Informații dosare ce cuprind 885/30/2020
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
885/30/2020
Data înregistrării:
2 martie 2020, ora 12:35:00
Data ultimei modificări:
28 iulie 2025, ora 16:46:34
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată Reorganizare judiciară
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SC ARP FARM SRL - Debitor
SC ARP FARM SRL PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR INSOLVEIN SPRL - Debitor
D.F.M.T. - Creditor
D.G.F.P. TIMISOARA - Creditor
PETRIŞOR ANDREI ROMULUS - Creditor
JUNFAN MANAGEMENT CO, LTDPRIN AV CALINESCU SILVIA - Creditor
Ședințe:
5 februarie 2026, ora 13:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
27 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge ca rămasă fără obiect cererea de intrare în faliment. Confirmă modificarea planului de reorganizare. Acordă termen administrativ de control la data de 05.02.2026, Camera de Consiliu ora 13.
12 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 27.06.2025.
Pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, în conformitate cu art. 396 alin. 2 din Codul de procedură civilă.
Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 12.06.2025.
15 mai 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere că s-a formulat o cerere cu caracter contencios, prorogă pronunţarea asupra modificării planului de reorganizare şi acordă termen în şedinţă publică, pentru discutarea cererilor de intrare în faliment şi respectiv de prelungire a planului reorganizare. Dispune citarea debitoarei prin adm special şi a adm. judiciar cu câte un exemplar al cererii de intrare în faliment.
14 noiembrie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea de suspendare. Acordă termen administrativ de control pentru continuarea procedurii de reorganizare la data de 15.05.2025, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu la data de 08.05.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
? demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua;
? procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
? va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
? va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 14.11.2024.
23 mai 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control pentru continuarea procedurii de reorganizare la data de 14.11.2024, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
-demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua;
-procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
-va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
-va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 23.05.2024.
18 ianuarie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 23.05.2024, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
? demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua;
? procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
? va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
? va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 18.01.2024.
14 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de reorganizare, la data de 18.01.2024, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 11.01.2024, raport prin care va informa instanţa cu privire la: demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 14.09.2023.
23 martie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Judecătorul sindic respinge cererea de suspendare, dar va acorda un termen mai lung în cauză, pentru soluţionarea dosarelor mentionate în cuprinsul raportului de activitate.
Acordă termen administrativ de control la data de 14.09.2023, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 07.09.2023, prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
Pune în vedere lichidatorului judiciar să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă toate actele emise, să procedeze la convocarea creditorilor cu privire la şedinţele Comitetului creditorilor, în termenul prevăzute de art. 48 din Legea 85/2014.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 23.03.2023.
29 noiembrie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare
17 noiembrie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra planului de reorganizare la data de 29.11.2022.
15 septembrie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă pronunţarea asupra planului de reorganizare. T: 17.11.2022, convocare adunare generală creditori adm. jud. S.C.P INSOLVEIN SPRL, cf. Tabelului Definitiv actualizat .
5 mai 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 15.09.2022, pentru soluţionarea dosarului asociat 885/30/2020/a2 şi a dosarului cu nr. 1634/59/2021.
3 martie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
20 ianuarie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă confirmarea/infirmarea planului de reorganizare, până la soluţionarea contestaţiei la tabelul definitiv de creanţe. Amână cauza, acordă termen de judecată la data de 03.03.2022.
23 septembrie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Prorogă pronunţarea asupra planului de reorganizare pentru termenul viitor pentru când se vor soluţiona apelurile şi contestaţiile la tabelul definitiv. Acordă Termen Administrativ de Control la data de 20.01.2022.
16 septembrie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 23.09.2021, cu privire la confirmarea/infirmarea planului de reorganizare. Pronunţată în şedinţa publică de la 16.09.2021.Stabileşte termen administrativ de control la data de 20.01.2022.
27 mai 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
4 martie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
21 ianuarie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
29 octombrie 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: - termen pentru continuarea procedurii, efectuarea demersurilor care se impun faţă de stadiul procedurii; pentru depunerea şi confirmarea planului de reorganizare.
23 iunie 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de confirmarea în calitate de administrator judiciar a practicianului în insolvenţă a SCP Insolvein SPRL, cu sediul în mun. Timişoara, str. Simion Bărnuţiu, nr. 71, ap. 1, jud. Timiş, RSP 0242 , având un onorariu în sumă de în sumă de 5000 lei inclusiv TVA şi un onorariu procentual de 4% din sumele distribuite creditorilor
Ia act de faptul că nu a fost desemnat un comitet al creditorilor , având în vedere numărul mic de creditori înscrişi la masa credală, atribuţiile acestuia fiind preluate de adunarea creditorilor.
Acordă termen de judecată la data de 29.10.2020, sala174, în cunoştinţa creditorilor care au depus declaraţii de creanţă – în baza art. 42 alin. 8 din Legea 85/2014, în vederea continuării procedurii pentru când practicianul în insolvenţă va îndeplini demersurile ce se impun, faţă de stadiul procedurii.
Pronunţată în şedinţa publică din 23 Iunie 2020.
4 martie 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea. Deschide procedura de insolvenţă generală faţă de debitoare.
Desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă INSOLVEIN SPRL. Acordă termen de verificare la data de 23.06.2020.
Pagina principală