Informații dosare ce cuprind 852/1285/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
852/1285/2024
Data înregistrării:
9 decembrie 2024, ora 11:07:00
Data ultimei modificări:
4 septembrie 2025, ora 09:31:54
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ARES CONSTRUCŢII SRL - Debitor
ARES CONSTRUCŢII SRL, PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR REDRESARE LICHIDARE SPRL - Debitor
MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA - Creditor
TCI CONTRACTOR GENERAL S.A. - Creditor
DGRFP CLUJ-NAPOCA PRIN AJFP CLUJ - Creditor
CUCERZAN CĂLIN - Creditor
TCI CONTRACTOR GENERAL SA - Creditor
SC KOLUMBUS EXPRESS SRL - Creditor
Cucrezan CĂLIN - Creditor
Ședințe:
10 septembrie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
7 mai 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de confirmarea administratorului judiciar numit prin sentin?a de deschidere a procedurii, în persoana practicianului de insolven?ă REDRESARE LICHIDARE SPRL ?i a onorariului acestuia, respectiv un onorariu fix lunar de 300 de lei exclusiv TVA ?i un onorariu de succes de 1% din sumele distribuite creditorilor exclusiv TVA, astfel cum a fost aprobat în hotărârea adunării creditorilor publicate în BPI nr. 3535 din 20 februarie 2025.
Acordă un nou termen în procedură pentru depunerea planului de reorganizare, conform intenţiei administratorului special, formalită?ile de publicitate a anun?ului depunerii planului de reorganizare, precum ?i convocarea adunării creditorilor în vederea supunerii aprobării acestui plan, urmând a fi efectuate în conformitate cu dispozi?iile legale de către administratorul judiciar.
Stabileşte termen în vederea examinării stadiului procedurii la data de 10 septembrie 2025, sala 249, ora 8,30.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 7 mai 2025.
26 februarie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un termen în procedură pentru soluţionarea contestaţiei la tabelul preliminar înregistrată în dosarul asociat a1.
29 ianuarie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T-26.02.2025, pentru efectuarea demersurilor mentionate in raportul de activitate.
11 decembrie 2024, ora 11:00
Complet: F12
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei ARES CONSTRUCTII SRL şi, în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei ARES CONSTRUCTII SRL, membră a unui grup de societăţi alături de SC ARES APARTHOTEL SRL.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu REDRESARE LICHIDARE SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2000 lei, eventual TVA, plus un onorariu de succes de 2%, eventual TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 10000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor.
Ia act de intenţia debitoarei de a depune un plan de reorganizare.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii pentru data de 14 februarie 2025, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor pentru data de 26 februarie 2025.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 22 ianuarie 2025, termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea, comunicarea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor la data de 11 februaruie 2025 termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la 26 februarie 2025.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu, la data de 14 februarie 2025, ora 14:00.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 29 ianuarie 2025, sala 249, ora 8.30.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 11 decembrie 2024.
Pagina principală