:00
Data ultimei modificări: 23 mai 2025, ora 15:31:44
Instanță: Tribunalul Comercial Cluj
Secție: Comercial
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ADRIATICA RENT A CAR SRL - Debitor
LEX GRUP REORGANIZARE IPURL - Lichidator
DGRFP CLUJ-NAPOCA - Creditor
MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA - Creditor
AURORA IFN SA - Creditor

Ședințe:
26 septembrie 2025, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

9 mai 2025, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune continuarea procedurii falimentului debitoarei pentru publicarea tabelului definitiv consolidat şi lichidării averii debitoarei.

31 ianuarie 2025, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar LEX GRUP REORGANIZARE I.P.U.R.L. ?i dispune intrarea în procedura generală a falimentului a debitoarei ADRIATICA RENT A CAR S.R.L. Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe LEX GRUP REORGANIZARE I.P.U.R.L., care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014. Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2.000 lei + eventual TVA, plafonat la suma de 10.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută art. 121 alin. 1 lit. a) din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă. Dispune dizolvarea societă?ii debitoare şi ridicarea dreptului de administrare al debitorului. Fixează termenul maxim de predare a gestiunii averii de la debitoare către lichidator, împreună cu lista actelor şi opera?iunilor efectuate după deschiderea procedurii pentru data de 14 februarie 2025. Stabileşte în sarcina administratorului special al debitoarei îndeplinirea obliga?iilor prevăzute de art. 145 alin. 2 lit. e) din Legea nr. 85/2014. Stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei în vederea întocmirii tabelului suplimentar, la data de 10 martie 2025, termen de verificare, întocmire, afi?are şi comunicare a tabelului suplimentar al creanţelor pentru data de 9 aprilie 2025, termenul pentru înregistrarea eventualelor contestaţii împotriva tabelului suplimentar care va fi de 7 zile de la data publicării în BPI a tabelului suplimentar, precum şi termenul de solu?ionare a eventualelor contestaţii şi de întocmire a tabelului definitiv consolidat pentru data de 9 mai 2025. Dispune notificarea de către lichidatorul judiciar provizoriu a intrării în faliment a creditorilor notifica?i, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj pentru efectuarea menţiunii. Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte opera?iuni de lichidare. Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi publica în BPI rapoarte lunare privind modul de îndeplinire a atribu?iilor sale, cu justificarea tuturor cheltuielilor. Fixează termen pentru examinarea stadiului procedurii insolvenţei debitoarei la data de 9 mai 2025, ora 11.00, sala 249. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 31 ianuarie 2025.

22 noiembrie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru implementarea planului de reorganizare.

11 octombrie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere administratorului special, DOLHA IOAN, că are obliga?ia, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare, de a întocmi şi transmite administratorului judiciar, în termen de 10 zile, raportul aferent trimestrului I, cu documentele contabile justificative. Pune în vedere administratorului judiciar că are, ulterior, obliga?ia, conform hotărârii de confirmare a planului de reorganizare, de a prezenta situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, spre avizare comitetului creditorilor, potrivit art. 140 alin. 6 şi art. 144 din Legea nr. 85/2014. Stabile?te termen, în vederea îndeplinirii obliga?iilor de mai sus ?i pentru implementarea planului de reorganizare, pentru data de 22 noiembrie 2024, sala 249, ora 11:00. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 11 octombrie 2024.

29 mai 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar LEX GRUP REORGANIZARE I.P.U.R.L. şi, în consecinţă: Confirmă planul de reorganizare al debitoarei ADRIATICA RENT A CAR S.R.L., propus de administratorul judiciar, votat în sensul acceptării de către adunarea creditorilor din data de 10.05.2024. Dispune continuarea activităţii debitoarei sub conducerea administratorului special şi sub supravegherea administratorului judiciar. Stabileşte în sarcina administratorului special obligaţia de a prezenta trimestrial rapoarte adunării creditorilor asupra situa?iei financiare a averii debitoarei şi de a le înregistra la grefa Tribunalului Specializat Cluj, ulterior aprobării lor de către adunarea creditorilor şi în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a prezenta situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, pentru avizare de către adunarea/comitetul creditorilor, conform art. 140 alin. 6 şi art. 144 din Legea nr. 85/2014. Termen pentru continuarea procedurii: 11 octombrie 2024, ora 11.00, sala 249. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 29 mai 2024.

24 mai 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronun?area pentru data de 29.05.2024.

8 martie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere administratorului judiciar să întocmească şi să publice tabelul definitiv al creanţelor. Dispune continuarea perioadei de observaţie pentru depunerea planului de reorganizare şi completarea raportului cauzal.

12 ianuarie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea perioadei de observaţie.

8 decembrie 2023, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei ADRIATICA RENT A CAR S.R.L. şi, în consecinţă: Dispune deschiderea procedurii generale a insolven?ei cu privire la debitoarea ADRIATICA RENT A CAR S.R.L. Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe LEX GRUP REORGANIZARE I.P.U.R.L., care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014. Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1.500 lei + eventual TVA, plafonat la suma de 7.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 118 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu men?ionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b) din Legea nr. 85/2014. Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdic?ie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispozi?ia administratorului judiciar provizoriu toate informa?iile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plă?ile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Dă dispozi?ie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sanc?iunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014. Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a crean?elor asupra averii debitoarei la data de 22 ianuarie 2024, termenul de verificare a crean?elor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 12 februarie 2024, termenul pentru depunerea contesta?iilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 8 martie 2024. Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu, în data de 16 februarie 2024, ora 11.00. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observa?ie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instan?ă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare. Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport, precum ?i pentru solu?ionarea eventualelor opozi?ii pentru data de 12 ianuarie 2024, sala 249, ora 11:00. Cu drept de opozi?ie pentru creditori în termen de 10 zile de la primirea notificării de deschidere a procedurii. Opozi?iile se vor depune la Tribunalul Specializat Cluj. Califică drept declara?ie de crean?ă cererea de deschidere a procedurii, formulată de către creditoarea OTP BANK ROMANIA S.A. împotriva debitoarei ADRIATICA RENT A CAR S.R.L. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 8 decembrie 2023.



Pagina principală