Informații dosare ce cuprind 9400/30/2015
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
9400/30/2015
Data înregistrării:
22 decembrie 2015, ora 17:30:00
Data ultimei modificări:
8 iulie 2025, ora 14:13:14
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SC SMD MEAT COMPANY SRL - Debitor
VENETO BANCA S.C.P.A. - Creditor
S.C. UNICREDIT BANK S.A. - Creditor
Anonimizat 2 - Creditor
SC TREI MESERIAŞI SRL - Creditor
SC GS MEAT LOGISTIC SRL - Creditor
DFMT - Creditor
SC EON ENERGIE ROMANIA - Creditor
ENEL ENERGIE SA - Creditor
SC RETIM SERVICE SA - Creditor
AFP TIMIS - Creditor
SC AQUATIM SA TIMISOARA - Creditor
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA - Creditor
FNGCIMM SA-IFN - Creditor
DIRECŢIA FISCALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA - Creditor
Anonimizat 1 - Creditor
S.C. AQUATIM S.A. TIMI?OARA - Creditor
AMCO-ASSET MANAGEMENT COMPANY FOSTA SOC PER LA GESTIONE DI ATTIVITASGA SPA - Creditor
SC SMD MEAT COMPANY SRL - CU SEDIUL PROCESUAL ALES LA MUŞAT & PARTNERS - Debitor
Ședințe:
29 ianuarie 2026, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
5 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de conţinutul raportului de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi şi de măsurile luate de acesta.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 29/01/2026, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 22/01/2026, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport în care va informa instanţa cu privire la:
- soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat nr. 9400/30/2015/a8, având ca obiect contestaţia formulată de creditoarea ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ împotriva procesului – verbal al Adunării Creditorilor din data de 09.10.2024, înregistrat sub nr. 1437/09.10.2024, dosar înregistrat pe rolul Curţii de Apel Timişoara, cu termen de judecată la data de 17.09.2025;
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea valorificării bunului imobil – înscris în CF 411573 Timişoara, str. Grigore Alexandrescu nr. 42, judeţul Timiş, compus din teren intravilan cu clădiri industriale – Unitate procesare carne P + 1E şi Anexe, aflat în patrimoniul debitoarei;
- să precizeze, în concret, demersurile efectuate şi, în concret ce demersuri urmează a fi efectuate în prezenta procedură faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 05 Iunie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
16 ianuarie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 05/06/2025, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 29/05/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport în care va informa instanţa cu privire la:
- soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat nr. 9400/30/2015/a8, având ca obiect contestaţia formulată de creditoarea ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ împotriva procesului – verbal al Adunării Creditorilor din data de 09.10.2024, înregistrat sub nr. 1437/09.10.2024, cu termen de judecată la data de 16.01.2025;
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea valorificării bunului imobil – înscris în CF 411573 Timişoara, str. Grigore Alexandrescu nr. 42, judeţul Timiş, compus din teren intravilan cu clădiri industriale – Unitate procesare carne P + 1E şi Anexe, aflat în patrimoniul debitoarei;
- să precizeze, în concret, demersurile efectuate şi ce demersuri urmează a fi efectuate în prezenta procedură faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 16 Ianuarie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
27 iunie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 16/01/2025, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 09/01/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport în care va informa instanţa cu privire la:
- soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat nr. 9400/30/2015/a7, având ca obiect contestaţia formulată de creditoarele ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ şi AMCO – Asset Management Company S.P.A. (fosta Societa Per La Gestione Di Attivita – SGA S.P.A.) împotriva Hotărârii Adunării Creditorilor nr. 1511 din data de 28.11.2023 publicată în BPI 19499/29.11.2023, conform procesului verbal al adunării creditorilor nr. 1511/28.11.20233 întocmit de S.C.P. MBS INSOLV CONSULT I.P.U.R.L. – în calitate de lichidator judiciar al debitoarei S.C. S.M.D. MEAT COMPANY S.R.L., prin care a fost aprobată oferta de cumpărare înaintată de S.C. AGRO – CEN S.R.L., aflat pe rolul Curţii de Apel Timişoara, cu termen de judecată la data de 18.09.2024
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea a valorificării bunului imobil – pentru imobilul aflat în patrimoniul debitoarei înscris în CF 411573 Timişoara, str. Grigore Alexandrescu nr. 42, judeţul Timiş, compus din teren intravilan cu clădiri industriale – Unitate procesare carne P + 1E şi Anexe, aflat în patrimoniul debitoarei;
- demersurile ce urmează a fi efectuate în prezenta procedură;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 27 Iunie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
1 februarie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 27/06/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 20/06/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport în care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea a valorificării bunului imobil – pentru imobilul aflat în patrimoniul debitoarei înscris în CF 411573 Timişoara, str. Grigore Alexandrescu nr. 42, judeţul Timiş, compus din teren intravilan cu clădiri industriale – Unitate procesare carne P + 1E şi Anexe, aflat în patrimoniul debitoarei;
- demersurile ce urmează a fi efectuate în prezenta procedură;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 01 Februarie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
29 iunie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere dispoziţiile Hotărârii nr. 3/20.06.2023 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Timiş, privind adoptarea măsurilor de protest necesare faţă de Proiectul privind pensiile de serviciu, conform amendamentelor, care aduce atingere statutului judecătorilor, acordă termen administrativ de control.
16 martie 2023, ora 08:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul disp. art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când lichidatorul judiciar:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 22.06.2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
10 noiembrie 2022, ora 08:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publicaţiile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
30 iunie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
24 februarie 2022, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
21 octombrie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
20 mai 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
4 februarie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
24 septembrie 2020, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le însereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
2 aprilie 2020, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Stare de urgenta
Soluția pe scurt: Suspendat Decret-195/2020
5 februarie 2020, ora 9:00
Complet: C3NS/MA
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: PRESCHIMBAT TERMENUL.
23 ianuarie 2020, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În considerarea Hotărârii nr. 28 din 19.12.2019 a Colegiului de Conducere Tribunalului Timiş, prin care s-a dispus desfiinţarea completului de judecată nr. C3 Sindic cu toate componentele sale şi repartizarea ciclică a dosarelor aflate pe acest complet, dosarul cu nr. de mai sus a fost alocat completului C1NS/MA şi cum la data de 05.02.2020, completul C1 NS/MA, căruia i-a fost alocată prezenta cauză, nu are programată şedinţă de judecată, instanţa va preschimba termenul de judecată de la data de 05.02.2020, ora 9,00 , sala 174 la data de 02.04.2020, ora 9,00, sala 174.
25 septembrie 2019, ora 9:00
Complet: C3NS/MA
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Dispune trecerea debitoarei în procedură generală de faliment
30 august 2019, ora 9:00
Complet: C3NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru punerea în discuţie a cererii de intrare în faliment
15 mai 2019, ora 9:00
Complet: C3NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun
30 ianuarie 2019, ora 9:00
Complet: C3NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru lămurirea cuantumului creanţei deţinută de creditoarea AFP
21 noiembrie 2018, ora 9:00
Complet: C3NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii şi pentru punerea în discuţie a cererii de intrare în faliment
20 iunie 2018, ora 9:00
Complet: C3NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii de reorganizare
14 februarie 2018, ora 9:00
Complet: C3NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii de reorganizare
13 septembrie 2017, ora 9:00
Complet: C3NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii de reorganizare
23 martie 2017, ora 9:00
Complet: C3NS/MA
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii de reorganizare
3 noiembrie 2016, ora 9:00
Complet: C3NS/MA
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare
13 octombrie 2016, ora 9:00
Complet: C3NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă punerea în discu?ie a planului de reorganizare până la solu?ionarea contesta?iei împotriva Hotărârii Adunării creditorilor, prin care acesta a fost aprobat ?i, în acest sens, acordă un nou termen.
12 mai 2016, ora 9:00
Complet: C3NS/MA
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun
28 ianuarie 2016, ora 9:00
Complet: C3NS/MA
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Deschide procedura insolvenţei faţă de debitoare. Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă MBS INSOLV CONSULT IPURL.
Pagina principală