Informații dosare ce cuprind 873/109/2020

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 873/109/2020
Data înregistrării: 28 septembrie 2022, ora 11:38:00
Data ultimei modificări: 7 martie 2023, ora 10:34:45
Instanță: Curtea de Apel Pitești
Secție: Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie: contencios administrativ și fiscal
Obiect: contestaţie act administrativ fiscal dc.imp.nr.F-Ag 67/28.01.2015,rap.insp.fisc.nr.F-AG 48/28.01.2015;dc.sol.contest.nr.624/26.08.2019+ susp.execut
Stadiu procesual: Recurs

Părți:
SC MAT PLAST INDUSTRY SRL - Intimat Reclamant
SC MAT PLAST INDUSTRY SRL - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR SCP ANTEUS EXPERT SPRL - Intimat Reclamant
SC MAT PLAST INDUSTRY SRL- PRIN ADMINISTRATOR SPECIAL MATEI CRISTIAN MARIN - Intimat Reclamant
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI - ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Recurent Pârât

Ședințe:
8 februarie 2023, ora 08:30
Complet: C5
Tip soluție: Nefondat
Soluția pe scurt: Respinge recursul ca nefondat. Obligă recurenta la 1500 lei, cheltuieli de judecată către intimata. Definitivă. Pronunţată în condiţiile art.402 teza finală C.pr.civ.



2. Numărul dosarului: 873/109/2020
Data înregistrării: 6 februarie 2020, ora 10:30:00
Data ultimei modificări: 28 septembrie 2022, ora 12:02:32
Instanță: Tribunalul Argeș
Secție: Secţia Civilă
Materie: contencios administrativ și fiscal
Obiect: contestaţie act administrativ fiscal dc.imp.nr.F-Ag 67/28.01.2015,rap.insp.fisc.nr.F-AG 48/28.01.2015;dc.sol.contest.nr.624/26.08.2019+ susp.execut
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC MAT PLAST INDUSTRY SRL- CU SEDIUL PROC. ALES - Reclamant
SC MAT PLAST INDUSTRY SRL- REPREZ.PRIN ADMIN.JUD.SCP ANTEUS EXPERT SPRL - Reclamant
SC MAT PLAST INDUSTRY SRL- REPREZ.PRIN ADMIN.SPECIAL MATEI CRISTIAN MARIN - Reclamant
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI - ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Pârât

Ședințe:
25 mai 2021, ora 09:00
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Admite in parte cererea
Soluția pe scurt: Admite în parte acţiunea. Desfiinţează Decizia nr.624/2019, iar pe fond admite contestaţia prealabilă şi anulează în parte Decizia de impunere nr.F-AG 67/2015 şi tot în parte RIF nr.F-AG 48/2015, menţinându-le pentru suma totală de 7.236 lei, din care 5334 lei TVA, 1267 lei dobânzi de întârziere şi 635 lei penalităţi de întârziere. Obligă pe pârâtă la 4200 lei cheltuieli de judecată către reclamantă. Cu recurs în 15 zile de la comunicare. Pronunţată azi, 25.05.2021, la Tribunalul Argeş - Secţia Civilă, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

24 mai 2021, ora 09:00
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 25.05.2021. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată azi, 24 Mai 2021, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal,în condiţiile art. 396 alin. 2 Cod procedură civilă.

17 mai 2021, ora 09:00
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 24.05.2021. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată azi, 17 Mai 2021, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal,în condiţiile art. 396 alin. 2 Cod procedură civilă.

10 mai 2021, ora 09:20
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 17.05.2021. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată azi, 10 Mai 2021, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal,în condiţiile art. 396 alin. 2 Cod procedură civilă.

22 martie 2021, ora 09:50
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de amânare formulată de reclamantă, prin reprezentant, pentru a lua cunoştinţă de conţinutul raportului de expertiză. Comunică pârâtei un exemplar al raportului de expertiză. Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 10 mai 2021, pentru când părţile au termen în cunoştinţă potrivit disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 22 Martie 2021, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

25 ianuarie 2021, ora 09:45
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei pentru lipsa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 22 martie 2021, pentru când părţile au termen în cunoştinţă potrivit disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă. Revine cu adresă către expert, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: 1) Să se stabilească dacă reclamanta, în calitate de beneficiar, a înregistrat în propria contabilitate facturile fiscale aferente livrărilor de materii prime / materiale / mărfuri efectuate de furnizorii EURO CASABLANCA – SRL, GENIAL CENTER OIL – SRL, COMESAD CONSTRUCT – SRL, CONSTRUCT ARIZONA – SRL, METAL FINEST – SRL ?i PRICONIA – SRL în perioadele vizate de actele administrative fiscale contestate, arătându-se valoarea totală a facturilor identificate, cu indicarea distinctă a pre?ului ?i a TVA; 2) Să se precizeze dacă deducerea cheltuielilor cu achizi?iile identificate la obiectivul nr.1) s-a făcut pe bază de documente de plată a pre?ului valabile din punct de vedere contabil (plă?i prin viramente bancare, plă?i prin casierie) ?i dacă aceste documente doveditoare sunt înregistrate în eviden?ele contabile ale reclamantei; 3) Să se stabilească dacă, din punct de vedere al reglementărilor contabile aplicabile în momentul opera?iunilor, notele de recep?ie, jurnalele de cumpărări, cu eviden?ierea TVA deductibilă, ?i deconturile de TVA (Declara?ia 300) prezentate de reclamantă reflectă achizi?ii efective de bunuri de natura celor înscrise în facturi; 4) Să se stabilească dacă, din punct de vedere al reglementărilor contabile aplicabile în momentul opera?iunilor, bonurile de consum, bonurile de intrare, situa?ia lunară a stocurilor de produse finite, facturile fiscale pentru vânzarea de produse finite către beneficiari, jurnalele de vânzări pentru produse finite prezentate de reclamantă fac dovada utilizării efective de către reclamantă de materii prime / materiale, de natura celor înscrise în facturile de achizi?ie a acestora, în procesul de fabrica?ie de produse finite, vânzări, consum intern; 5) Să se stabilească dacă balan?ele de verificare prezentate de reclamantă pentru opera?iunile din perioada controlată de organul fiscal reflectă solduri ?i rulaje privind materii prime, materiale auxiliare de natura celor înscrise în facturile de achizi?ie, produse finite ob?inute din acestea în procesul de fabrica?ie, furnizori, clien?i etc. 6) În funcţie de răspunsurile la obiectivele 1) - 5) să se stabilească baza impozabilă ?i implica?iile fiscale ale opera?iunilor, respectiv cuantumul obligaţiilor fiscale datorate de reclamantă din perioada pentru care s-a emis decizia de impunere contestată, prezentate comparativ cu cele stabilite de organul fiscal, cu titlu de: a) impozit pe profit; b) dobânzi / majorări de întârziere aferente impozitului pe profit; c) penalită?i de întârziere aferente impozitului pe profit; d) taxa pe valoarea adăugată (TVA);e) dobânzi / majorări de întârziere aferente TVA; f) penalită?i de întârziere aferente TVA.., în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 25 Ianuarie 2021, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

16 noiembrie 2020, ora 09:55
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei pentru lipsa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 25 ianuarie 2021, pentru când părţile au termen în cunoştinţă potrivit disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă. Revine cu adresă către expert, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: 1) Să se stabilească dacă reclamanta, în calitate de beneficiar, a înregistrat în propria contabilitate facturile fiscale aferente livrărilor de materii prime / materiale / mărfuri efectuate de furnizorii EURO CASABLANCA – SRL, GENIAL CENTER OIL – SRL, COMESAD CONSTRUCT – SRL, CONSTRUCT ARIZONA – SRL, METAL FINEST – SRL ?i PRICONIA – SRL în perioadele vizate de actele administrative fiscale contestate, arătându-se valoarea totală a facturilor identificate, cu indicarea distinctă a pre?ului ?i a TVA; 2) Să se precizeze dacă deducerea cheltuielilor cu achizi?iile identificate la obiectivul nr.1) s-a făcut pe bază de documente de plată a pre?ului valabile din punct de vedere contabil (plă?i prin viramente bancare, plă?i prin casierie) ?i dacă aceste documente doveditoare sunt înregistrate în eviden?ele contabile ale reclamantei; 3) Să se stabilească dacă, din punct de vedere al reglementărilor contabile aplicabile în momentul opera?iunilor, notele de recep?ie, jurnalele de cumpărări, cu eviden?ierea TVA deductibilă, ?i deconturile de TVA (Declara?ia 300) prezentate de reclamantă reflectă achizi?ii efective de bunuri de natura celor înscrise în facturi; 4) Să se stabilească dacă, din punct de vedere al reglementărilor contabile aplicabile în momentul opera?iunilor, bonurile de consum, bonurile de intrare, situa?ia lunară a stocurilor de produse finite, facturile fiscale pentru vânzarea de produse finite către beneficiari, jurnalele de vânzări pentru produse finite prezentate de reclamantă fac dovada utilizării efective de către reclamantă de materii prime / materiale, de natura celor înscrise în facturile de achizi?ie a acestora, în procesul de fabrica?ie de produse finite, vânzări, consum intern; 5) Să se stabilească dacă balan?ele de verificare prezentate de reclamantă pentru opera?iunile din perioada controlată de organul fiscal reflectă solduri ?i rulaje privind materii prime, materiale auxiliare de natura celor înscrise în facturile de achizi?ie, produse finite ob?inute din acestea în procesul de fabrica?ie, furnizori, clien?i etc. 6) În funcţie de răspunsurile la obiectivele 1) - 5) să se stabilească baza impozabilă ?i implica?iile fiscale ale opera?iunilor, respectiv cuantumul obligaţiilor fiscale datorate de reclamantă din perioada pentru care s-a emis decizia de impunere contestată, prezentate comparativ cu cele stabilite de organul fiscal, cu titlu de: a) impozit pe profit; b) dobânzi / majorări de întârziere aferente impozitului pe profit; c) penalită?i de întârziere aferente impozitului pe profit; d) taxa pe valoarea adăugată (TVA);e) dobânzi / majorări de întârziere aferente TVA; f) penalită?i de întârziere aferente TVA.., în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 16 Noiembrie 2020, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

5 octombrie 2020, ora 09:00
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei pentru lipsa raportului de expertiză şi acordă termen la data de 16 noiembrie 2020, pentru când părţile au termen în cunoştinţă potrivit disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă. Revine cu adresă către expert, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: 1) Să se stabilească dacă reclamanta, în calitate de beneficiar, a înregistrat în propria contabilitate facturile fiscale aferente livrărilor de materii prime / materiale / mărfuri efectuate de furnizorii EURO CASABLANCA – SRL, GENIAL CENTER OIL – SRL, COMESAD CONSTRUCT – SRL, CONSTRUCT ARIZONA – SRL, METAL FINEST – SRL ?i PRICONIA – SRL în perioadele vizate de actele administrative fiscale contestate, arătându-se valoarea totală a facturilor identificate, cu indicarea distinctă a pre?ului ?i a TVA; 2) Să se precizeze dacă deducerea cheltuielilor cu achizi?iile identificate la obiectivul nr.1) s-a făcut pe bază de documente de plată a pre?ului valabile din punct de vedere contabil (plă?i prin viramente bancare, plă?i prin casierie) ?i dacă aceste documente doveditoare sunt înregistrate în eviden?ele contabile ale reclamantei; 3) Să se stabilească dacă, din punct de vedere al reglementărilor contabile aplicabile în momentul opera?iunilor, notele de recep?ie, jurnalele de cumpărări, cu eviden?ierea TVA deductibilă, ?i deconturile de TVA (Declara?ia 300) prezentate de reclamantă reflectă achizi?ii efective de bunuri de natura celor înscrise în facturi; 4) Să se stabilească dacă, din punct de vedere al reglementărilor contabile aplicabile în momentul opera?iunilor, bonurile de consum, bonurile de intrare, situa?ia lunară a stocurilor de produse finite, facturile fiscale pentru vânzarea de produse finite către beneficiari, jurnalele de vânzări pentru produse finite prezentate de reclamantă fac dovada utilizării efective de către reclamantă de materii prime / materiale, de natura celor înscrise în facturile de achizi?ie a acestora, în procesul de fabrica?ie de produse finite, vânzări, consum intern; 5) Să se stabilească dacă balan?ele de verificare prezentate de reclamantă pentru opera?iunile din perioada controlată de organul fiscal reflectă solduri ?i rulaje privind materii prime, materiale auxiliare de natura celor înscrise în facturile de achizi?ie, produse finite ob?inute din acestea în procesul de fabrica?ie, furnizori, clien?i etc. 6) În funcţie de răspunsurile la obiectivele 1) - 5) să se stabilească baza impozabilă ?i implica?iile fiscale ale opera?iunilor, respectiv cuantumul obligaţiilor fiscale datorate de reclamantă din perioada pentru care s-a emis decizia de impunere contestată, prezentate comparativ cu cele stabilite de organul fiscal, cu titlu de: a) impozit pe profit; b) dobânzi / majorări de întârziere aferente impozitului pe profit; c) penalită?i de întârziere aferente impozitului pe profit; d) taxa pe valoarea adăugată (TVA);e) dobânzi / majorări de întârziere aferente TVA; f) penalită?i de întârziere aferente TVA.., în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică de la 05 Octombrie 2020, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

29 iunie 2020, ora 10:45
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează pentru reclamantă probele cu înscrisuri şi cu expertiză tehnică judiciară în specialitatea contabilitate. Fixează onorariu provizoriu de expert în cuantum de 1200 lei, în sarcina reclamantei. Pune în vedere reclamantei, prin reprezentant, să consemneze onorariul şi să depună la dosar dovada, în termen de 5 zile de la încuviinţarea probei, sub sancţiunea decăderii. Încuviinţează participarea la efectuarea expertizei a unui expert consilier din partea reclamantei, respectiv domnul Mincă Valeriu. Desemnează, prin tragere la sorţi, de pe lista comunicată de Biroul Local De Expertize, în conformitate cu disp. art. 331 alin. 1 NCpc, pe doamna expert Toma Neti, numărul 90 pe listă, pe care o înlocuieşte cu domnul expert Ciubuc Nicolae, numărul 14 pe listă, pentru a efectua expertiza tehnică judiciară în specialitatea contabilitate, având în vedere susţinerile reprezentantului reclamantei, în sensul că aceasta are calitatea de expert într-un dosar penal în care reclamanta este parte. Emite adresă către expert pentru a i se aduce la cunoştinţă că a fost desemnat să efectueze expertiza în cauză, cu menţiunea de a cita părţile şi pe expertul consilier, conform disp. art. 335 NCpc şi de a efectua şi a depune raportul de expertiză cu următoarele obiective: 1) Să se stabilească dacă reclamanta, în calitate de beneficiar, a înregistrat în propria contabilitate facturile fiscale aferente livrărilor de materii prime / materiale / mărfuri efectuate de furnizorii EURO CASABLANCA – SRL, GENIAL CENTER OIL – SRL, COMESAD CONSTRUCT – SRL, CONSTRUCT ARIZONA – SRL, METAL FINEST – SRL ?i PRICONIA – SRL în perioadele vizate de actele administrative fiscale contestate, arătându-se valoarea totală a facturilor identificate, cu indicarea distinctă a pre?ului ?i a TVA; 2) Să se precizeze dacă deducerea cheltuielilor cu achizi?iile identificate la obiectivul nr.1) s-a făcut pe bază de documente de plată a pre?ului valabile din punct de vedere contabil (plă?i prin viramente bancare, plă?i prin casierie) ?i dacă aceste documente doveditoare sunt înregistrate în eviden?ele contabile ale reclamantei; 3) Să se stabilească dacă, din punct de vedere al reglementărilor contabile aplicabile în momentul opera?iunilor, notele de recep?ie, jurnalele de cumpărări, cu eviden?ierea TVA deductibilă, ?i deconturile de TVA (Declara?ia 300) prezentate de reclamantă reflectă achizi?ii efective de bunuri de natura celor înscrise în facturi; 4) Să se stabilească dacă, din punct de vedere al reglementărilor contabile aplicabile în momentul opera?iunilor, bonurile de consum, bonurile de intrare, situa?ia lunară a stocurilor de produse finite, facturile fiscale pentru vânzarea de produse finite către beneficiari, jurnalele de vânzări pentru produse finite prezentate de reclamantă fac dovada utilizării efective de către reclamantă de materii prime / materiale, de natura celor înscrise în facturile de achizi?ie a acestora, în procesul de fabrica?ie de produse finite, vânzări, consum intern; 5) Să se stabilească dacă balan?ele de verificare prezentate de reclamantă pentru opera?iunile din perioada controlată de organul fiscal reflectă solduri ?i rulaje privind materii prime, materiale auxiliare de natura celor înscrise în facturile de achizi?ie, produse finite ob?inute din acestea în procesul de fabrica?ie, furnizori, clien?i etc. 6) În funcţie de răspunsurile la obiectivele 1) - 5) să se stabilească baza impozabilă ?i implica?iile fiscale ale opera?iunilor, respectiv cuantumul obligaţiilor fiscale datorate de reclamantă din perioada pentru care s-a emis decizia de impunere contestată, prezentate comparativ cu cele stabilite de organul fiscal, cu titlu de: a) impozit pe profit; b) dobânzi / majorări de întârziere aferente impozitului pe profit; c) penalită?i de întârziere aferente impozitului pe profit; d) taxa pe valoarea adăugată (TVA);e) dobânzi / majorări de întârziere aferente TVA; f) penalită?i de întârziere aferente TVA.., în exemplare suficiente pentru instanţă şi pentru părţi, cu cel puţin 10 zile înainte de următorul termen de judecată, conform art. 336 NCpc. Se emite adresă către Biroul Local De Expertize pentru a se comunica desemnarea ca expert în prezenta cauză, a domnului Ciubuc Nicolae. Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 05 octombrie 2020, pentru când părţile au termen în cunoştinţă potrivit disp. art. 229 alin. 1 Cod procedură civilă. Cu recurs odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa de la 29 Iunie 2020, la Tribunalul Argeş –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.

6 aprilie 2020, ora 09:00
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termenul din data de 06.04.2020 a fost preschimbat la data de 29.06.2020.

16 martie 2020, ora 09:00
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Preschimbă, din oficiu, termenul de judecată acordat în cauză la data de 06 Aprilie 2020. Stabileşte noul termen de judecată la data de 29.06.2020, sala 2, ora 9:00, pentru când vor fi citate părţile cu menţiunea că a fost preschimbat termenul de judecată. Fără cale de atac. Dată în camera de consiliu şi pronunţată azi, 16 Martie 2020, la Tribunalul Argeş – Secţia Civilă, Completul specializat de contencios administrativ şi fiscal.

24 februarie 2020, ora 09:00
Complet: C1-CAF-NCPC
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Disjunge capătul de cerere privind suspendarea executării şi formează un dosar nou cu termen de judecată, azi, 24.02.2020. Amână judecarea contestaţiei şi acordă termen la data de 06 aprilie 2020, Sala 2, pentru când părţile au termenul de judecată în cunoştinţă. Prorogă, la termenul următor, discuţiile cu privire la competenţa instanţei în soluţionarea pricinii şi estimarea duratei necesare pentru cercetarea procesului. Cu drept de recurs odată cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţa publică, azi, 24 februarie 2020, la Tribunalul Arge? –Secţia Civilă, complet specializat Contencios Administrativ şi Fiscal.



Pagina principală