Informații dosare ce cuprind 979/1285/2022
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
979/1285/2022
Data înregistrării:
6 octombrie 2022, ora 10:01:00
Data ultimei modificări:
2 septembrie 2025, ora 17:01:31
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA - Creditor
TERRA INTERMED CONSULTING SRL - Debitor
ADMINISTRATOR JUDICIAR C.I.I. HÎNGANU HORAŢIU - Lichidator
BASIS AGRO PLANT SRL - Creditor
DGRFP - Creditor
GCB CONS & FIN SRL - Creditor
AGROCONS PAROX SRL - Creditor
BUILD & PR CONSULTING SRL - Creditor
Ședințe:
17 septembrie 2025, ora 11:00
Complet: F5
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
16 aprilie 2025, ora 11:00
Complet: F5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea perioadei de reorganizare. Pronunţată la data de 16 aprilie 2025.
8 ianuarie 2025, ora 11:00
Complet: F5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea perioadei de reorganizare, amână cauza si stabileste un nou termen în procedură la data de 16 aprilie 2025, sala 249, ora 11,00. Pronuntată în sedinta publică din data de 8 ianuarie 2025.
25 septembrie 2024, ora 8:30
Complet: F5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea executării planului de reorganizare, stabileste un nou termen în procedură la data de 08 ianuarie 2025, sala 249, ora 11,00. Pronuntată la data de 25 septembrie 2024.
15 mai 2024, ora 12:00
Complet: F5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
21 februarie 2024, ora 12:00
Complet: F5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru punerea în executare a planului de reorganizare, amână cauza si stabileste un nou termen în procedura de reorganizare a societătii debitoare la data de 15 mai 2024, sala 249, ora 12,00. Pronuntată la data de 21 februarie 2024.
13 decembrie 2023, ora 12:00
Complet: F5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării generale a judecătorilor Tribunalului Specializat Cluj nr. 5/11 decembrie 2023 prin care se sustine protestul grefierilor Tribunalului Specializat Cluj declansat în baza Hotărârii Adunării generale extraordinare a SNGJ DICASTERIAL, dispune amânarea cauzei si stabilirea unui nou termen de judecată la data de 21 februarie 2024, sala 249, ora 12:00.
27 septembrie 2023, ora 10:00
Complet: F5
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar CII HORAŢIU HÎNGANU şi, în consecinţă :
Confirmă planul de reorganizare al debitoarei TERRA INTERMED CONSULTING SRL, propus de administratorul judiciar şi votat în sensul acceptării de adunarea creditorilor din data de 20 iunie 2023.
Descarcă debitoarea TERRA INTERMED CONSULTING SRL de diferenţa dintre valoarea obligaţiilor pe care le avea înaintea confirmării planului şi cele prevăzute în plan. În cazul intrării în faliment se va reveni la situaţia stabilită prin tabelul definitiv al tuturor creanţelor împotriva debitorului, scăzându-se sumele achitate în timpul planului de reorganizare
Dispune continuarea activităţii debitoarei sub conducerea administratorului special şi sub supravegherea administratorului judiciar.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a prezenta trimestrial rapoarte adunării creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitoarei şi de a le înregistra la grefa Tribunalului Specializat Cluj, ulterior aprobării lor de către adunarea creditorilor, precum şi obligaţia de a prezenta situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, pentru avizare de către adunarea/comitetul creditorilor, conform art. 140 alin. 6 şi art. 144 din Legea nr. 85/2014.
Termen pentru continuarea procedurii: 13 decembrie 2023, sala 249, ora 12.00.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei, azi, 27 septembrie 2023.
28 iunie 2023, ora 13:00
Complet: F5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen de judecată şi amână judecarea cauzei pentru data de 27 septembrie 2023, sala 102, ora 10:00, în conformitate cu Hotărârea Adunării generale a judecătorilor Tribunalului Specializat Cluj nr. 3/20 iunie 2023 prin care s-a adoptat, ca formă de protest, amânarea judecării cauzelor, cu excepţia cauzelor urgente.
3 mai 2023, ora 13:00
Complet: F5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru finalizarea evaluarii bunurilor si o eventuala depunere a unui plan de reorganizare judiciara a debitoarei
22 februarie 2023, ora 13:00
Complet: F5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
14 decembrie 2022, ora 13:00
Complet: F5
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Respinge, ca neîntemeiată, contestaţia formulată de debitoarea TERRA INTERMED CONSULTING SRL, , împotriva cererii de deschidere a procedurii insolvenţei formulate de creditorul MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA.
Admite cererea formulată de creditorul MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA, reprezentat de Primar, având ca obiect deschiderea procedurii insolvenţei debitoarei TERRA INTERMED CONSULTING SRL, şi, în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei debitoarei TERRA INTERMED CONSULTING SRL.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu C.I.I. HÎNGANU HORAŢIU, CIF 31334647, 1B 3783, cu sediul profesional în Cluj-Napoca, str. Napoca, nr. 2, ap. 23, jud. Cluj, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu de 2.000 lei + eventual TVA pentru întreaga procedură, plus un onorariu de succes de 1,5% + eventual TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 7.000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 118 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor debitoarei.
Dispune ridicarea dreptului de administrare a debitoarei TERRA INTERMED CONSULTING SRL.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 18 ianuarie 2023, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 1 februarie 2023, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar provizoriu în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 22 februarie 2023.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu C.I.I. HÎNGANU HORAŢIU, în Cluj-Napoca, str. Napoca, nr. 2, ap. 23, jud. Cluj, la data de 6 februarie 2023, ora 14:00.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 22 februarie 2023, sala 249, ora 13:00.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 14 decembrie 2022.
Pagina principală