Informații dosare ce cuprind 88/1259/2025

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 88/1259/2025
Data înregistrării: 19 martie 2025, ora 12:32:00
Data ultimei modificări: 21 octombrie 2025, ora 10:31:58
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
YNS PREMIUM TRADE S.R.L. - Debitor
CEC BANK - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BUCUREŞTI - SUB COND. SUSPENSIVĂ - Creditor
ALIY IMPEX SRL - Creditor
DEVELOPMENT & FINANCE OIL COMPANY - Creditor

Ședințe:
27 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C16 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:

30 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C16 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei YNS PREMIUM TRADE SRL., faliment - procedura simplificată, dispune: Pune în sarcina lichidatorului judiciar CII BARBU MARIANA următoarele măsuri: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare (sub sancţiunea amenzii) cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unui operator economic autorizat si să notifice Direcţia Judeţeană a Arhivelor Naţionale Argeş în acest sens - să depună răspunsul la adresa către instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor şi primaria de la sediul debitoarei - să efectueze demersuri pentru evaluarea bunurilor debitorului şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a anunţului privind depunerea raportului de evaluare conform art 60 alin 2 din Legea nr. 85/2014 - să întocmească tabelul definitiv - să convoace adunarea creditorilor în vederea desemnării lichidatorului judiciar definitiv şi a stabilirii onorariului acestuia - să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. Acordă un termen administrativ de control la data de 27.10.2025.

19 mai 2025, ora 10:00
Complet: C16-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. D rap. la art. 92 alin. 4 ?i art. 38 alin.2 lit. e) din Legea nr. 85/2014, aprobă concluziile raportului de activitate întocmit de administratorul judiciar CII BARBU MARIANA, în baza disp. art. 92 din Legea nr. 85/2014 şi publicat în Buletinul procedurilor de insolven?ă conform dovezii de publicare nr. 10349/09.05.2025, privind propunerea de intrare în faliment a debitoarei SC YNS PREMIUM TRADE S.R.L, Dispune intrarea în faliment în procedura simplificată a SC YNS PREMIUM TRADE S.R.L. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014, Dispune dizolvarea societăţii debitoare. Ridică dreptul de administrare al debitoarei. Confirmă în calitate de lichidator judiciar pe administratorul judiciar desemnat, respectiv CII BARBU MARIANA, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu onorariu fix de 1000 lei lunar, la care se adaugă TVA, fără a depăşi suma de 10.000 lei, pentru întreaga procedură, onorariu plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare pentru plata onorariului fix, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Dispune notificarea intrării în faliment. În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, dă dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii. În temeiul art. 147 alin. 1 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură simplificată a debitoarei şi ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acesteia, tuturor creditorilor notificaţi potrivit prevederilor art. 99 din Legea 85/2014, debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arge?, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Menţine termenele stabilite, pentru publicarea tabelului preliminar de creanţe şi de definitivare a tabelului de creanţe, prin hotărârea de deschidere a procedurii insolven?ei. În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014, Dispune lichidatorului judiciar întocmirea la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi prezentarea comitetului creditorilor a unui raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi a unui planul de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolven?ă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli. Lichidatorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014). Executorie. Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 19.05.2025, la Tribunalul Specializat Argeş.

24 martie 2025, ora 10:00
Complet: C16CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: În temeiul art. 71 alin. 1 teza I din Legea nr. 85/2014, admite cererea. Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma generală a debitoarei SC YNS PREMIUM TRADE S.R.L. În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. (1) lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe CII BARBU MARIANA, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie lunară de 1.000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din OUG nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat. Menţine debitoarei dreptul de administrare. În temeiul art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolven?ă tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c) din Legea nr. 85/2014, debitorului şi oficiului registrului comerţului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: - termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii - 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării); - termenul de soluţionare a opoziţiilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; - termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 09.05.2025 - termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar de creanţe – 30.05.2025; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolven?ă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru); - termenul de întocmire a tabelului definitiv de creanţe şi soluţionare a contestaţiilor – 25.06.2025. - adresa de e-mail a administratorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori. Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 05.06.2025. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi şi depune raportul prev. de art.92 alin.(1) din Legea nr.85/2014, în termen de cel mult 20 de zile de la data desemnării, respectiv 14.04.2025; Administratorul judiciar provizoriu va întocmi şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolven?ei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, conform art.97 alin.(1) din Legea nr.85/2014, în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 05.05.2025; Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să depună lunar raportul prevăzut de art.59 din Legea nr.85/2014 şi să publice un extras al acestuia în BPI. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii insolven?ei, iar conform art.58 alin.(1) lit. p) şi q) din Legea nr.85/2014, evaluarea acestora se va realiza până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor, administratorul judiciar provizoriu urmând a transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere. În temeiul art. 101 alin.(2) din Legea nr.85/2014 raportat la art.902 alin.(2) pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar provizoriu va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să respecte prevederile art.83, 84 şi 96 din Legea nr.85/2014. În temeiul art.77 alin. (3) din Legea nr.85/2014, pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să notifice furnizorilor de servicii deschiderea procedurii insolven?ei. Pune în vedere debitorului să respecte prevederile art.82 şi 84 din Legea nr.85/2014. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 59 şi art. 5 pct. 28 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolven?ă a extrasului raportului de activitate. De asemenea administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului - serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; în adresele de solicitare informaţii, să menţioneze dispoziţiile art. 96 din Legea nr. 85/2014, conform cărora „în aplicarea prevederilor prezentei legi, administratorul judiciar va solicita relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate. Acestea vor elibera informaţiile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activităţi”; În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014 dispune comunicarea prezentei către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art.75. În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, stabileşte termen administrativ la data de 30.06.2025. Minuta sentinţei privind deschiderea procedurii insolven?ei se comunică de îndată administratorului judiciar numit provizoriu. Executorie. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi 24.03.2025.



Pagina principală