Informații dosare ce cuprind 911/1285/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
911/1285/2024
Data înregistrării:
31 decembrie 2024, ora 09:23:00
Data ultimei modificări:
4 septembrie 2025, ora 09:31:54
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
TOTAL INOX INSTAL SRL - Debitor
TOTAL INOX INSTAL SRL, PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR TRANSILVANIA MASTER INSOLV SPRL - Debitor
INOX METAL SSR SRL - Creditor
MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA - Creditor
DGRFP CLUJ-NAPOCA PRIN AJFP CLUJ - Creditor
CAD WORKS INTERNATIONAL SRL - Creditor
SYSMATIK SRL - Creditor
PRETEV TEHNOLOGH SRL - Creditor
KISS ZOLTAN JANOS - Creditor
NAGY ERIKA - Creditor
VIG ISTVAN - Creditor
VOICU DUMITRU DANIEL - Creditor
Ședințe:
10 septembrie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
4 iunie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere lichidatorul judiciar să întocmească tabelul definitiv la expirarea termenului de contestare a raportului de activitate nr. 2 din data de 3 iunie 2025 publicat în BPI nr.12749 din data de 3.06.2025, în măsura în care nu se vor formula contesta?ii împotriva acestuia, ?inând cont ?i de solu?ia dispusă în ceea ce prive?te crean?a creditorului PRETEV TEHNOLOGH SRL.
Acordă un nou termen în procedură, în vederea întocmirii, depunerii ?i publicării tabelului definitiv de creanţe.
Stabileşte un nou termen pentru data de 10 septembrie 2025, sala 249, ora 8.30.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 4 iunie 2025.
9 aprilie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de desemnarea administratorului special al debitoarei în persoana domnului KISS Zoltan Janos, conform hotărârii adunării asocia?ilor din data de 6 februarie 2025.
Ia act de confirmarea administratorului judiciar, numit prin hotărârea de deschidere a procedurii ?i a onorarului acestuia, în cuantum de 7.000 de lei+ TVA ?i un onorariu de succes de 5% + TVA din sumele distribuite creditorilor conform hotărârii adunării creditorilor din data de 25 martie 2025 care nu a fost contestată.
Pune în vedere administratorului judiciar să analizeze şi să emită o solu?ie clară în ceea ce prive?te crean?a creditorului Pretev Tehnologii SRL, înscrisă sub condi?ia suspensivă a dovedirii cauzelor a dovedirii cauzelor de întrerupere a prescrip?iei, stabilind un termen rezonabil, pentru acest creditor, de depunerea actelor necesare lămuririi aspectului referitor la întreruperea, după caz, suspendarea prescrip?iei, analiza administratorului judiciar urmând a face obiectul unui raport de activitate distinct, în care acesta va indica solu?ia în ceea ce prive?te declara?ia de crean?ă a acestui creditor ?i va întocmi tabelul preliminar în mod corespunzător.
Acordă un nou termen în procedură în data de 4 iunie 2025, sala 249, ora 8,30.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 9 aprilie 2025.
26 februarie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează solicitarea formulată de administratorul judiciar de continuare a perioadei de observaţie a debitoarei, acordând termenul fixat prin sentinţa de deschidere a procedurii din data de 9 aprilie 2025, sala 249, ora 8,30.
15 ianuarie 2025, ora 8:30
Complet: F12 CC
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei TOTAL INOX INSTAL SRL şi, în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei TOTAL INOX INSTAL SRL, membră a unui grup de societăţi alături de RROW TRANSPED CONSTRUCT SRL.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu TRANSILVANIA MASTER INSOLV SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2000 lei, eventual TVA, plus un onorariu de succes de 2%, eventual TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 10000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor.
Ia act de intenţia debitoarei de a depune un plan de reorganizare.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii pentru data de 28 martie 2025, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor pentru data de 9 aprilie 2025.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 28 februarie 2025, termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea, comunicarea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor la data de 20 martie 2025, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la 9 aprilie 2025.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu, la data de 25 martie 2025, ora 14:00.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 26 februarie 2025, sala 249, ora 8.30.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 15 ianuarie 2025.
Pagina principală