Informații dosare ce cuprind 960/110/2018
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
960/110/2018
Data înregistrării:
11 aprilie 2018, ora 13:52:00
Data ultimei modificări:
26 iunie 2025, ora 12:52:33
Instanță:
Tribunalul Bacău
Secție:
Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
alte cereri
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SC PETROL TUB SRL - Debitor
SC PETROL TUB SRL PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR IONESCU ŞI ASOCIAŢII SPRL (PROVIZORIU) - Debitor
SC PETROL TUB SRL PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR EUROBUSINESS LRJ SPRL - Debitor
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ MOINEŞTI - Creditor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BACĂU - Creditor
CHIŢU EMILIAN - Creditor
SC SENAL COM SRL - Creditor
SC FERBAT SERV SRL - Creditor
SC COMTECH CO SRL - Creditor
SC ARCELOR MITTAL TUBULAR PRODUCTS ROMAN SA - Creditor
SC E ON ENERGIE ROMÂNIA SA - PRIN AV. CORNEANU FLORIN - Creditor
UNICREDIT BANK SA PRIN MOCANU ŞI ASOCIAŢII SPRL - Creditor
FNGCIMM SA IFN - Creditor
ADĂSCĂLIŢEI JĂNICĂ - Creditor
COŞA LAURENŢIA - Creditor
CIOBANU VASILE - Creditor
BUDACA VASILE - Creditor
BUCUR MIOARA - Creditor
PASCALUTA ADRIAN - Creditor
PASCALUTA NICOLAE - Creditor
TĂBĂCARU GEORGETA - Creditor
UNICREDIT BANK SA PRIN MOCANU ŞI ASOCIAŢII SPRL - - Creditor COMITETUL CREDITORILOR - PREŞEDINTE
SC ARCELOR MITTAL TUBULAR PRODUCTS ROMAN SA - Creditor COMITETUL CREDITORILOR - MEMBRU
SC COMTECH CO SRL - - Creditor COMITETUL CREDITORILOR - MEMBRU
Ședințe:
15 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
18 iunie 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 15.10.2025 ora 09:00 pentru acordarea unui termen în vederea continuării demersurilor de valorificare a activelor rămase în patrimoniul debitoarei.
12 martie 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 18.06.2025, ora 09:00 pentru continuarea procedurii de faliment şi îndeplinirea obligaţiilor de către lichidatorul judiciar
15 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 12.03.2025, ora 09.00, pentru continuarea procedurii.
9 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt:
În temeiul prevederilor art. 145 alin. 1 lit. C raportat la art. 143 alin. 1 din Legea 85/2014, deschide procedura falimentului în formă generală împotriva debitoarei SC PETROL TUB SRL.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea nr. 85/2014 privind procedura insolvenţei dispune dizolvarea societăţii şi ridicarea dreptului de administrare.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea nr. 85/2014 desemnează provizoriu, până la prima adunare generală a creditorilor, în calitate de lichidator judiciar pe C.I.I. EUROBUSINESS LTJ SPRL acesta având atribuţiile prevăzute de art. 64 din Lg. 85/2014, precum şi cele de la art. 58 din Lg. nr. 85/2014 compatibile cu calitatea de lichidator.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 146 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 146 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 lichidatorul judiciar va notifica toţi creditorii menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitoarea şi O.R.C. Bacău iar sentinţa se va publica, pe cheltuiala debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Notificarea va cuprinde termenele stabilite de art. 146 alin. 2 din Legea nr. 85/2014:
- termenul limită pentru înregistrarea creanţelor născute după data deschiderii procedurii sau al căror cuantum a fost modificat faţă de tabelul definitiv de creanţe sau faţă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plăţilor făcute după deschiderea procedurii, la data de 24.11.2024;
- termenul pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al acestora la data de 24.12.2024;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat la data de 24.01.2025;
- termenul de depunere a contestaţiilor la tribunal va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar
- termenul stabilit pentru prima şedinţă a adunării creditorilor, a cărei ordine de zi va include confirmarea lichidatorului judiciar desemnat provizoriu, 29.12.2024.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca în tabelele de creanţe pe care le va întocmi să fie trecute datele de identificare ale creditorilor conform art. 6 alin. 2 din HG 460/2005.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin. 1 lit. c) din Lg. 85/2014.
Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin.1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, precum şi, dacă este cazul, stadiul inventarierii. În raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea acutalizării autorizărilor/ autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
După rămânerea definitivă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”.
Dispune ca unităţile poştale şi de curierat să comunice la sediul lichidatorului judiciar desemnat întreaga corespondenţă adresată debitoarei.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
Pune în vedere debitoarei să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar toate informaţiile cerute de lichidator şi apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa sub sancţiunea prev. de art. 60 alin. 2 din Legea 85/2014. În acest sens lichidatorul va notifica debitoarea - prin administratorul statutar conform art. 42 alin.1 şi 10 din Lg. 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art.59 al. 1 din Legea 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special sau administratorul statutar dacă unul special nu a fost desemnat, conform art. 42 alin.1 şi 10 din Lg. 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art. 59 al. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar.
După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului.
După aprobarea raportului final ?i soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptăţiţi, vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996.
În temeiul art. 45 lit. h) teza a doua coroborat cu art. 58 alin.2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei autorizează lichidatorul judiciar pentru sesizarea organelor de cercetare penală în legătură cu săvârşirea unor infracţiuni.
Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii în data de: 15.01.2025, ora 09:00.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 09.10.2024.
12 iunie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana solutionarea cauzei pentru implementarea planului de reorganizare modificat
13 martie 2024, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana solutionarea cauzei pentru continuarea procedurii conform planului de reorganizare modificat
13 decembrie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul art. 139 alin. 5 din Legea 85/2014 ?i art. 52 din Legea nr. 55/2020 confirmă modificarea planului de reorganizare judiciară a debitoarei PETROL TUV SRL, propusă de către administratorul judiciar al debitoarei, EUROBISNESS LRJ SPRL, astfel cum a fost aprobată prin Procesul verbal al adunării creditorilor din data de 19.07.2023.
De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului modificat şi se va limita doar la acele activităţi pentru care debitorul dispune de baza materială necesară.
Debitoarea îşi va conduce activitatea sub supravegherea administratorului judiciar EUROBISNESS LRJ SPRL, şi în conformitate cu planul confirmat, astfel cum a fost modificat, până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic.
Pune în vedere debitoarei şi administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitorului şi a cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, conform art. 144 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte termen de judecată la data de 13.03.2024, ora 09.00 pentru implementarea planului modificat şi verificarea stadiului procedurii.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 13.12.2023.
15 noiembrie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amana solutionarea cauzei la data de 13.12.2023 pentru când partile se citeaza părţile cu mentiunea ca va fi pusa in discutie propunerea de modificare a planului de reorganizare
14 iunie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 15.11.2023, ora 9.00, pentru continuarea procedurii şi implementarea planului de reorganizare
15 martie 2023, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 14.06.2023 ora 9.00 pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor şi în vederea implementării planului de reorganizare
7 decembrie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 15.03.2023, ora 9.00, pentru implementarea planului de reorganizare modificat
16 noiembrie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
19 octombrie 2022, ora 12:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Preschimbă, din oficiu, termenul de judecată pentru data de 07.12.2022, ora 09:00, urmând a fi citate părţile pentru noul termen.
Fără cale de atac.
Dată în camera de consiliu, pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei azi, 19.10.2022.
15 iunie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 16.11.2022, ora 9.00 pentru continuarea procedurii şi în vederea implementării planului de reorganizare
30 martie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 139 alin. 5 din Legea 85/2014 ?i art. 52 din Legea nr. 55/2020 confirmă modificarea ?i prelungire a planului de reorganizare judiciară a debitoarei PETROL TUB SRL, propusă de către administratorul judiciar al debitoarei, EUROBUSINESS LRJ SPRL.
De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului modificat şi se va limita doar la acele activităţi pentru care debitorul dispune de baza materială necesară.
Debitoarea îşi va conduce activitatea sub supravegherea administratorului judiciar EUROBUSINESS LRJ SPRL, şi în conformitate cu planul confirmat, astfel cum a fost modificat, până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic.
Pune în vedere debitoarei şi administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitorului şi a cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, conform art. 144 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte termen de judecată la data de 15.06.2022, ora 09.00 pentru implementarea planului modificat şi verificarea stadiului procedurii.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 30.03.2022.
16 martie 2022, ora 09:00
Complet: CF1 2022
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 30.03.2022, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei,. conform art. 396 alin.2 C.proc.civ..
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 402 C.proc. civ., astăzi, 16.03.2022.
19 ianuarie 2022, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune in vedere lichidatorului judiciar pana la următorul termen să depună dovada publicării raportului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă
Pentru garantarea dreptului la apărare, dispune citarea creditorilor pentru următorul termen cu menţiunea că se va pune in discuţie confirmarea modificării planului si prelungirea şi acordă termen la 16.03.2022 ora 9.00.
27 octombrie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 19.01.2022 ora 9.00, pentru continuarea procedurii
23 iunie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 27.10.2021 ora 9.00, pentru continuarea procedurii
24 martie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 23.06.2021 ora 9.00 pentru continuarea procedurii de valorificare a bunurilor şi pentru când se va cita lichidatorul judiciar cu menţiunea de a depune raportul de activitate şi dovada publicării raportului în BPI, sub sancţiunea amendării
27 ianuarie 2021, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 24.03.2021 ora 9.00, pentru continuarea procedurii. Pune în vedere practicianului în insolvenţă să verifice cererea de la fila 132 dosar, formulată de către FNGCIMM cu privire la înscrierea creanţei la masa credală.
7 octombrie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 27.01.2020 ora 9.00 pentru continuarea planului de reorganizare
24 iunie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 07.10.2020 ora 9.00 pentru continuarea procedurii
22 aprilie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 63 alin.11 din Decretul Preşedintelui României privind prelungirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 240 din 14 aprilie 2020, publicat în Monitorul Oficial al României nr.311/14.04.2020, „În temeiul prezentului decret, judecarea proceselor civile, altele decât cele prevăzute la alin. (1) se suspendă de plin drept pe durata stării de urgenţă, fără a fi necesară efectuarea vreunui act de procedură în acest scop”, în perioada 15 aprilie - 15 mai, urmând a se soluţiona numai cauzele de urgenţă deosebită stabilite prin Hotărârea Colegiului de Conducere al Curţii de Apel Bacău nr.12/18.03.2020, modificată prin Hotărârea nr.14/25.03.2020, prezenta cauză neîncadrându-se în această categorie.
Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 63 alin. 13 din Decretul Preşedintelui României privind prelungirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 240 din 14 aprilie 2020, „După încetarea stării de urgenţă, judecarea proceselor prevăzute la alin. (6) se reia din oficiu. În termen de 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, instanţa de judecată va lua măsuri pentru fixarea termenelor de judecată şi citarea părţilor”, dispoziţii în aplicarea cărora instanţa, în 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, va lua măsuri pentru fixarea unui nou termen de judecată şi citarea părţilor.”
11 martie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare judiciară a debitoarei SC PETROL TUB SRL , înregistrată în Registrul Comerţului , propus de către administratorul judiciar al debitoarei, Eurobusiness LRJ SPRL.
De la data prezentei sentinţe activitatea debitoarei este reorganizată conform planului.
Conducerea activităţii debitoarei va fi asigurată de administratorul special sub supravegherea administratorului judiciar al debitoarei, Eurobusiness LRJ SPRL, în conformitate cu planul confirmat până la noi dispoziţii ale judecătorului-sindic.
Pune în vedere debitoarei şi administratorului judiciar obligaţia prezentării rapoartelor trimestriale asupra situaţiei financiare a averii debitorului şi a cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, conform art. 144 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte termen la data de 22.04.2020 ora 9,oo CF1, pentru verificarea implementării planului.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C:proc.civ, azi, 11.03.2020.
26 februarie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În baza art. 123 alin. 4 din HCSM 1375/2015 prin raportare la prevederile art. 22 alin. 1 lit. c din HCSM nr. 325/2005 amână pronunţarea pentru data de 11.03.2020 pronunţarea hotărârii urmând a se face prin punerea la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, cu precizarea că soluţia va fi publicată şi pe portalul instanţelor de judecată, www.portal.just.ro.
Pronunţată în şedinţă publică, azi 26.02.2020.
29 ianuarie 2020, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Tribunalului Bacău nr. 1/II/A/7 din 21 ianuarie 2020, prin care s-a hotărât suspendarea activităţii judecătoreşti pe durată nedeterminată, începând cu data de 22.01.2020, urmând a fi judecate doar cauzele urgente, amână cauza la 26.02.2020
4 decembrie 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 29.01.2020, ora 9.00, pentru continuarea procedurii
11 septembrie 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 04.12.2019, ora 9.00, complet CF 1 , pentru a se depune un plan de reorganizare.
Admite cererea de prelungire a termenului pentru depunerea planului de reorganizare cu 30 de zile, stabilind termenul de 12.11.2019.
8 mai 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 11.09.2019 pentru continuarea procedurii
27 martie 2019, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 08.05.2019, pentru întocmirea rapoartelor de evaluare si pentru ca administratorul special aă-şi angajeze apărător.
5 decembrie 2018, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii
12 septembrie 2018, ora 09:00
Complet: CF1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de decizia creditorului care deţine peste 50% din valoarea totală a creanţelor de numire în calitate de administrator judiciar a practicianului EUROBUSINESS LRJ SPRL, care va avea atribuţiile prevăzute de art. 25 din Legea 85/2006 şi pe cele prevăzute de art. 20 din acelaşi act normativ compatibile cu calitatea de lichidator.
Dispune încetarea atribuţiilor practicianului desemnat provizoriu, Ionescu şi Asociaţii SPRL.
Stabileşte termenul maxim de predare a gestiunii averii debitoarei la 10 zile de la comunicarea prezentei încheieri şi pune în vedere practicianului desemnat iniţial să predea toate bunurile debitoarei şi actele financiar contabile, precum şi celelalte acte ale debitoarei, către administratorul judiciar numit.
Pune în vedere noului practician să îndeplinească toate actele de procedură potrivit dispoziţiilor din hotărârea de deschidere a procedurii.
În temeiul art. 57 alin. 12 din Legea 85/2014, stabileşte onorariul cuvenit practicianului desemnat provizoriu pentru perioada în care a exercitat atribuţiile în procedură la suma de 2000 lei, punând în vedere practicianului desemnat de creditorul majoritar să aibă în vedere necesitatea plăţii onorariului practicianului desemnat provizoriu la primul raport asupra fondurilor şi plan de distribuţie ce se va întocmi, dacă vor fi identificate bunuri.
Dispune notificarea prezentei hotărâri către debitoare, creditori, administratorului special al debitoarei, ambii practicieni în insolvenţă, ORC de pe lângă Tribunalului Bacău, pentru efectuarea menţiunilor din oficiu şi publicare în BPI.
Fixează termen de judecată 5 decembrie 2018, ora 9,oo CF1, pentru când se citează părţile prin BPI.
Cu drept de apel în termen de 30 de zile de la comunicare care se va depune la Tribunalul Bacău – Secţia a II- a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 12.09.2018.
30 mai 2018, ora 09:00
Complet: CF1u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei SC PETROL TUB SRL.
În temeiul art. 71 alin.1 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei SC PETROL TUB SRL pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege.
Păstrează dreptul de administrare al debitoarei, sub supravegherea administratorului judiciar desemnat.
Ia act de intenţia de reorganizare a debitoarei, pe bază de plan de reorganizare.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe Ionescu şi Asociaţii S.P.R.L., care va avea atribuţii de supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Lg.85/2014.
Stabileşte provizoriu un onorariu de 3000 lei pe toată durata procedurii.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor.
Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv:
• termenul limită de depunere, de către creditori, a opoziţiilor la sentinţa de deschidere a procedurii - 10 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care va fi de 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora;
• termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 14.07.2018;
• cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
• termenul limită de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 4.08.2018;
• termenul limită de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 29.08.2017;
• locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 11.08.2018.
În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic până la data de 20.06.2018, pe baza documentelor depuse conform art. 67 din lege, şi în urma examinării situaţiei economice a debitoarei, un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, sub sancţiunea amendării prevăzute de art. 60 alin. 2 din acelaşi act normativ.
Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului - sindic, până la data de 9.07.2018, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora aceasta le-ar fi imputabilă, sub sancţiunea amendării prevăzute de art. 60 alin. 2 din acelaşi act normativ. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei.
În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat, în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special conform art. 5 pct. 4 din lege. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitorului i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitorul, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special.
Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 al.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi :
- prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment;
- în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 5 şi art. 98 din Legea 85/2014
- alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege;
- desemnarea unui administrator judiciar în condiţiile art. 57 alin. 2 prima teză din Legea 85/2014 sau confirmarea administratorul judiciar sau lichidatorul judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 a doua teză din aceeaşi lege, stabilindu-i onorariul. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- probleme diverse.
Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei.
Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează.
Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014:
• căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului;
• acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi.
• acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii.
În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Administratorul judiciar va menţine sau denunţa contractele încheiate de debitoare în funcţie de necesitate şi oportunitatea lor, iar acolo unde se impune va solicita anularea actelor frauduloase încheiate în dauna creditorilor si a oricăror transferuri susceptibile de a prejudicia drepturile acestora.
În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „ÎN INSOLVENŢĂ”,” IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea
În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi, să fie publicate în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau Serviciilor Judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996.
În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar
În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu numit de către judecătorul-sindic.
În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen de judecată la data de 12.09.2018, CF1.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare.
Cererea de apel se va depune, sub sancţiunea nulităţii, la Tribunalul Bacău, Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal.
Pronunţată în şedinţă publică azi 30 mai 2018.
Pagina principală