Informații dosare ce cuprind 857/110/2018

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 857/110/2018
Data înregistrării: 30 martie 2018, ora 14:01:00
Data ultimei modificări: 9 septembrie 2025, ora 09:31:01
Instanță: Tribunalul Bacău
Secție: Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
PREST-MARION SRL - Debitor
PREST-MARION SRL PRIN ADM. JUDICIAR LICHIDATOR INSTANT EXPERT IPURL - Debitor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE IAŞI- ADMINISTRAŢIA FINANŢELOR PUBLICE BACĂU - Creditor
MUNICIPIUL ONEŞTI - Creditor
ROMPETROL DOWNSTREAM S.R.L. - Creditor
CONINST SERV-COM SRL - Creditor
LILANS TOURS SRL - Creditor
BMA TRANS SRL - Creditor
PREST-MARION SRL PRIN ADMINISTRATOR SPECIAL BIRHALĂ MARIAN - Debitor
LINDE GAZ - ROMÂNIA SRL - Creditor

Ședințe:
17 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

14 mai 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 17.09.2025, ora 09:00, pentru continuarea procedurii.

15 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Aproba raportul de activitate nr. 1704/26.11.2024 întocmit de administratorul judiciar LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL. În temeiul art. 143 si art. 145 C din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune intrarea în faliment prin procedura generala a debitoarei PREST MARION SRL. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei dispune dizolvarea societăţii. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea 85/2014 desemnează provizoriu, până la prima adunare generală a creditorilor, în calitate de lichidator judiciar pe LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL, acesta având atribuţiile prevăzute de art. 64 din Lg. 85/2014, precum şi cele de la art. 58 din Lg. 85/2014 compatibile cu calitatea de lichidator. Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 146 alin. 1 şi 2 din Legea 85/2014. În temeiul art. 146 alin. 1 din Legea 85/2014 lichidatorul judiciar va notifica toţi creditorii menţionaţi în lista depusă de debitor / administratorul judiciar prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitoarea şi O.R.C. Bacău iar sentinţa se va publica, pe cheltuiala debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Notificarea va cuprinde termenele stabilite de art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014: - termenul limită pentru înregistrarea creanţelor născute după data deschiderii procedurii sau al căror cuantum a fost modificat faţă de tabelul definitiv de creanţe sau faţă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plăţilor făcute după deschiderea procedurii, la data de 02.03.2025; - termen de verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al acestora la data de 02.04.2025; - termen de întocmire a tabelului definitiv consolidat la data de 02.05.2025; - termen de depunere a contestaţiilor la tribunal va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar - termenul stabilit pentru prima şedinţă a adunării creditorilor, a cărei ordine de zi va include confirmarea lichidatorului judiciar desemnat provizoriu, 07.04.2025. Pune în vedere lichidatorului judiciar ca în tabelele de creanţe pe care le va întocmi să fie trecute datele de identificare ale creditorilor conform art. 6 alin. 2 din HG 460/2005. Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin. 1 lit. c) din Lg. 85/2014. Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin.1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii, sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, precum şi, dacă este cazul, stadiul inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia. Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. După rămânerea definitivă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”. Dispune ca unităţile poştale şi de curierat să comunice la sediul lichidatorului judiciar desemnat întreaga corespondenţă adresată debitoarei. Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi. Pune în vedere debitoarei să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar toate informaţiile cerute de lichidator şi apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa sub sancţiunea prev. de art. 60 alin. 2 din Legea 85/2014. În acest sens lichidatorul va notifica debitoarea - prin administratorul statutar conform art. 42 alin.1 şi 10 din Lg. 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art.59 al. 1 din Legea 85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2014. Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special sau administratorul statutar dacă unul special nu a fost desemnat, conform art. 42 alin.1 şi 10 din Lg. 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art. 59 al. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar. După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului. După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptătiţi, vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996. În temeiul art. 45 lit. h) teza a doua coroborat cu art. 58 alin.2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei autorizează lichidatorul judiciar pentru sesizarea organelor de cercetare penală în legătură cu săvârşirea unor infracţiuni. Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii în data de 14.05.2025, ora 09:00. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată azi, 15.01.2025, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.

11 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 15.01.2025 ora 09:00, complet cf 1 2022, pentru când se vor cita părţile prin BPI cu men?iunea că se va pune în discuţie deschiderea procedurii generale de faliment.

9 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 11.12.2024 pentru continuarea procedurii

12 iunie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana judecarea cauzei in vederea continuării procedurii

10 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 12.06.2024, in vederea continuarii procedurii de implementare a planului de reorganizare

17 ianuarie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana judecarea cauzei pentru implementarea planului de reorganizare modificat

11 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana solutionarea cauzei pentru implementarea planului

10 mai 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 11.10.2023 ora 9.00, complet cf 1 2022, pentru continuarea procedurii

15 februarie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 10 mai 2023, ora 9.00, complet cf 1 2022, pentru implementarea planului de reorganizare

1 noiembrie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul art. 139 alin. 5 din Legea 85/2014 confirmă modificarea planului de reorganizare judiciară a debitoarei PREST MARION SRL, astfel cum a fost aprobat prin Procesul verbal al adunării creditorilor din data de 29.08.2022. De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului modificat şi se va limita doar la acele activităţi pentru care debitorul dispune de baza materială necesară. Debitoarea îşi va conduce activitatea sub supravegherea administratorului judiciar LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL şi în conformitate cu planul confirmat, astfel cum a fost modificat, până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic. Pune în vedere debitoarei şi administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitorului şi a cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, conform art. 144 din Legea nr. 85/2014. Stabileşte termen de judecată la data de 15.02.2023, ora 09.00 pentru implementarea planului modificat şi verificarea stadiului procedurii. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 01.11.2022.

19 octombrie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 01.11.2022, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei,. conform art. 396 alin.2 C.proc.civ.. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei conform art. 402 C.proc. civ, astăzi, 19.10.2022.

21 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 19.10.2022, ora 9.00, complet Cf 1 2022, pentru când se vor cita părţile prin BPI cu menţiunea că se va pune în discuţie confirmarea planului de reorganizare modificat, depus la dosar la 08.08.2022

13 aprilie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul art. 139 alin. 5 din Legea 85/2014 confirmă modificarea planului de reorganizare judiciară a debitoarei PREST MARION SRL, astfel cum a fost aprobat prin Procesul verbal al adunării creditorilor din data de 14.02.2022. De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului modificat şi se va limita doar la acele activităţi pentru care debitorul dispune de baza materială necesară. Debitoarea îşi va conduce activitatea sub supravegherea administratorului judiciar LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL, şi în conformitate cu planul confirmat, astfel cum a fost modificat, până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic. Pune în vedere debitoarei şi administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitorului şi a cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, conform art. 144 din Legea nr. 85/2014. Stabileşte termen de judecată la data de 21.09.2022, ora 09.00 pentru implementarea planului modificat şi verificarea stadiului procedurii. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 13.04.2022.

30 martie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 13.04.2022, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 402 C.proc.civ, astăzi, 30.03.2022.

16 martie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 30.03.2022, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei,. conform art. 396 alin.2 C.proc.civ.. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 402 C.proc. civ., astăzi, 16.03.2022.

19 ianuarie 2022, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere lichidatorului judiciar să ă facă dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a raportului, motiv pentru care, amână judecarea cauzei si acordă termen la data de 16.03.2022, pentru supunerea spre aprobare a modificării Planului de reorganizare si pentru implementarea acestuia in măsura aprobării.Se vor cita părţile cu menţiunea că la termen se va pune in discutie confirmarea planului de reorganizare, depus la data de 19.01.2022.

22 septembrie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 19.01.2022, ora 9:00, în vederea implementării planului de reorganizare, de asemenea, depunerii la dosar a dovezii publicării ultimului raport de activitate în BPI.

28 aprilie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 22.09.2021 ora 9.00, complet cf 1 pentru continuarea procedurii

24 februarie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul art. 101 alin. 5 din Legea 85/2006 confirmă modificarea planului de reorganizare judiciară a debitoarei PREST MARION SRL, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău , propusă de către administratorul spcial al debitoarei, nr. 2/19.01.2021. De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului modificat şi se va limita doar la acele activităţi pentru care debitorul dispune de baza materială necesară. Conducerea activităţii debitoarei va fi asigurată de administratorul special Bârhală Marian, sub supravegherea administratorului judiciar LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL în conformitate cu planul confirmat, astfel cum a fost modificat, pe toată durata de implementare, până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic. Pune în vedere debitoarei şi administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a debitorului şi a cheltuielilor efectuate, conform art. 106 din Legea nr. 85/2006. Stabileşte termen la data de 28.04.2021, pentru implementarea planului modificat. Executorie. Cu drept de apel în termen de 30 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 24.02.2021.

16 decembrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare judiciară a debitoarei SC PREST MARION SRL, înregistrată în Registrul Comerţului , propus de către administratorul special Bârhală Marian. De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului. Conducerea activităţii debitoarei va fi asigurată de administratorul special Bârhală Marian sub supravegherea administratorului judiciar Lichidator Instant Expert SPRL, în conformitate cu planul confirmat până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic. Pune în vedere debitoarei şi administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitorului şi a cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, conform art. 144 din Legea nr. 85/2014. Stabileşte termen la data de 24.02.2021 ora 9,oo CF1, pentru verificarea implementării planului. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C:proc.civ, azi, 16.12.2020.

9 decembrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În baza art. 123 alin. 4 din HCSM 1375/2015 prin raportare la prevederile art. 22 alin. 1 lit. c din HCSM nr. 325/2005 amână pronunţarea pentru data de 16.12.2020 pronunţarea hotărârii urmând a se face prin punerea la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, cu precizarea că soluţia va fi publicată şi pe portalul instanţelor de judecată, www.portal.just.ro. Pronunţată în şedinţă publică, azi 09.12.2020.

25 noiembrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În baza art. 123 alin. 4 din HCSM 1375/2015 prin raportare la prevederile art. 22 alin. 1 lit. c din HCSM nr. 325/2005 amână pronunţarea pentru data de .9.12.2020 pronunţarea hotărârii urmând a se face prin punerea la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, cu precizarea că soluţia va fi publicată şi pe portalul instanţelor de judecată, www.portal.just.ro. Pronunţată în şedinţă publică, azi .25.11.2020

11 noiembrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 25.11.2020 ora 9.00 pentru când se vor cita părţile prin BPI

7 octombrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 11.11.2020 ora 9.00 pentru continuarea procedurii

9 septembrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la 7 octombrie 2020, ora 9.00, complet Cf 1, pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor

17 iunie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 09.09.2020 ora 9.00 pentru depunerea planului de reorganizare

27 mai 2020, ora 09:30
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 17.06.2020 ora 9.00 pentru depunerea planului de reorganizare

25 martie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 42 alin. 6 din Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 195 din 16 martie 2020, „în temeiul prezentului decret, judecarea proceselor civile, altele decât cele prevăzute la alin. (1) se suspendă de plin drept pe durata stării de urgen?ă instituite prin acesta, fără a fi necesară efectuarea vreunui act de procedură în acest scop”, în perioada 16 martie – 16 aprilie urmând a se soluţiona numai cauzele de urgenţă deosebită stabilite prin Hotărârea Colegiului de Conducere al Curţii de Apel Bacău nr. 12 din 18 martie 2020, respectiv următoarele cauze din materia falimentului: suspendarea executării silite, poprire asigurătorie, sechestru asigurător, sechestru judiciar, ordonanţele preşedinţiale având ca obiect măsuri care justifică urgenţa deosebită în contextul declarării stării de urgenţă, măsuri asigurătorii, categorii de cereri (conflict negativ de competenţă, îndreptare eroare materială, ajutor public judiciar, reexaminare ajutor public judiciar, reexaminare taxă de timbru judiciar, reexaminare anulare acţiune introductivă, abţinere şi recuzare) care se judecă fără citarea părţilor formulate strict în cauzele enumerate anterior, cauze a căror suspendare ar fi de natură să cauzeze reclamantului o pagubă iminentă, însemnată şi care nu s-ar putea repara ori a cărei reparare ar fi dificilă în viitor, cauzele generate de aplicarea măsurilor prevăzute de Decretul 195/2020 al Preşedintelui României, prezenta cauză neîncadrându-se în această categorie. Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 42 alin. 8 din Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 195 din 16 martie 2020, „după încetarea stării de urgen?ă, judecarea proceselor prevăzute la alin. (6) se reia din oficiu. În termen de 10 zile de la încetarea stării de urgen?ă, instan?a de judecată va lua măsuri pentru fixarea termenelor de judecată ?i citarea păr?ilor” dispoziţii în aplicarea cărora instanţa, în 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, va lua măsuri pentru fixarea unui nou termen de judecată şi citarea părţilor.

15 ianuarie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 25.03.2020 în vederea soluţionării litigiilor aflat pe rolul instanţei

11 septembrie 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 15.01.2020, ora 9.00, complet CF 1, pentru soluţionarea dosarelor asociate, a contestaţiilor la raportul de evaluare şi valorificarea bunurilor

3 aprilie 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 11.09.2019 pentru continuarea procedurii şi valorificarea bunurilor

6 februarie 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii

24 octombrie 2018, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi soluţionarea contestaţiei formulate împotriva tabelului preliminar.

13 iunie 2018, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuare procedură.

4 aprilie 2018, ora 09:00
Complet: CF1u
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei SC PREST-MARION SRL. În temeiul art. 71 alin.1 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei SC PREST-MARION SRL pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege. Păstrează dreptul de administrare al debitoarei, sub supravegherea administratorului judiciar desemnat. Ia act de intenţia de reorganizare a debitoarei, pe bază de plan de reorganizare. În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL care va avea atribuţii de supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Lg.85/2014. Stabileşte provizoriu un onorariu de 3000 lei pe toată durata procedurii. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi. În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor. Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv: • termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii - 10 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care va fi de 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; • termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 21.05.2018; • cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; • termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 11.06.2018; • termenul limită de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 6.07.2017; • locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 18.06.2018. În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic până la data de 25.04.2018, pe baza documentelor depuse conform art. 67 din lege, şi în urma examinării situaţiei economice a debitoarei, un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, sub sancţiunea amendării prevăzute de art. 60 alin. 2 din acelaşi act normativ. Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului - sindic, până la data de 17.05.2018, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora aceasta le-ar fi imputabilă, sub sancţiunea amendării prevăzute de art. 60 alin. 2 din acelaşi act normativ. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei. În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat, în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special conform art. 5 pct. 4 din lege. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special. Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 al.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi : - prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment; - în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 5 şi art. 98 din Legea 85/2014 - alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege; - desemnarea unui administrator judiciar în condiţiile art. 57 alin. 2 prima teză din Legea 85/2014 sau confirmarea administratorul judiciar sau lichidatorul judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 a doua teză din aceeaşi lege, stabilindu-i onorariul. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. - probleme diverse. Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei. Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează. Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014: • căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului; • acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi. • acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii. În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Administratorul judiciar va menţine sau denunţa contractele încheiate de debitoare în funcţie de necesitate şi oportunitatea lor, iar acolo unde se impune va solicita anularea actelor frauduloase încheiate în dauna creditorilor si a oricăror transferuri susceptibile de a prejudicia drepturile acestora. În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „ÎN INSOLVENŢĂ”,” IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”. Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia. Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi, să fie publicate în BPI. Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau Serviciilor Judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996. În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu numit de către judecătorul-sindic. În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen de judecată la data de 13.06.2018, CF1. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se va depune, sub sancţiunea nulităţii, la Tribunalul Bacău, Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal. Pronunţată în şedinţă publică azi 4.04.2018.



Pagina principală