Informații dosare ce cuprind 9874/3/2022
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
9874/3/2022
Data înregistrării:
14 aprilie 2022, ora 16:07:00
Data ultimei modificări:
28 octombrie 2025, ora 10:35:12
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a-VI-a Civilă
Materie:
litigii cu profesioniștii
Obiect:
executare contract administrativ
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SAFEGE SAS, SUCURSALA SAS NANTERRE FRANCE -SUCURSALA BUCURESTI - Reclamant
LOUIS BERGER SAS - Reclamant
COMPANIA DE APA ARAD SA - Pârât
Ședințe:
8 decembrie 2025, ora 11:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
15 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Alte cauze
Soluția pe scurt: În baza Hotărârii AG nr. 3/26.08.2025 a judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti, dispune amânarea cauzei.
12 mai 2025, ora 10:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: ptr lipsa raportului de expertiză
17 martie 2025, ora 09:30
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: ptr desemnare expert
17 februarie 2025, ora 11:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: ptr a se depune un punct de vedere cu privire la cererea expertului tehnic referitoare la cuantumul onoraiului solicitat
20 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: ptr lipsa raportului de expertiză
25 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: ptr administrarea probelor propuse
29 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Stabileşte ca obiective pentru expertiza în amenajări şi construcţii hidrotehnice:
Obiective propuse de reclamantele-pârâte:
1.a. Să se determine indicatorii fizici ai Proiectului „Sprijin pentru pregătirea aplicaţiei de finanţare şi a documentaţiilor de atribuire pentru proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată din judeţul Arad, în perioada 2014 – 2020” („Proiectul Arad"”):
(i) conform Caietului de Sarcini din septembrie 2014:
(ii) conform Listei de Investiţii Prioritare în toate versiunile transmise de
Prestator Autorităţii Contractante începând cu data de 15.03.2018;
(iii) conform ultimei versiuni a Studiului de fezabilitate (revizia 4).
1.b. Să se realizeze o comparaţie din punct de vedere valoric/procentual între (i) indicatorii fizici ai Proiectului conform Caietului de Sarcini, pe de o parte, respectiv (ii) indicatorii fizici ai Proiectului conform tuturor versiunilor Listei de Investiţii Prioritare transmise de Prestator Autorităţii Contractante, şi ultimei versiuni a Studiului de fezabilitate (revizia 4), astfel cum au fost aceştia determinaţi la punctele (i) - (iii) de mai sus, arătându-se procentul în care aceşti indicatori au crescut, respectiv s-au diminuat.
2.Să se stabilească cauzele care au generat diferenţele dintre indicatorii fizici conform celor determinate la obiectivul nr. 1 de mai sus.
3. Să se stabilească toate intervenţiile Autorităţii Contractante asupra Listei de Investiţii Prioritare transmise de Prestator la data de 15.03.2018 (incluzând, dar fără a se limita la solicitări, cereri, propuneri, şi indiferent de modalitatea de transmitere, respectiv scris prin poştă, email, fax sau verbal în cadrul întâlnirilor cu reprezentanţii Prestatorului) constând în adăugarea, modificarea în orice fel sau excluderea de obiective de pe Lista de Investiţii Prioritare, până la data de 07.03.2022.
4. Să se determine ce modificări de norme tehnice, metodologii şi instrucţiuni aplicabile studiilor şi calculelor efectuate de Prestator pentru întocmirea livrabilelor au intervenit pe parcursul executării lucrărilor/serviciilor privind Proiectul Arad, începând cu data începerii lucrărilor/serviciilor (14.12.2017) până la data de 07.03.2022.
5. Să se determine volumul şi tipul serviciilor/lucrărilor suplimentare/adiţionale executate de Asocierea Safege SAS - Louis Berger SAS în legătură cu Proiectul Arad (incluzând, dar fără a se limita la Studii la faza de Studiu de fezabilitate şi actualizarea Listei de Investiţii Prioritare inclusiv a costurilor unitare asociate şi Studiu de fezabilitate complet), care au depăşit oferta depusă de Prestator în cadrul procedurii de atribuire, atât procentual cât şi din perspectiva orelor alocate, respectiv a oricărui alt mecanism avut în vedere de Prestator în cadrul ofertei, prin raportare la următoarele elemente, analizate individual/separat: (i) comparaţia indicatorilor fizici realizată conform obiectivului nr. 1, (ii) intervenţiile Autorităţii Contractante asupra Listei de Investiţii Prioritare determinate conform obiectivului nr. 3 (iii) modificările de norme tehnice, metodologii şi instrucţiuni aplicabile studiilor şi calculelor determinate conform obiectivului nr. 4 şi (iv) celelalte cauze care au generat diferenţele dintre indicatorii fizici, stabilite la Obiectivul nr. 2 de mai sus.
6.a. Să se stabilească dacă evenimentele indicate de reclamante prin actele procesuale depuse pot genera întârzieri în finalizarea livrabilelor prevăzute în Contract, respectiv dacă aceste cauze au influenţat durata de execuţie /au generat întârzieri, inclusiv prin raportare la: comparaţia indicatorilor fizici realizată conform obiectivului nr. 1, intervenţiile Autorităţii Contractante asupra Listei de Investiţii Prioritare determinate conform obiectivului nr. 3, modificările de norme tehnice, metodologii şi instrucţiuni aplicabile studiilor şi calculelor determinate conform obiectivului nr. 4 şi celelalte cauze care au generat diferenţele dintre indicatorii fizici, stabilite la Obiectivul nr. 2 de mai sus.
6.b. Să se determine durata întârzierii/întârzierilor, conform celor de mai sus.
7. Să se determine care este Lista de Investiţii Prioritare avută în vedere de părţi la data semnării Actului adiţional nr. 4/09.05.2019 şi să se determine dacă această listă a suferit modificări de la data aprobării până la data prevăzută în Actul adiţional nr. 4/09.05.2019 pentru finalizarea Studiului de fezabilitate.
8. Să se determine care este legătură între activităţile enumerate în obiectul Contractului (respectiv în ce măsură un livrabil/o activitate este influenţat/ă sau depinde, pentru finalizarea sa, de un livrabil/o activitate cu termen de execuţie anterior) precum şi dacă elaborarea Listei de Investiţii Prioritare influenţează elaborarea Studiului de fezabilitate şi acesta, la rândul său influenţează celelalte livrabile din Contract.
9. Să se determine contravaloarea serviciilor/lucrărilor suplimentare/adiţionale executate de Asocierea Safege SAS - Louis Berger SAS constând în studii la faza de Studiu de fezabilitate şi actualizarea Listei de Investiţii Prioritare, inclusiv a costurilor unitare asociate şi Studiu de fezabilitate complet, astfel cum au fost acestea stabilite la Obiectivul nr. 5 de mai sus, prin raportare la modalitatea de calcul a bugetului utilizată de Prestator în oferta financiară.
10. Să se determine dacă serviciile/lucrările suplimentare/adiţionale executate de Asocierea Safege SAS - Louis Berger SAS în legătură cu Proiectul Arad, astfel cum au fost acestea stabilite la Obiectivul nr. 5 de mai sus, au depăşit procentul de variaţie de 15% prevăzut la Anexa 3 revizuită la Caietul de sarcini; în cazul în care se determină că lucrările/serviciile au depăşit acest procent, să se stabilească contravaloarea serviciilor/lucrărilor suplimentare/adiţionale care au depăşit variaţia de 15%, prin raportare la modalitatea de calcul a bugetului utilizată de Prestator în oferta financiară.
Obiective propuse de pârâta-reclamantă:
1. Să se stabilească dacă Prestatorul si-a îndeplinit în mod corespunzător obligaţia de mobilizare a personalului tehnic, în concret dacă a respectat, pe toată durata de execuţie a contractului, configuraţia obligatorie a echipei impusă de prevederile art. 7.2. ale Caietului de sarcini (7.2.1. - Experţi principali şi 7.2.2. -Alţi experţi), precum şi cerinţele privind calificarea şi experienţa profesională ce se regăsesc în Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini.
2. Să se stabilească de către expert care sunt perioadele concrete de execuţie a contractului în care Prestatorul a funcţionat cu o echipă tehnică subdimensionată şi să se stabilească dacă aceste situaţii au condus la neîncadrarea în cerinţele de calitate, termenele stabilite şi bugetul prevăzute în Caietul de sarcini şi în Contract.
3.a. Să se stabilească dacă Prestatorul a inclus obiective de investiţii care nu îndeplineau condiţiile de eligibilitate conform clarificărilor venite din partea CEE şi JASPERS referitoare la: evaluarea aglomerărilor, a eligibilităţii reabilitării acestora şi încadrarea în costurile de referinţă în baza prevederilor Directivei 91/271/CEE şi la întocmirea Analizei Cost-Beneficiu în conformitate cu prevederile HG nr. 677/2017.
3.b. În cazul unui răspuns afirmativ, să se precizeze dacă obiectivele de investiţii astfel determinate au fost incluse de către Prestator la solicitarea sau cu acordul Companiei de Apă Arad.
4.a. Să se stabilească dacă Studiul de Fezabilitate şi documentaţia tehnică aferentă
depuse de către Prestator în data de 03.04.2019 (prin Adresa nr. 156/03.04.2019)
conţine toate capitolele şi studiile prevăzute de dispoziţiile legale aplicabile şi cele
prevăzute de Caietul de Sarcini.
4.b. Să stabilească expertul dacă sunt temeinice (se confirmă) obiecţiunile şi neconformităţile formulate de Compania de Apă Arad SA prin Adresa nr. 6647/19.04.2019 faţă de Studiul de Fezabilitate şi documentaţia tehnică aferentă depuse de către Prestator în data de 03.04.2019.
4.c. În cazul în care se confirmă existenţa neconformităţilor şi/sau lipsurilor Studiului de Fezabilitate şi a documentaţiei tehnice aferente, depuse de către Prestator în data de 03.04.2019, să precizeze expertul (inclusiv într-o manieră sumară) care sunt acestea.
5.a. Să se stabilească dacă Studiul de Fezabilitate depus de către Prestator în data
de 06.06.2019 (prin Adresa nr. 178/06.06.2019) şi documentaţia tehnică aferentă
conţine toate capitolele şi studiile prevăzute de dispoziţiile legale aplicabile şi cele
prevăzute de Caietul de Sarcini.
5.b. Să stabilească expertul dacă sunt temeinice (se confirmă) neconformităţile şi/sau lipsurile sesizate de Compania de Apă Arad SA prin Adresa nr. 11137/14.06.2019 faţă de Studiul de Fezabilitate şi documentaţia tehnică aferentă depuse de către Prestator în data de 06.06.2019.
5.c. În cazul în care se confirmă existenţa neconformităţilor şi/sau lipsurilor Studiului de Fezabilitate şi a documentaţiei tehnice aferente depuse de către Prestator în data de 06.06.2019, să precizeze expertul care sunt acestea.
6.a. Să se stabilească dacă Studiul de Fezabilitate depus de către Prestator în data
de 06.07.2020 (prin Adresa nr. 292/06.07.2020), versiunea Rev. 1 şi documentaţia
tehnică aferentă, conţine toate capitolele şi studiile prevăzute de dispoziţiile legale
aplicabile şi cele prevăzute de Caietul de Sarcini.
6.b. Să stabilească expertul dacă, în raport de Studiul de Fezabilitate şi documentaţia tehnică aferentă depuse de către Prestator în data de 06.07.2020, sunt temeinice (se confirmă) neconformităţile şi/sau lipsurile sesizate de Compania de Apă Arad SA prin Adresa nr. 13021/17.08.2020 (nr. UIP 1073/17.08.2020), inclusiv neconformităţile şi/sau lipsurile prevăzute în anexele acestei adrese (Anexa 1 "Observaţii Generale" şi Anexa 2 Observaţiile tehnice formulate de A.D.I. Apă Canalizare Judeţul Arad).
6.c. În cazul în care se confirmă existenţa neconformităţilor şi/sau lipsurilor Studiului de Fezabilitate şi a documentaţiei tehnice aferente depuse de către Prestator în data de 06.07.2020, să precizeze expertul care sunt acestea.
7.a. Să se stabilească dacă Studiul de Fezabilitate depus de către Prestator în data
de 09.11.2020 (prin Adresa nr. 344/09.11.2020), versiunea Rev. 2 şi documentaţia
tehnică aferentă, conţine toate capitolele şi studiile prevăzute de dispoziţiile legale
aplicabile şi cele prevăzute de Caietul de Sarcini.
7.b. Să se stabilească dacă Studiul de Fezabilitate depus de către Prestator în data
de 09.11.2020 (prin Adresa nr. 344/09.11.2020), versiunea Rev. 2 şi documentaţia
tehnică aferentă, remediază erorile şi omisiunile tehnice stabilite prin
Protocolul de corecţii nr. 1/29.09.2020 agreat cu reprezentanţii Companiei de
Apă Arad SA.
7.c. Să stabilească expertul dacă, în raport de Studiul de Fezabilitate şi documentaţia tehnică aferentă depuse de către Prestator în data de 09.11.2020 (prin Adresa nr. 344/09.11.2020), versiunea Rev. 2 şi în raport de documentaţia tehnică aferentă, sunt temeinice (se confirmă) neconformităţile şi/sau lipsurile sesizate de Compania de Apă Arad SA prin Adresa nr. 22224/27.11.2020 (nr. UIP 1801/27.11 .2020), inclusiv neconformităţile şi/sau lipsurile prevăzute în anexele acestei adrese (Anexa 1 "Observaţii Generale" şi Anexa 2 Observaţiile tehnice formulate de A.D.I. Apă Canalizare Judeţul Arad).
7.d. În cazul în care se confirmă existenţa neconformităţilor şi/sau lipsurilor Studiului de Fezabilitate şi a documentaţiei tehnice aferente, depuse de către Prestator în data de 09.11.2020, să precizeze expertul care sunt acestea.
8.a. Să se stabilească dacă Studiul de Fezabilitate depus de către Prestator în data
de 01.02.2021 (prin Adresa nr. 360/01.02.2021), versiunea Rev. 3 şi documentaţia
tehnică aferentă, conţine toate capitolele şi studiile prevăzute de dispoziţiile legale
aplicabile şi cele prevăzute de Caietul de Sarcini.
8.b. Să se stabilească dacă Studiul de Fezabilitate depus de către Prestator în data de 01.02.2021 (prin Adresa nr. 360/01.02.2021), versiunea Rev. 3 şi documentaţia tehnică aferentă, remediază erorile şi omisiunile tehnice stabilite prin Protocolul de corecţii nr. 2 din data de 23.12.2020.
8.c. Să stabilească expertul dacă, în raport de Studiul de Fezabilitate depus de către Prestator în data de 01.02.2021 (prin Adresa nr. 360/01.02.2021), versiunea Rev. 3 şi documentaţia tehnică aferentă, sunt temeinice (se confirmă) neconformităţile şi/sau lipsurile sesizate de Compania de Apă Arad SA prin Adresa nr. 2203/22.02.2021 (nr. UIP 129/22.02.2021), inclusiv neconformităţile şi/sau lipsurile prevăzute în Protocolul de corecţie nr. 3/15.02.2021.
8.d. În cazul în care se confirmă existenţa neconformităţilor şi/sau lipsurilor Studiului de Fezabilitate şi a documentaţiei tehnice aferente, depuse de către Prestator în data de 01.02.2021, să precizeze expertul care sunt acestea.
9.a. Să stabilească expertul dacă se confirma existenţa neconcordanţelor
(necorelărilor) între datele prevăzute în Studiul de Fezabilitate versiunea Rev. 4 şi
cele prevăzute în documentaţia tehnică aferentă (anexe / tabele / planşe / hărţi),
care stau la baza aprobării condiţionate de către Consiliul Tehnico-Economic din
cadrul Companiei de Apă Arad SA prin Avizul nr. 8255/19.04.2021 a Studiul de
Fezabilitate depus de către Prestator în data de 30.03.2021.
9.b. În cazul în care se confirmă existenţa neconcordanţelor (necorelărilor) între datele prevăzute în Studiul de Fezabilitate versiunea Rev. 4 şi cele prevăzute în documentaţia tehnică aferentă (anexe / tabele / planşe / hărţi), să precizeze expertul care sunt neconcordanţele (necorelările).
10.a. Să stabilească expertul dacă, în raport de Studiul de Fezabilitate şi
documentaţia tehnică aferentă întocmite de Prestator (versiunea Rev. 4), sunt
temeinice (se confirmă) neconformităţile şi/sau lipsurile sesizate prin Document
analiză nr. 1 - August 2021 comunicat prin adresa electronică din 31.08.2021 (ora
18:07) de către Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene / DGPEIM / Direcţia
Gestionare Program, Evaluare şi Contractare Proiecte / Serviciul Programare
Pregătire Proiecte (în continuare "Autoritatea de Management"), prin Teodora
Maliţa (Manager Public).
10.b. Să stabilească expertul dacă, în raport de Studiul de Fezabilitate şi documentaţia tehnică aferentă întocmite de Prestator (versiunea Rev. 4), sunt temeinice (se confirmă) neconformităţile şi/sau lipsurile sesizate prin tabelul care face parte din Documentul analiză Septembrie 2021, comunicat de Autoritatea de Management prin adresa electronică din data de 08.09.2021 (ora 8:52).
10.c. Să stabilească expertul dacă, în raport de Studiul de Fezabilitate şi documentaţia tehnică aferentă întocmite de Prestator (versiunea Rev. 4), sunt temeinice (se confirmă) concluziile generale prevăzute în preambulul Documentului analiză Septembrie 2021 comunicat de Autoritatea de Management prin adresa electronică din 08.09.2021 (ora 8:52).
10.d. Să stabilească expertul dacă se confirmă concluziile reţinute de reprezentanţii Autorităţii de Management în preambulul Documentului analiză Septembrie 2021 faţă de conţinutul Studiului de Fezabilitate şi documentaţia tehnică aferentă întocmite de Prestator (versiunea Rev. 4).
10.e. Să stabilească expertul daca Prestatorul a respectat obligaţia prevăzută la art.
7.3.2.2. din Caietul de sarcini şi dacă a dat curs solicitărilor venite din partea
Autorităţii de Management, de comunicare de informaţii tehnice şi de remediere a
neconformităţilor (prin efectuarea de revizuiri, modificări, adăugiri, corecturi ale
documentaţiei realizate), conform adreselor electronice din 29.04.2021, 31.08.2021 şi 08.09.2021.
11. Să stabilească expertul care sunt, în concret, livrabilele şi activităţile prevăzute de Contractul de Servicii nr. 1/10.11.2016 care, în conformitate cu Actul Adiţional nr. 4/09.05.2019, trebuiau întocmite/efectuate de către Prestator până la data de 07.03.2022 (în continuare "Data Rezilierii Contractului") şi care este termenul contractual de finalizare agreat.
12. Să stabilească expertul care sunt livrabilele şi activităţile care au fost întocmite/îndeplinite de către Prestator până la Data Rezilierii Contractului, cu indicarea datei la care obligaţia contractuală a fost îndeplinită de către Consultant.
13. Să stabilească expertul care sunt livrabilele şi activităţile prevăzute de
Contractul de Servicii nr. 1/10.11.2016 şi de Actul Adiţional nr. 4/09.05.2019 care
nu au fost întocmite/îndeplinite de către Prestator până la Data Rezilierii
Contractului.
Stabileşte ca obiective pentru expertiza contabilă:
Obiective propuse de reclamantele-pârâte:
1. Să se determine contravaloarea serviciilor/lucrărilor suplimentare/adiţionale executate de Asocierea Safege SAS - Louis Berger SAS constând în studii la faza de Studiu de fezabilitate şi actualizarea Listei de Investiţii Prioritare, inclusiv a costurilor unitare asociate şi Studiu de fezabilitate complet, astfel cum au fost acestea stabilite în cadrul expertizei tehnice în specialitatea proiectare reţele apă şi canalizare [obiectivul nr. 5], prin raportare la modalitatea de calcul a bugetului utilizată de Prestator în oferta financiară.
2. Să se determine dacă serviciile/lucrările suplimentare/adiţionale executate de Asocierea Safege SAS - Louis Berger SAS în legătură cu Proiectul Arad, conform celor stabilite în cadrul expertizei tehnice în specialitatea proiectare reţele apă şi canalizare [obiectivul nr. 5], au depăşit procentul de variaţie de 15% prevăzut la Anexa 3 revizuită la Caietul de sarcini; în cazul în care se determină că lucrările/serviciile au depăşit acest procent, să se stabilească contravaloarea serviciilor/lucrărilor suplimentare/adiţionale care au depăşit variaţia de 15%, prin raportare la modalitatea de calcul a bugetului utilizată de Prestator în oferta financiară.
3. Să se determine cuantumul dobânzii legale aferente contravalorii serviciilor/lucrărilor suplimentare/adidţionale executate de Asocierea Safege SAS -Louis Berger SAS, astfel cum a fost aceasta determinată conform obiectivului nr. 2 de mai sus, de la data de 16.08.2022 până la data efectuării expertizei.
Obiective propuse de pârâta-reclamantă:
1. Să se stabilească valoarea penalităţilor de întârziere datorate de Prestator, în conformitate cu prevederile art. 17 şi din Contractul de Servicii nr. 1/10.11.2016, prin raportare la termenele limită până la care Prestatorul avea obligaţia de a furniza livrabilele contractuale, aşa cum aceste termene au fost agreate prin Actul adiţional nr. 4/09.05.2019.
2. Să se stabilească valoarea penalităţilor de întârziere datorate de Prestator, în conformitate cu prevederile art. 9 din Contractul de Servicii nr. 1/10.11.2016, prin raportare la termenele limită până la care Prestatorul avea obligaţia de a furniza livrabilele contractuale, aşa cum aceste termene au fost agreate prin Actul adiţional nr. 4/09.05.2019.
3. Să se stabilească valoarea penalităţilor de întârziere datorate de Prestator, în ipoteza de calcul în care penalităţile s-ar calcula exclusiv potrivit Anexei VIIB din Contractul de Servicii nr. 1/10.11.2016, prin raportare la termenele limită până la care Prestatorul avea obligaţia de a furniza livrabilele contractuale, aşa cum aceste termene au fost agreate prin Actul adiţional nr. 4/09.05.2019.
Stabile?te termen de judecată la data de 25.11.2024, ora 10:00, pentru când se citează păr?ile.
Cale de atac odată cu fondul.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 29.10.2024.
16 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 29.10.2024.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 16.10.2024.
1 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 16.10.2024.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 01.10.2024.
16 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 01.10.2024.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 16.09.2024
13 mai 2024, ora 10:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: ptr a se lua cunostinta de notele si obiectiunile depuse la dosar
18 martie 2024, ora 09:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: ptr administrare probe
1 februarie 2024, ora 09:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt:
Admite cererea de îndreptare eroare materială.
Dispune îndreptarea erorii materiale strecurate în încheierile din data de 30.10.2023 şi din data de 06.11.2023, în sensul că încheierile au ca şi cale de atac separată „apel în 30 de zile de la comunicare” în loc de „apel odată cu fondul” cum din eroare a fost men?ionat.
Respinge excepţia tardivităţii depunerii cererii reconvenţionale, invocată de reclamanta-pârâtă, ca neîntemeiată.
Menţine termenul de judecată acordat la data de 18.03.2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă.
Pronun?ată astăzi, 01.02.2024, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
22 ianuarie 2024, ora 09:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 01.02.2024.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 22.01.2024
6 noiembrie 2023, ora 10:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: in vederea solutionarii cererii de indreptare eroare materiala, amana cauza
6 noiembrie 2023, ora 10:00
Complet: C23-Fond CC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de îndreptare eroare materială.
Dispune îndreptarea erorii materiale strecurate în încheierea din data de 30.10.2023, în sensul că „dispune restituirea sumei de 24.152,58 lei achitată cu titlu de taxă judiciară de timbru în dosarul nr. 24588/3/2022, conform ordinului de plată nr. 2022113101340404 din 03.11.2022 emis de BRD – Groupe Societe Generale, precum şi suma de 57.593,52 lei, conform ordinului de plată nr. 202211911058198 din 09.11.2022, emis de BRD – Groupe Societe Generale” în loc de „Dispune restituirea sumei de 24.152,58 lei achitată cu titlu de taxă judiciară de timbru în dosarul nr. 24588/3/2022, conform ordinului de plată nr. 2022113101340404 din 03.11.2022 emis de BRD – Groupe Societe Generale” cum din eroare a fost men?ionat.
Cu apel odată cu fondul.
Menţine termenul de judecată acordat la data de 22.01.2024, pentru când părţile au termen în cunoştinţă.
Pronun?ată astăzi, 06.11.2023, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
30 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt:
Admite cererea de restituire a taxei judiciare de timbru formulată de reclamante.
Dispune restituirea sumei de 24.152,58 lei achitată cu titlu de taxă judiciară de timbru în dosarul nr. 24588/3/2022, conform ordinului de plată nr. 2022113101340404 din 03.11.2022 emis de BRD – Groupe Societe Generale.
Cu apel odată cu fondul.
Dispune reluarea dezbaterilor cu privire la excepţia insuficientei timbrări.
Menţine termenul de judecată acordat la data de 06.11.2023, C23 Fond, pentru când părţile au termen în cunoştinţă.
Pronun?ată astăzi, 30.10.2023, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
16 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 30.10.2023.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 16.10.2023.
9 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 16.10.2023.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 09.10.2023.
25 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 09.10.2023. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 25.09.2023.
11 septembrie 2023, ora 10:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 25.09.2023.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 11.09.2023.
12 iunie 2023, ora 10:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: ptr atasarea dosarului conexat 24588/3/2022 si ptr discutarea exceptiilor invocate
18 iulie 2022, ora 09:00
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Declină soluţionarea cauzei
Soluția pe scurt: Admite excepţia necompetenţei teritoriale a Tribunalului Bucureşti, invocată de instanţă, din oficiu.
Declină competenţa de soluţionare a cererii în favoarea Tribunalului Arad.
Fără cale de atac.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei astăzi, 18.07.2022.
13 iulie 2022, ora 09:30
Complet: C23-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 18.07.2022, când pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Pronun?ată astăzi, 13.07.2022, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei.
2. Numărul dosarului:
9874/3/2022
Data înregistrării:
12 august 2022, ora 08:00:00
Data ultimei modificări:
14 noiembrie 2022, ora 12:01:56
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
litigii cu profesioniștii
Obiect:
executare contract administrativ
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SAFEGE SAS, SUCURSALA SAS NANTERRE FRANCE - SUCURSALA BUCUREŞTI - Reclamant
LOUIS BERGER SAS - Reclamant
COMPANIA DE APĂ ARAD SA - Pârât
LOUIS BERGER SAS ŞI SAFEGE SAS - Reclamant
Ședințe:
4 octombrie 2022, ora 09:30
Complet: C2-LP-2022
Tip soluție: Declinare de competenţă
Soluția pe scurt: Admite excepţia necompetenţei teritoriale a Tribunalului Arad.
Declină în favoarea Tribunalului Bucureşti – Secţia a VI- a Civilă competenţa de soluţionare a acţiunii formulată de reclamantele SAFEGE SAS FRANŢA având Sucursala SAFEGE SAS NANTERRE FRANCE SUCURSALA BUCUREŞTI şi LOUIS BERGER SAS FRANŢA împotriva pârâtei Compania de Apă Arad SA,
Constată ivit un conflict negativ de competenţă şi sesizează Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie Bucureşti pentru soluţionarea acestui conflict.
Fără cale de atac.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei la data de 04.10.2022.
Pagina principală