Informații dosare ce cuprind 966/110/2018

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 966/110/2018
Data înregistrării: 11 aprilie 2018, ora 14:52:00
Data ultimei modificări: 30 septembrie 2025, ora 11:26:01
Instanță: Tribunalul Bacău
Secție: Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BACĂU - Creditor
SC WEXAL TRANS COMPANY SRL - Debitor
SC WEXAL TRANS COMPANY SRL, LA SPARL ACHIM, BULAI - Debitor
SC WEXAL TRANS COMPANY SRL, PRIN LICHIDATOR JUDICIAR LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL - Debitor
PRIMĂRIA BEREŞTI- BISTRIŢA - Creditor
COMUNA MIRCEŞTI- UAT, CU SEDIUL ALES LA AV OANA NEDA - Creditor
ANKO IMPEX SRL - Creditor
SALORA SOFT SRL PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR IONESCU ŞI ASOCIAŢII SPRL - Creditor

Ședințe:
17 noiembrie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

29 septembrie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la 17 noiembrie 2025, ora 12:00, complet Cf 3 2022, având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bacău nr. 2/II/A/7 din 26 august 2025, prin care s-a hotărât amânarea judecării tuturor cauzelor apreciate ca nefiind urgente.

16 iunie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 29 septembrie 2025, ora 12.00, complet CF3 2022,in vederea continuării procedurii, definitivării dosarelor conexe.

7 aprilie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 16 iunie 2025, ora 12.00, CF3 2022 in vederea continuării procedurii, definitivării dosarelor conexe.

3 februarie 2025, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 07 aprilie 2025, ora 12.00, CF3 2022 in vederea continuării procedurii, definitivării dosarelor conexe, eventual pentru formularea unei acţiuni reale în revendicare.

25 noiembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 03 februarie 2025, ora 12.00, CF3 2022 in vederea continuării procedurii, definitivării dosarelor conexe, eventual pentru formularea unei acţiuni reale în revendicare.

16 septembrie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 25 noiembrie 2024, ora 12.00, CF3 2022 in vederea continuării procedurii, definitivării dosarelor conexe, respectiv 238/32/2018 şi nr. 2323/110/2022*.

13 mai 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 16 septembrie 2024, ora 12.00, CF3 2022, în vederea continuării procedurii, definitivării dosarelor asociate, respectiv 238/32/2018, 2323/110/2022*.

19 februarie 2024, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecata cauzei si acordă termen la data de 13.05.2024,ora 12:00,CF3 2022 in vederea continuării procedurii, definitivării dosarelor asociate, respectiv 238/32/2018, 2323/110/2022*. Pune în vedere lichidatorului judiciar de a face dovada publicării în BPI a ultimului raport.

20 noiembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 19.02.2024, ora 12:00, complet Cf3 2022 în vederea continuării procedurii, definitivării dosarelor asociate, respectiv 238/32/2018, 2323/110/2022*. Pune în vedere lichidatorului judiciar de a face dovada publicării în BPI a ultimului raport. Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 20.11.2023.

11 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 20.11.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, în vederea continuării procedurii şi solutionării definitive a dosarelor adiacente, 238/32/2018 şi 2323/110/2022*. Pune în vedere lichidatorului de a depune dovada publicării în BPI a ultimului raport de activitate. Pronuntată în sedintă publică, astăzi, 11.09.2023.

12 iunie 2023, ora 12:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 11.09.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, în vederea solu?ionării dosarelor adiacente nr.238/32/2018 ?i 2323/110/2022*, pune în vedere lichidatorului judiciar de a depune la dosar dovada publicării în BPI a raportului de activitate nr. 721/06.06.2023. Pronunţată în şedintă publică, astăzi, 12.06.2023.

23 martie 2023, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de control la data de 12.06.2023, ora 12:00, complet CF3 2022, în vederea finalizării litigiilor în care este implicată debitoarea şi distribuirea eventualelor sume recuperate. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 23.03.2023.

15 decembrie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 23.03.2023, ora 13:00, complet CF3 2022 în vederea solutionării litigiilor aflate pe rolul instantei de judecată. Pronuntată în şedintă publică astăzi, 15.12.2022.

15 septembrie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen la data de 15.12.2022, ora 13:00 pentru a fi continuată procedura de valorificare a bunurilor şi pentru a fi solutionată actiunea promovată Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 15.09.2022.

16 iunie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii de faliment se acordă termen administrativ de control la data de 15.09.2022, ora 13:00 complet CF3 2022. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 16.06.2022

24 martie 2022, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii de valorificare şi de distribuire a sumelor încasate acordă temen la data de 16.06.2022, ora 13:00, complet CF3 2022. Pronuntată în sedintă publică, astăzi, 24.03.2022.

16 decembrie 2021, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen în data de 24.03.2022, ora 13:00, complet CF3 în vederea îndeplinirii unor obligatii, respectiv: Pentru a se încasa pretul bunurilor vândute la licitatia din 08.11.2021, Pentru a se solutiona litigiile în care este implicată debitoarea şi a se preciza în următorul raport situatia litigiilor. Pronuntată în şedintă publică, astăzi, 16.12.2021.

9 septembrie 2021, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin 3 din Legea insolventei dispune afisarea raportului asupra fondurilor şi a planului de distributie depuse la dosar din 06.09.2021, iar pentru a se valorifica bunurile conform metodei stabilite de creditori în Adunarea generală din 05.03.2021, pentru a se solutiona litigiile în care este implicată debitorea si a se preciza în următorul raport situatia litigiilor, pentru a se depune dovada publicării în BPI a raportului asupra fondurilor din 03.09.2021, pentru a se achita cheltuielile de procedură conform raportului asupra fondurilor depus la dosarul cauzei, tribunalul constată cauza în stare de amânare şi acordă un nou termen de judecata la data de 16.12.2021, ora 13.00, complet CF3.

17 iunie 2021, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecata cauzei şi acordă termen la data de 09.09.2021, ora 13.00, complet CF3, pentru a se valorifica bunurile conform metodei stabilite de creditori în adunarea generală a creditorilor din 05 martie 2021, pentru a se solutiona litigiile în care este implicată debitoarea, pentru a se preciza şi în următorul raport situaţia acestora.

11 martie 2021, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecata cauzei şi acordă termen la data de 17 iunie 2021, ora 13.00, complet CF3, pentru a se valorifica bunurile conform metodei stabilite de creditori în adunarea generală a creditorilor din 05 martie 2021, pentru a se solutiona litigiile în care este implicată debitoarea, pentru a se preciza şi în următorul raport situaţia acestora.

14 ianuarie 2021, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin 3 din Legea nr. 85/2914,pentru a se stabili metoda de vanzare, fiind finalizată evaluarea bunurilor, pentru a se solutiona litigiile în care este implicată debitoarea, pentru a se preciza şi în următorul raport situaţia acestora, acordă termen în data de 11.03.2021, ora 13.00.

8 octombrie 2020, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin 3 din Legea nr. 85/2914,pentru a se evalua bunurile si stabili metoda de vanzare, pentru a se solutiona litigiile în care este implicată debitoarea, acordă termen administrativ în data de 14.01.2021, ora 13.00.

11 iunie 2020, ora 14:30
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se evalua bunurile ?i stabili metoda de vanzare, pentru a se solutiona litigiile în care este implicată debitoarea, acordă termen administrativ în data de 8.10.2020, ora 13.00.

9 aprilie 2020, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 42 alin. 6 din Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 195 din 16 martie 2020, „în temeiul prezentului decret, judecarea proceselor civile, altele decât cele prevăzute la alin. (1) se suspendă de plin drept pe durata stării de urgen?ă instituite prin acesta, fără a fi necesară efectuarea vreunui act de procedură în acest scop”, în perioada 16 martie – 16 aprilie urmând a se soluţiona numai cauzele de urgenţă deosebită stabilite prin Hotărârea Colegiului de Conducere al Curţii de Apel Bacău nr. 12 din 18 martie 2020, respectiv următoarele cauze din materia falimentului: suspendarea executării silite, poprire asigurătorie, sechestru asigurător, sechestru judiciar, ordonanţele preşedinţiale având ca obiect măsuri care justifică urgenţa deosebită în contextul declarării stării de urgenţă, măsuri asigurătorii, categorii de cereri (conflict negativ de competenţă, îndreptare eroare materială, ajutor public judiciar, reexaminare ajutor public judiciar, reexaminare taxă de timbru judiciar, reexaminare anulare acţiune introductivă, abţinere şi recuzare) care se judecă fără citarea părţilor formulate strict în cauzele enumerate anterior, cauze a căror suspendare ar fi de natură să cauzeze reclamantului o pagubă iminentă, însemnată şi care nu s-ar putea repara ori a cărei reparare ar fi dificilă în viitor, cauzele generate de aplicarea măsurilor prevăzute de Decretul 195/2020 al Preşedintelui României, prezenta cauză neîncadrându-se în această categorie. Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 42 alin. 8 din Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 195 din 16 martie 2020, „după încetarea stării de urgen?ă, judecarea proceselor prevăzute la alin. (6) se reia din oficiu. În termen de 10 zile de la încetarea stării de urgen?ă, instan?a de judecată va lua măsuri pentru fixarea termenelor de judecată ?i citarea păr?ilor” dispoziţii în aplicarea cărora instanţa, în 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, va lua măsuri pentru fixarea unui nou termen de judecată şi citarea părţilor.

16 ianuarie 2020, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin 3 din Legea nr. 85/2014, prin rezolu?ie, pentru a se finaliza demersurile de predare a bunurilor debitoarei ?i pentru a se finaliza inventarul, pentru a se evalua bunurile ?i stabili metoda de vânzare sau, dacă nu sunt predate , pentru a se analiza oportunitatea promovării ac?iunii în atragerea răspunderii, pentru a se solu?iona litigiile în care este implicată debitoarea, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen administrativ în data de 9 aprilie 2020,

10 octombrie 2019, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se finaliza lista de inventar în măsura în care se predau bunurile, pentru ca ulterior să se evalueze aceste bunuri şi să se stabilească metoda de vânzare, pentru a se soluţiona şi litigiile în care este implicată debitoarea, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen administrativ în data de 16.01.2020

20 iunie 2019, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: În temeiul prevederilor art. 145 alin. 1 lit. D raportat la art. 97 alin. 5 din Legea 85/2014, dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei WEXAL TRANS COMPANY SRL,înregistrată în Registrul Comerţului cu nr. J4/979/2010, CUI 27773725. În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei dispune dizolvarea societăţii şi ridicarea în tot a dreptului de administrare al debitoarei. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea 85/2014 desemnează provizoriu, până la prima adunare generală a creditorilor, în calitate de lichidator judiciar pe LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL, acesta având atribuţiile prevăzute de art. 64 din Lg. 85/2014 precum şi cele de la art. 58 din lg. 85/2014 compatibile cu calitatea de lichidator. Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 146 alin. 1 şi 2 din Legea 85/2014. În temeiul art. 146 alin. 1 din Legea 85/2014 lichidatorul judiciar va notifica toţi creditorii menţionaţi în lista depusă de debitor / administratorul judiciar prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitoarea şi O.R.C. Bacău iar sentinţa se va publica, pe cheltuiala debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Notificarea va cuprinde termenele stabilite de art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014: - termenul limită pentru înregistrarea creanţelor născute după data deschiderii procedurii sau al căror cuantum a fost modificat faţă de tabelul definitiv de creanţe sau faţă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plăţilor făcute după deschiderea procedurii, la data de 04 august 2019, - termen de verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al acestora la data de 03 septembrie 2019, - termen de întocmire a tabelului definitiv consolidat la data de 03 octombrie 2019, - termen de depunere a contestaţiilor la tribunal va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar - termenul stabilit pentru prima şedinţă a adunării creditorilor, a cărei ordine de zi va include confirmarea lichidatorului judiciar desemnat provizoriu, 08 septembrie 2019. Pune în vedere lichidatorului judiciar ca in tabelele de creanţe pe care le va întocmi să fie trecute datele de identificare ale creditorilor conform art. 6 alin. 2 din HG 460/2005. Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin. 1 lit. c) din Lg. 85/2014. Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin.1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii, sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, precum şi, dacă este cazul, stadiul inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia. Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. După rămânerea definitivă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”. Dispune ca unităţile poştale şi de curierat să comunice la sediul lichidatorului judiciar desemnat întreaga corespondenţă adresată debitoarei. Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi. Pune în vedere debitoarei să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar toate informaţiile cerute de lichidator şi apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa sub sancţiunea prev. de art. 60 alin. 2 din Legea 85/2014. În acest sens lichidatorul va notifica debitoarea - prin administratorul statutar conform art. 42 alin.1 şi 10 din Lg. 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art.59 al. 1 din Legea 85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2014. Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special sau administratorul statutar dacă unul special nu a fost desemnat, conform art. 42 alin.1 şi 10 din Lg. 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art.59 al. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar. După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului. După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptătiţi, vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996. În temeiul art. 45 lit. h) teza a doua coroborat cu art. 58 alin.2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei autorizează lichidatorul judiciar pentru sesizarea organelor de cercetare penală în legătură cu săvârşirea unor infracţiuni. Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii în data de: 10.10.2019. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ, azi, 20.06.2019.

6 iunie 2019, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 20.06.2019, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 06.06.2019.

16 mai 2019, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 6 iunie 2019 pentru a se discuta propunerea de trecere în faliment în procedura generală, pentru a se publica raportul cauzal în BPI. Reţine că a fost confirmat administratorul judiciar desemnat provizoriu şi a fost desemnat administrator special dl. Aprofirei Alexandru.

21 februarie 2019, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: DOSAR NR. 966/110/2018 Admite cererea creditoarei DGRFP IAŞI - ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BACĂU. În temeiul art. 72 alin. 6 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei WEXAL TRANS COMPANY SRL, înregistrată în Registrul Comerţului pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege. Ridică în totalitate dreptul de administrare al debitoarei. În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL, care va avea atribuţii de conducere şi supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Lg.85/2014. Stabileşte provizoriu un onorariu de 4000 lei pe toată durata procedurii. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi. În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor. Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită: • termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 07 aprilie 2019; • cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; • termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 27 aprilie 2019; • termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 22 mai 2019; • locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 02 mai 2019. În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic în maxim 20 de zile de la desemnare un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale. Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului – sindic în maxim 40 de zile de la desemnare, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei. În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special. Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi: - prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment; - în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014 - alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege; - desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar sau lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. - probleme diverse. Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei. Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează. Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014: • căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului; • acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi. • acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii. În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, ”IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”. Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia. Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI. Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI. Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996. În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta hotărârii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată, de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu desemnat de către judecătorul-sindic. În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen de judecată pentru analiza stadiului procedurii la data de 16 mai 2019, CF 3. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ, astăzi, 21.02.2019.

14 februarie 2019, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 21.02.2019, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 14.02.2019.

6 decembrie 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 14.02.2019, pentru a se pune în vedere creditoarei să certifice conform cu originalul înscrisurile depuse la dosar, să se prezinte la termen prin reprezentant.

11 octombrie 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge ca neîntemeiată cererea de suspendare a judecăţii prezentei cauze până la soluţionarea cererii având ca obiect anulare act administrativ promovate pe rolul Curţii de Apel Bacău – Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub nr. 238/32/2018, în temeiul dispoziţiilor art. 413 alin. 1 pct. 1 C.proc.civ. Cu aceeaşi cale de atac cu care va putea fi atacată soluţia care se va pronunţa pe fondul cauzei, în acelaşi termen, având în vedere dispoziţiile art. 414 C.proc.civ. Stabileşte termen pentru soluţionarea cererii în data de 06.12.2018, cu citarea părţilor pentru termenul stabilit. Pronunţată în şedinţă publică, astăzi. 11.10.2018.

14 iunie 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se depune dovada de comunicare a titlurilor de creanţă depuse la dosar, de către reclamantă, acordă t. la 11.10.2018.



Pagina principală