Informații dosare ce cuprind 98/1259/2025

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 98/1259/2025
Data înregistrării: 25 martie 2025, ora 14:40:00
Data ultimei modificări: 7 octombrie 2025, ora 11:01:47
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI, REPREZENTATĂ PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
FREZ LIFE S.R.L. - Debitor
GHEORGHE ALEXANDRU-CONSTANTIN - Creditor
MOBIDEEA DESIGN SRL - Creditor
SALUBRITATE 2000 SA - Creditor

Ședințe:
5 ianuarie 2026, ora 10:00
Complet: C16 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:

20 octombrie 2025, ora 10:00
Complet: C16CC-Fond
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

22 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C16CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la 20.10.2025, având în vedere Hotărârea nr. 3/26.08.2025 a Adunării Generale a Judecătorilor Tribunalului Specializat Arge? privind suspendarea solu?ionării cauzelor, începând cu data de 27.08.2025. Cu drept de apel, cu fondul cauzei. Pronunţată în şedinţa publică din 22 Septembrie 2025, la Tribunalul Specializat Argeş.

8 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C16 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei FREZ LIFE SRL., procedura generală – perioada de observaţie, dispune: 1. Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri, sub sancţiunea aplicării disp. art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014: - să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014); - să întocmească tabelul definitiv şi să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă. - să propună/să urmărească propunerea unui plan de reorganizare, dacă este cazul; - în eventualitatea depunerii unui plan de reorganizare, să publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă anunţul prevăzut de art 137 alin 1 din Lege nr. 85/2014, să ţină şedinţa adunării creditorilor pentru votarea planului în termen de 20-30 de zile de la data publicării anunţului conform art 137 alin 2 din Legea nr. 85/2014, să depună la dosar procesul verbal al adunării creditorilor prin care a fost aprobat/infirmat planul de reorganizare. -în eventualitatea în care nu se depune plan de reorganizare în termenul prevăzut de lege, să formuleze cerere de deschidere a procedurii falimentului. -să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei. -să depună răspunsul la adresa către instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor de la sediul debitoarei Acordă un termen administrativ de control la data de 05.01.2026. 2. În baza disp. art. 45 alin. 1 lit. e şi art. 57 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, pentru confirmarea administratorului judiciar desemnat de adunarea creditorilor, Se stabileşte termen de judecată la data de 22.09.2025, în camera de consiliu, fără citarea părţilor;

19 mai 2025, ora 10:00
Complet: C16-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea creditorului de deschidere a procedurii insolven?ei. În temeiul art. 72 alin. (6) raportat la art. 5 pct. 29 şi pct. 46, cu referire la art. 38 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma generală a debitoarei FREZ LIFE S.R.L. În temeiul art. 73 din Legea nr.85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe CII IANA MARIAN-LAURENŢIU, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr.85/2014, cu o retribuţie lunară fixă de 1000 lei, la care se adaugă TVA plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (4) din Legea nr. 85/2014, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare. Menţine debitoarei dreptul de administrare. În temeiul art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolven?ă tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c) din Legea nr. 85/2014, debitorului şi oficiului registrului comerţului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde: 1. termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la încheierea de deschidere a procedurii - 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile formulate se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării); 2.termenul de soluţionare a opoziţiilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; 3. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 04.07.2025, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) 4. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolven?ă a tabelului preliminar de creanţe :cel mult 10 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 15.07.2025; 5. termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolven?ă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru); 6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor :cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 11.08.2025; Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc în cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 21.07.2025. (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia). Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 10.06.2025, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, şi până la 30.06.2023, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolven?ă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să depună lunar raportul prevăzut de art.59 din Legea nr.85/2014 şi să publice un extras al acestuia în BPI. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii insolven?ei, iar conform art. 58 alin. (1) lit. p) şi q) din Legea nr.85/2014, evaluarea acestora se va realiza până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor, administratorul judiciar provizoriu urmând a transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să respecte prevederile art. 83, 84 şi 96 din Legea nr.85/2014. În temeiul art. 77 alin. (3) din Legea nr.85/2014, pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să notifice furnizorilor de servicii deschiderea procedurii insolven?ei. Pune în vedere debitoarei să respecte prevederile art.82 şi 84 din Legea nr.85/2014. În temeiul art. 101 alin. (2) din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 902 alin. (2) pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar provizoriu va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art. 76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art.75. Stabileşte termen administrativ la data de 08.09.2025. Minuta sentinţei privind deschiderea procedurii insolven?ei se comunică de îndată administratorului judiciar numit provizoriu. Executorie. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată astăzi 19.05.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei



Pagina principală