Informații dosare ce cuprind 924/108/2025
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
924/108/2025
Data înregistrării:
11 martie 2025, ora 11:05:00
Data ultimei modificări:
15 octombrie 2025, ora 13:01:25
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SOPNYSPEDITION SRL - Debitor
OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI DE PE LANGA TRIBUNALUL ARAD - Intimat
JUDECĂTORIA ARAD - Intimat
PORSCHE LEASING ROMANIA IFN SA - Creditor
PORSCHE MOBILITY SRL - Creditor
FNGCIMM SA IFN - Creditor
IMPULS LEASING ROMANIA IFN SA - Creditor
UNION TANK ECKSTEIN GMBH CO KG - Creditor
TH TRUCKS SRL - Creditor
MTH ANVELOPE SRL - Creditor
ARCOPLAST ANVELOPE SRL - Creditor
W.A.G. ISSUING SERVICES A.S - Creditor
INTER CAMION SRL - Creditor
SC FOERCH SRL - Creditor
CHINGI EXPERT SRL - Creditor
SC BCR LEASING IFN SA - Creditor
MUNICIPIUL ARAD REPREZENTAT PRIN PRIMAR CĂLIN BIBARŢ, PRIN DIRECŢIA VENITURI - Creditor
STOKKER LOGISTICS SRL - Creditor
Ședințe:
4 februarie 2026, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
15 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei în procedura generală:
1) Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri:
- continuarea supravegherii activităţii curente a societăţii debitoare
- finalizarea procedurii de evaluare şi valorificare a bunurilor, conform celor arătate în ultimul raport de activitate
- prezentarea situaţiei actualizate a încasărilor şi plăţilor conform celor arătate în ultimul raport de activitate
- să întocmească tabelul definitiv de creanţe
- să efectueze demersurile necesare pentru recuperarea creanţelor debitoarei
- să depună rapoarte lunare cu privire la activitatea desfăşurată şi dovada publicării acestora în BPI
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 04.02.2026, pentru continuarea procedurii.
25 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei în procedura generală:
1.Se constată că prin AGC din data de 26.05.2025:
a) s-a confirmat în calitate de administrator judiciar Infinexa Restructuring Filiala Sibiu SPRL cu un onorariu fix de 1500 euro + TVA/lunar şi un onorariu variabil în cuantum de 3% +TVA din recuperarea de creanţe, valorificare active şi din stingerea datoriilor pe care creditoarea le are către creditori prin oricare modalitate de plată.
Având în vedere că administratorul judiciar confirmat de creditori este acelaşi cu administratorul judiciar provizoriu desemnat de instanţă, se constată că nu mai este necesară confirmarea acestuia de către judecătorul sindic, conform art.57 alin.2 din Legea nr.85/2014.
b) s-a ales Comitet al Creditorilor format din:
- DGRFP Timişoara -AJFP Arad – membru şi preşedinte
- CEC BANK SA – membru
- VFS Int. Romania SA – membru
1) Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri:
- continuarea supravegherii activităţii curente a societăţii debitoare
- să întocmească tabelul definitiv de creanţe
- să obţină restul documentelor necesare recuperării creanţelor debitoarei şi să efectueze demersurile necesare pentru recuperarea creanţelor
- să depună rapoarte lunare cu privire la activitatea desfăşurată şi dovada publicării acestora în BPI
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 15.10.2025, pentru continuarea procedurii.
9 mai 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic-2025
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar Infinexa Restructuring Filiala Sibiu S.P.R.L.
Prelunge?te termenul de depunere a raportului privind cauzele şi împrejurările care au dus la aparaţie insolvenţei debitoarei SC Sopnyspedition SRL cu 40 de zile.
Executorie.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin BPI; apelul se va depune la Tribunalul Arad.
Menţine termenul administrativ de control din 25.06.2025.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei la data de 09.05.2025.
16 aprilie 2025, ora 09:00
Complet: C8-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ de control la data de 25.06.2025 pentru continuarea procedurii.
19 martie 2025, ora 10:00
Complet: C8-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul SC Sopnyspedition SRL. În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului.
În temeiul art. 73 şi art. 45 lit. d) din Legea nr. 85/2014, numeşte administrator judiciar provizoriu pe Infinexa Restructuring Filiala Sibiu SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie de 6.000 lei, până la prima adunare generală a creditorilor.
În temeiul art. 85 din Legea nr. 85/2014, constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare.
În temeiul art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului, asociaţilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad şi alte registre, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată, şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar.
Fixează termenul-limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 28.04.2025.
Fixează termenul pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 19.05.2025.
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 11.06.2025.
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 26.05.2025, la ora şi locul comunicat de administrator, şi convoacă creditorii debitorului.
Fixează termenul pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 28.04.2025.
Fixează la data de 19 ale fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare:
- prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor la prima şedinţă convocată,
astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul-sindic, conform art. 45 lit. o) din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a dispoziţiilor art. 60 alin. 2 şi 3, respectiv art. 57 alin. 4 din Legea nr. 85/2014.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar.
Dispune administratorului judiciar să convoace adunarea generală a asociaţilor debitorului în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul-verbal al adunării.
Dispune administratorului judiciar efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului, precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitorului, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei contul urmând a fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 92 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi documentele depuse, conform art. 67 sau art. 74, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la desemnare, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport la data de 16.04.2025, ora 9,00.
Executorie.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin B.P.I., apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Creditorii notificaţi conform art. 100 din Legea 85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei, în termen de 10 zile de la comunicarea de către practicianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art. 100 alin. 1 lit. a) din Legea nr. 85/2014. În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 19.03.2025.
Pagina principală