Informații dosare ce cuprind 977/84/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
977/84/2024
Data înregistrării:
21 august 2024, ora 10:57:00
Data ultimei modificări:
27 octombrie 2025, ora 15:32:21
Instanță:
Tribunalul Sălaj
Secție:
CIVIL
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ANAF - DIRECTIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANTELOR PUBLICE CLUJ NAPOCA - ADMINISTRATIA JUDETEANĂ A FINANTELOR PUBLICE SĂLAJ - Creditor
SC SUCCES SERV PAINT SRL - ADMINISTRATOR JUDICIAR CII MĂNĂILĂ IOAN - Debitor
DIRECTIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANTELOR PUBLICE CLUJ NAPOCA - ADMINISTRATIA JUDETEANĂ A FINANTELOR PUBLICE SĂLAJ PENTRU AIMMT BRAŞOV - Creditor
Ședințe:
9 februarie 2026, ora 09:00
Complet: I 2
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
27 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: I 2
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 09.02.2026, termen acordat în vederea continuării procedurii.
15 mai 2025, ora 09:00
Complet: I 2
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 27.10.2025, ora 9,00, termen acordat pentru continuarea procedurii în vederea soluţionării definitive a cererii de angajare a răspunderii administratorului ce formează obiectul dosarului nr. 977/84/2024/a2 al Tribunalului Sălaj.
Prorogă soluţionarea cererii de închidere a procedurii până la soluţionarea definitivă a cererii de angajare a răspunderii administratorului.
Administratorul judiciar va depune la dosar doar un singur raport de activitate, în prima săptămână a lunii octombrie, în care va prezenta stadiul de soluţionare a dosarului asociat nr. 977/84/2024/a2 al Tribunalului Sălaj.
10 februarie 2025, ora 09:00
Complet: I 2
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 15.05.2025, ora 9,00, termen acordat pentru continuarea procedurii în vederea definitivării tabelului de creanţe.
Ia act de hotărârea adunării creditorilor consemnată în Procesul verbal al adunării creditorilor din 31.01.2025, prin care s-a confirmat administratorul judiciar CII Mănăilă Ioan, cu un onorariu în sumă de 2.000 lei + TVA lunar.
Administratorul judiciar va depune la dosar, lunar, raport de activitate, în prima săptămână a lunii, şi va cuprinde aspecte privitoare la activitatea desfăşurată de la ultimul raport de activitate.
21 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: I 2
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditorul DGRFP Cluj-Napoca – AJFP Sălaj ?i, în temeiul art. 70 rap. la art. 72 alin. 6 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolvenţă, dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitorului Succes Serv Paint SRL cu sediul în ..., J ..., CUI ...
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 lit. d) din Legea 85/2014 desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe CII Mănăilă Ioan care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege cu o retribuţie de 2000 lei lunar plus TVA.
Dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii debitorului, creditorilor şi ORC Sălaj conform art. 100 din Legea nr. 85/2014, indicând creditorilor posibilitatea ob?inerii parolei de acces la dosarul electronic printr-o cerere adresată Tribunalului Sălaj, după publicarea în BPI a tabelului preliminar.
În termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, debitorul este obligat să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1; în lipsa declara?iei privind inten?ia de reorganizare, a listei cuprinzând plă?ile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii ?i/sau a transferurilor patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, se va dispune ridicarea dreptului de administrare a debitorului; în cazul nedepunerii, administratorului judiciar provizoriu va informa judecătorul-sindic, de îndată, despre aceasta.
Pentru nepunerea la dispozi?ia administratorului judiciar a informa?iilor ?i documentelor de către persoanele responsabile, judecătorul-sindic va face aplicarea amenzii prevăzute la art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Dispune comunicarea prezentei hotărâri instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului ?i tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014, obliga?ia de comunicare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi a depune la dosar – în termen de 20 de zile de la desemnarea sa, un raport prin care să propună fie intrarea în procedură simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie din procedura generală – potrivit dispoziţiilor art. 92 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi a depune la dosar – în termen de 40 de zile de la desemnarea sa, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă.
De la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale.
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii.
În afară de cazurile prevăzute la art. 87, de cele autorizate de judecătorul – sindic sau avizate de către administratorul judiciar, toate actele, operaţiunile şi plăţile efectuate de debitor ulterior deschiderii procedurii sunt nule de drept.
Administratorul judiciar provizoriu va efectua în termen de 60 de zile procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să convoace adunarea generală a asociaţilor pentru desemnarea administratorului special în termen de maxim 10 de zile de la notificarea deschiderea procedurii.
Organele de conducere ale debitorului sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii ale debitorului, dacă există, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informa?ii referitoare la starea societă?ii, precum ?i numărul, data ?i instan?a care a pronun?at hotărârea.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu/administratorului judiciar ca raportul de activitate să fie depus lunar, în prima săptămână, ?i va cuprinde aspecte privitoare la activitatea desfă?urată de la ultimul raport de activitate.
Actele pentru care se impune publicarea în BPI vor fi depuse la dosar doar împreună cu dovada publicării acestora în BPI, imediat după publicare.
Va fixa termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor însoţite de acte doveditoare, precum ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă să fie considerată valabilă, data de 06.01.2025.
Va fixa termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 27.01.2025.
Contestaţiile vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar.
Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei judiciare de timbru de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile pe care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită. Partea care formulează contestaţia este obligată să trimită, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă o contestă (dacă este cazul), precum şi administratorului special, sub sancţiunea amenzii prevăzute de art. 187 alin. 1 pct. 2 din Noul cod de procedură civilă. Întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la comunicarea contestaţiei şi a documentelor care o însoţesc. Partea care formulează întâmpinarea este obligată, sub sancţiunea decăderii de a mai propune probe şi de a invoca excepţii, să comunice un exemplar al întâmpinării, cu confirmare de primire, contestatorului, administratorului judiciar şi administratorului special, după caz.
Va fixa termenul de definitivare a tabelului creanţelor 21.02.2025.
Prima şedinţă a adunării creditorilor va avea loc ulterior definitivării tabelului de crean?e, cel târziu până la data de 31.01.2025, urmând a fi discutată ?i confirmarea/desemnarea administratorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia.
Stabile?te termen pentru verificarea modului de îndeplinire a atribu?iilor administratorului judiciar în data de 10.02.2025, în ?edin?ă publică, orele 09,00.
Executorie.
Cu drept de apel care se depune la Tribunalul Sălaj în termen de 7 zile de la publicarea în BPI.
Pronunţată la data de 21.11.2024 prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin intermediul grefei instan?ei.
Pagina principală